پد الکلی پنکل

پد های ثروت زندگی ام را از فقر پاک کرد

شما بهتر از من میدانید که نه دانشگاه و نه مطالعه از اینترنت، هیچکدام به اندازه‌ ی کار کردن در یک شرکت موفق و تاثیرگذار بودن در آن نمی‌ تواند شما را برای پرواز و موفقیت پرورش دهد. وقتی وارد بازار انواع پد الکلی شدم نمیدانستم که چقدر تجربه کاری گذشته ام مرا یاری می کند تا در این حوزه به ثروت الانم برسم.

پد الکلی سبحان

در گذشته که انواع پد الکلی مانند سبحان وجود نداشت، تنها راهی که برای پاک کردن لاک پیش روی هر فردی قرار داشت، استفاده از استون بود که می توانست هر بار به روی پوست اطراف ناخن ریخته و آن را خشک نماید.

پد الکلی سبحان به دلیل اینکه می توانند با سرعت زیاد محیط را ضدعفونی نموده و از هر گونه ویروس پاک نمایند در مراکز درمانی و بهداشتی به مقدار زیادی استفاده می شوند و اگر قسمت تزریقات یک مرکز درمانی بروید، مشاهده می کنید که دیگر از الکل و پنبه استفاده نمی کنند و پد الکی و دستکش لاتکس را جایگزین آنها کرده اند چون هم تمیز تر است و هم به صرفه تر می باشد.

پد الکلی سبحان

پد الکلی پاک

پد الکلی استریل پاک مقاومت بالایی در برابر میکروب ها و ویروس ها دارد، به همین دلیل پد الکلی پاک برای تمیز نمودن سطوح در کلینیک ها و بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

پدهای الکلی دارای 80 درصد الکل هستند و به راحتی می تواند انواع ویروس را برای مدت زمان مشخصی از بین ببرد و با استفاده از پد الکلی شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید و پد الکلی مانند الکل 100 درصد به پوست شما آسیب وارد نمی کند و بافت بیرونی پوست را از بین نخواهد برد از این رو بیش تر متخصصان پوست استفاده از پدهای الکلی را تجویز می کنند.

ادامه مطلب  ارزش غذایی لوبیا چیتی تازه شمال عمده

پد الکلی پاک

پد الکلی پنکل

کاربری های گوناگون پد الکلی پنکل، موجب می شود تا این پد در انواع مختلفی ساخته شود، عمدتا دسته بندی پد الکلی بر اساس درصد خلوص الکل آن صورت می گیرد.

شاید فکر کنید که از پدهای الکی فقط در بیمارستان و درمانگاه استفاده می شود ولی اصلا چنین نیست و در منازل، مدارس و هر جایی که فکرش را کنید که نیاز به ضدعفونی کردن داشته باشد از این پدها استفاده می نمایند. بهتر است.

بهتر است از این محصول بر روی دستهای خیلی آلوده و کثیف استفاده نشود زیرا می تواند علاوه بر برطرف نکردن و از بین نبردن آلودگی آن را نیز تشدید کند و از پد الکلی می توانید برای تمیز کردن انواع سطوح نیز استفاده نمایید و برای ضد عفونی کردن گوشی و تبلت که همیشه در دست و محیط آلوده قرار می گیرد گزینه مناسبی باشد.

پد الکلی پنکل

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *