شروع به کار دوباره کارخانه الکترواستیل ۸۵۰ کارگر به کار بازگشتند

شروع به کار دوباره کارخانه الکترواستیل/ ۸۵۰ کارگر به کار بازگشتند

کارخانه فولاد برق 5 ماه پس از تعطیلی دوباره به بهره برداری رسید. راه اندازی مجدد کارخانه برای 850 کارگر بیکار از 25 فروردین ماه شغل ایجاد کرد.

به گزارش خبرکو به نقل از ایلنا، واحد تولیدی الکترو استیل که پنج ماه است به دلیل آتش سوزی تعطیل شده بود با تامین مالی شروع به فعالیت کرد.

یک منبع کارگری در استان خراسان رضوی با تایید این خبر گفت: برای احیای این واحد صنعتی حدود 20 هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: این کارخانه برای 850 نفر که در زمان تعطیلی کارخانه از بیمه بیکاری برخوردار بودند شغل ایجاد کرد.

شروع به کار دوباره کارخانه الکترواستیل ۸۵۰ کارگر به کار بازگشتند

وی گفت: کارخانه الکترو استیل یکی از کارخانه های بزرگ لوازم خانگی تولید کننده انواع یخچال و فریزر خانگی و صنعتی است که این واحد یکی از برندهای مطرح استان و کشور است و یکی از بخش های مهم کشور است. شبکه توزیع در قسمت یخچال و فریزر بازار قابل توجهی دارد و صادرات نیز دارد.

وی گفت: پس از این حادثه آتش سوزی دو سالن تولید لوازم خانگی و یک انبار کارخانه به طور کامل در آتش سوخت و همزمان بخشی از ساختمان خدمات پس از فروش کارخانه نیز در آتش سوخت.

این کارگر با بیان اینکه یکی از مزیت های راه اندازی کارخانه ایجاد اشتغال و عرضه به بازار داخلی و خارجی است، افزود: تعدادی از کارگران به صورت آزمایشی شروع به کار کرده اند و کارخانه که در 5 شهریور افتتاح شد، پیش بینی می شود با تکمیل و همزمان با رونق تولید، برای تعداد قابل توجهی از کارگران اشتغال ایجاد شود.

ادامه مطلب  بارش ۲۱۷ میلی‌متر باران طی ۱۵ ساعت در آستارا

حتما ببینید

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

ارزان ترین خودکار بازار حدود 6000 تومان قیمت دارد اما برخی خودکارها و خودکارهای خاص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *