سرمایه میلیاردی که از کنسانتره به دست آوردم

سرمایه میلیاردی که از کنسانتره به دست آوردم

همیشه گمان میکردم هر فردی ک ثروتی دارد یا ارثی برده و با گنجی یافته ولی با بزرگر شدنم  و ورودم  به حوزه کنسانتره متوجه شدم که با فکر خلاقم میتوان میلیاردر شد.

کنسانتره هلو

شاید سوال شود که بهترین کنسانتره هلو چه ویژگیهایی دارد باید گفت آن نمونه که به راحتی در آب حل شوند واسانس و رنگ میوه را به خوبی در خود حفظ کرده باشند همچنین وزن سبکی داشته باشند تا بتوان به آسانی آنها را حمل کرد نشاندهنده این است که کنسانتره کیفیت بالایی دارد.

کنسانتره میوه به صورت کلی به سه صورت پودری، عصاره، قالبی تولید و برای ارسال به خریدار آماده می شود چون قیمت آن براساس اینکه به صورت تک یا عمده خریداری شود، طریقه ارسال یا حمل محصول یا خرید بصورت آنلاین یا حضوری باشد ارزش گذاری می شود.

جهت اطلاع از قیمتهای بروز به پشتیبانان سایت ما پیام دهید تا شما را در زمینه خرید محصول راهنمایی کنند همانگونه که گفتیم کنسانتره هلو برای استفاده در کارخانه های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد که می توانید به صورت آنلاین محصول مورد نیاز خود را در حجم بالا با قیمت مناسب خریداری نمایید.

همچنین اگر محصول مورد نظر را به صورت عمده خریداری نمایید قیمت کمتری خواهد داشت عامل دیگر نوع بسته بندی محصول ما است که هر چه درجه یکتر باشد قیمت بیشتری خواهد داشت در کشور ما این محصول با کیفیت بسیار عالی تولید می شود که نیازی به وارد کردن این محصول نمی باشد حتی به کشورهای دیگر نیز صادرمی شود.

ادامه مطلب  گل محمدی ثروت زندگی من شد

کنسانتره هلو

کنسانتره انار

برای تهیه کنسانتره انار ابتدا انار را شسته و پوست بگیرید، سپس دانه های انار را در ظرف آبمیوه گیریی که دارید بریزید و اجازه دهید به خوبی له شود، سپس انار له شده را درون یک ظرف بریزید و در درون یخچال فریزر بگذارید تا منجمد شود.

بعد از این که مطمئن شدید کاملا یخ زده است ظرف انار را روی یک قیف قرار دهید و قیف را نیز روی یک بطری، حال باید مدتی زمان دهید تا انار منجد شده توسط حرارت عادی در حوا شروع به آب شدن کند و آبی که تولید می شود از طریق قیف وارد بطری شود، اگر می خواهید که کنسانتره انار شما غلیظ تر شود کافیست تا مایع به دست آمده را باری دیگر به همین روش منجمد و سپس آبگیری کنید، با این روش شما یک کنسانتره انار کاملا بهداشتی و خانگی را تولید کرده اید.

در میان کنسانتره هایی که میوه ‌جات درست می‌ شوند کنسانتره انار صادراتی جزو پرفروش‌ ترین نوع کنسانتره میوه‌ جات بشمار می ‌رود، در این قسمت از مقاله قصد داریم تا شما را با فوایدی از مصرف کنسانتره انار آشنا کنید.

کنسانتره انار

کنسانتره آلبالو

پارامتر اصلی که سبب می شود محصولات از نظر نرخ با یکدیگر تفاوت داشته باشند کیفیت است که قیمت کنسانتره آلبالو نیز از این نظر مستثنی نیست و با وجود کیفیتها و بریکسهای متفاوتی که این محصول دارد می توان آن را با قیمتهای مختلفی از تولیدکننده ها و تامین کنندگان خریداری نمود.

کنسانتره میوه محصولی است که قیمت آن به ازای هر کیلو مشخص می گردد و چون محصولی است که از نظر تولید دارای ارزش افزوده پایین تری نیست به صورت کلی قیمت آن در مقایسه با سایر فرآورده ها بسیار ارزان تر است.

ادامه مطلب  توصیه مردی که به راحتی ثروتمند شد

برای این کار نیاز است که ابتدا آلبالو آبدار را با قیمت مناسب خریداری کرد و بعد از جدا سازی هسته از میوه آن را له کرد و آب میوه را از گوشته و پوسته آن جدا کرد، آب میوه به دست آمده را بعد از عبور از صافی و فیلتر می توان تغلیظ کرد و در نهایت کنسانتره آلبالو به دست آورد.

با توجه به اینکه قیمت کنسانتره آلبالو به خاطر توزیع عمده آن در بازار بسیار پایین است اما کنسانتره آلبالو خانگی مسلما قیمت بالاتری خواهد داشت و زحمت تولید آن نیز نسبت به نوع صنعتی آن بیشتر خواهد بود.

 

کنسانتره آلبالو

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *