رمز و راز موفقیت برای تازه کارها

رمز و راز موفقیت برای تازه کارها

اگر فردی هستید که به تازگی کسب و کاری را راه اندازی کرده اید یا قصد شروع فعالیتی را دارید بهتر است بدانید که موفقیت یک شبه به دست نمی آید و باید برای رسیدن به آن رمز و رازهایی که وجود دارد را بدانید و به آن ها عمل کنید، یکی از راز ها این است که باید در حوزه ای مشغول شوید که خاص می باشد و تعداد رقیب های کمتری دارید و موضوع دوم اینکه روی کار خود تمرکز کنید، یکی از حوزه های مناسب میوه بلوبری است که در ادامه مقاله توضیحاتی در خصوص آن ارائه خواهیم کرد.

بلوبری قرمز

بیماران قلبی با مصرف بلوبری قرمز تازه بیماری خود را کنترل کرده اند و شرایط مناسبی را برای صحت و سلامتی خود فراهم می کنند و همین مورد باعث شده تا افراد با اشتیاق بیشتری این خرید را انجام دهند و از کیفیت و خواص فوق العاده آن نهایت لذت را ببرند.

جالب است بدانید که مصرف بلوبری برای سلامت اعصاب نیز مناسب است و به کاهش استرس و افسردگی کمک می کند و همین ویژگی خاص و منحصر به فرد آن باعث شده تا افراد نیاز به مصرف مواد شیمیایی نداشته باشند و بتوانند با مصرف این میوه به بیماری خود کمک کنند.

بلوبری قرمز

بلوبری منجمد

کی از میوه های جذاب و خوش طعم که فواید بسیار زیادی هم دارد همین بلوبری منجمد وحشی که اصطلاحا به آن ذغال اخته آبی هم می گویند و سوال اینجاست که بلوبری میوه کدام کشور است؟

بلوبری بومی کشور آمریکای شمالی می باشد که گیاه آن به صورت ایستاده است اما گاهی شما آنها را به شکل درختچه های خمیده با طول ده سانتی متر الی چهار متر خواهید دید و یافت شده است.

ادامه مطلب  با این روش به یک میلیاردر خود ساخته تبدیل شوید

گلهای آن سفید،صورتی، رنگ پریده و یا حتی سبز دیده می شود و حالت استکانی دارند و به شکل زنگ می باشند که در غرب گیلان خودمان هم تالشیها به آن سیاکوتی می گویند. بلوبری برای سرخ پوستان میوه ای مقدس بوده از این جهت که شکوفه های آن شبیه به ستاره پنج پر می باشد.

بلوبری منجمد

بلوبری وحشی

گیلانیها خواص این میوه را از قدیم الایام می دانستند و حتی بلوبری وحشی را سمی می دانستند و اجازه نمی دادند فرزندان آنها و کسی به این میوه دست بزند.

اما امروزه می بینید که تحقیقات زیادی بر روی این میوه انجام شده و مطالعات نشان داده که این میوه کاربردهای بسیاری با توجه به خواص خود دارد که می توان در صنایع مختلف از این خواص بهره مند شویم.

در تقسیم بندی خواص انواع مختلفی از میوه ها بلوبری زیر مجموعه تمشک می باشد و از ویژگیهای بارز این میوه می توان به رنگ آبی یا بنفش تیره آن اشاره کرد.

همچنین می توان بر طعم شیرین و مطلوب آن اشاره کرد. مردمی که بومی ایالات متحده آمریکای شمالی بودند اولین کسانی بودند که از بلوبری در نوشیدنی، غذا، دسر و مصارف روزانه خود استفاده کردند و مصرف آن را رواج دادند جالب است بدانید بوته و گیاه بلوبری نسبت به سرما مقاوم است و طول بوته های وحشی بلوبری به سی تا شصت سانتی متر هم می رسید.

بلوبری وحشی

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *