اسانس زیره سبز

زیره رو سیاهی فقر را به سبزی ثروت تبدیل کرد

برای ثروتمند شدن باید زمان را غنیمت شمرد و با یک انتخاب هوشمندانه وارد حوزه ثروت سازی شد چراکه هر روز یک حساب بانکی است و زمان واحد پول آن. هیچ کس فقیر نیست، هر یک از ما 24 ساعت وقت داریم فقط کافیست که بخواهیم. من نیز فرصت را غنیمت شمردم و وارد حوزه زیره شدم و قله های ثروت را پیمودم، در این مطلب می توانید با این محصول ویژه بهتر آشنا شوید.

زیره سیاه کوهی

زیره سیاه کوهی یکی است بهترین مواد شناخته شده می باشد که استفاده از آن سبب کاهش وزن می شود. به طور کلی هرچه چربی ناحیه شکم افزایش یابد بنابراین احتمال سکته های قلبی نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین کاهش وزن و تناسب اندام برای گروه های سنی مختلف حائز اهمیت می‌باشد. یکی از آسان ترین روش ها برای کاهش وزن مصرف مواد غذایی ارگانیک و طبیعی می باشد. زیرا این محصول باعث افزایش میزان متابولیسم بدن شده و همچنین زمانی که سوخت و ساز بدن افزایش یابد چربی های ناحیه شکم و پهلو به صورت یکنواخت از بین می رود.

زیره سیاه کوهی

 زیره سبز صادراتی

کشور ما ظرفیت تامین نیاز داخلی محصول  زیره سبز و همچنین صادرات آن را دارد.  زیره سبز صادراتی موجب سودآوری بالایی برای کشور می شود. از این رو امروزه صادرات اهمیت ویژه ای یافته است و خیلی از افراد در پی صادرات محصولات خود می باشند. لازم به ذکر است که کیفیت زیره های صادراتی تا حد زیادی مربوط به دستگاه های بوجاری کننده مربوط می شود. زیره یکی از هزاران ادویه موجود در دنیا می باشد که دارای خاصیت درمانی زیادی است. زیره سبز بوجاری شده دارای عطر و طعم فوق العاده مطلوبی است که در عکس زیر می توانید به خوبی مشاهده نمایید. از این رو در بیشتر غذاها و دسر ها کاربرد دارد. این دانه در مناطق نیمه خشک مانند استان های کرمان و اصفهان کشت و برداشت می شود.

ادامه مطلب  جذب ثروت با تغییرات باورنکردنی در درون من

زیره سبز صادراتی

اسانس زیره سبز

یکی از موارد مصرف  اسانس زیره سبز در پلوی ما ایرانی ها می باشد و در شهر کرمان روش طبخ زیادی با این گیاه پر مصرف دارند که یکی از آنها زیره پلو می باشد. اما در افزودن این ادویه به پلو در نظر داشته باشید که استفاده زیاد از آن باعث تلخی غذا می شود و هنگام آشپزی، یک یا دو قاشق غذاخوری به غذای مورد نظر تان اضافه کنید. کشور عزیز ما ایران به دلیل دارا بودن از آب و هوای چهار فصل و خاک حاصلخیز حجم زیادی از این محصول را زیر کشت دارد و در سراسر جهان این ادویه جزء پر طرفدار ترین ادویه ها می باشد و در مصارف غذایی و طب سنتی از آن استفاده می شود. این چاشنی جادویی جزء عضو لاینفک زندگی ما انسان ها می باشد و به علت وفور این محصول می توانید آن را با توجه به نیاز تان بخرید و به زندگی خود این چاشنی پر خاصیت را اضافه کنید.

اسانس زیره سبز

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *