آیا خوابیدن کنار همسر در دوران عقد صحیح است؟

خوابیدن کنار همسر در دوران عقد درست است؟

همه چیز در مورد خوابیدن در کنار همسرتان در دوران ازدواج

خوابیدن در کنار همسر در دوران ازدواج به آداب و رسوم خانواده بستگی دارد، اما به طور کلی اگر ازدواج شما سنتی است و قبلاً همدیگر را نمی شناختید، بهتر است صبر کنید تا نزدیک و آشنا شوید، سپس به خوابیدن در کنار هم فکر کنید. همسرتان در دوران عقد

دوران عقد به مدتی گفته می شود که دو نفر شرعاً و شرعاً ازدواج کرده اند ولی هنوز مستقل نیستند و در خانه والدین خود زندگی می کنند.

در ازدواج های سنتی معمولا فاصله زمان خواستگاری تا ازدواج کوتاه است و دو نفر هنوز به درستی با هم آشنا نشده اند و خانواده ها ازدواج را زمانی برای آشنایی بیشتر با یکدیگر می دانند اما اگر قبل از آن دوران نامزدی داشته باشید.

ازدواج، پس از ازدواج، خود را بیشتر می شناسید و نگرانی هایتان در این زمینه از بین رفته است و بیشتر به فکر شروع یک زندگی مستقل هستید.

 

در مورد خوابیدن در کنار شوهر در دوران عقد، بهتر است طبق سنت ها و آداب و رسوم منطقه خود عمل کنید، به خصوص اگر دختر و پسر جوان هستند و همچنان از نظر مالی به خانواده وابسته هستند، بهتر است طبق سنت عمل کنید. از خانواده ها

 

در برخی مناطق خوابیدن در کنار زن در دوران عقد کاملاً پذیرفته شده است و از همان شب اول زن و شوهر را در اتاقی جدا می‌فرستند، اما در برخی خانواده‌ها این حق را قائل نیستند و به زن و شوهر اجازه می‌دهند.

تنها باشند نمی دهند و شب ها هر کدام باید در خانه خودش بخوابد یا جای خواب جداگانه ای در نظر گرفته شود.

در دوران عقد و رابطه جنسی در کنار همسرتان بخوابید

به عقیده اکثر روانشناسان، برای دستیابی به صمیمیت پایداری که برای داشتن یک رابطه متعهدانه طولانی مدت لازم است، تا زمانی که آشنایی، صمیمیت و علاقه به یکدیگر ایجاد نکرده اید، نباید رابطه جنسی داشته باشید.

داشتن رابطه جنسی قبل از ایجاد عشق و صمیمیت می تواند ضربه بزرگی به ازدواج شما وارد کند و از احساس عشق و وابستگی بین دو نفر جلوگیری کند.

آیا خوابیدن کنار همسر در دوران عقد صحیح است؟

قبل از داشتن رابطه جنسی، دو نفر به حدود 6 تا 9 ماه زمان نیاز دارند تا با یکدیگر آشنا شوند و صمیمیت و عشق ایجاد کنند.

ادامه مطلب  چگونه آشناییمان را به ازدواج ختم کنیم؟

اگر زمان کافی برای شناختن یکدیگر نداشتید یا قبل از ازدواج دوران نامزدی نداشتید، در دوران ازدواج با هم بخوابید و قبل از آشنایی با یکدیگر رابطه جنسی داشته باشید و ببینید که آیا مناسب است که با یکدیگر زندگی کنید. همان سقف چه اشتباه باشد چه نباشد.

در واقع اگر بدون ایجاد صمیمیت عاطفی و وابستگی روحی در یک رابطه وارد روابط جنسی شوید، احتمال سرد شدن یا کتک خوردن یکی از طرفین به خصوص مرد وجود دارد.

اولین تجربه جنسی به اندازه خیالاتی که در ذهن خود پرورش داده اید زیبا و دلپذیر نیست. احساس استرس، ناراحتی و عدم تجربه منجر به کاهش قابل توجه کیفیت رابطه جنسی می شود و حتی در مواردی زوج ها را عاشق می کند.

 

زوجی که قبل از برقراری رابطه جنسی زمان کافی برای شناخت احساسات خود گذاشته اند و صمیمیت و وابستگی عاطفی کافی ایجاد کرده اند، پس از تجربه اولین رابطه جنسی، به خود فرصت رشد و پیشرفت می دهند و از یکدیگر فاصله نمی گیرند.

همدیگر، اما زن و شوهری که قبل از ایجاد صمیمیت و وابستگی به رابطه جنسی می پردازند، این احتمال وجود دارد که سرد شوند یا پسر دختر را طرد کند.

از طرفی توصیه می شود در دوران ازدواج به یکباره رابطه جنسی نداشته باشید و به تدریج به سمت صمیمیت فیزیکی پیش بروید تا همدیگر را بهتر بشناسید و از افشاگری کمتر خجالت بکشید. مثلا:

– در ابتدا فقط با یک بوسه به صورت و گرفتن دست شروع کنید.

– وقتی احساس کردید که با هم راحت تر هستید، می توانید شروع به بوسیدن و در آغوش گرفتن کنید.

– بعد از مدتی شروع به لمس بدن از طریق لباس کنید.

– زمانی که هر دو با یکدیگر احساس راحتی بیشتری می کنید، می توانید دست خود را زیر لباس خود قرار دهید و بدن خود را لمس کنید یا از دست و انگشتان خود برای ارضای یکدیگر استفاده کنید و در مورد نیازها، خیالات و خواسته های جنسی خود صحبت کنید.

بعد وقت آن است که در دوران ازدواج در کنار همسرتان بخوابید، حالا شما شناخت کافی از جسم و روح یکدیگر دارید و می توانید با روش های مختلف همدیگر را تاپ کنید.

ادامه مطلب  چگونه بفهمیم مردی مناسب ماست؟

اگر حفظ پرده بکارت در فرهنگ خانوادگی شما ضروری است، بهتر است رابطه واژینال را به بعد از عروسی موکول کنید.

از طرفی عدم وجود رابطه واژینال احتمال بارداری در دوران ازدواج را بسیار کاهش می دهد و استرس بسیار کمتری در رابطه با بارداری خواهید داشت.

مراقب باشید در ورودی واژن مایع منی نریزید، حتی با وجود اینکه رابطه جنسی نداشته اید و با وجود پرده بکارت، احتمال کمی وجود دارد که اسپرم به رحم برسد و باعث بارداری شود.

نکات لازم برای خوابیدن در کنار همسرتان در دوران ازدواج

اگر مدتی است که همدیگر را می شناسید، باید سعی کنید در کنار احساسات و جذابیت های جنسی، منطق و احساسات را نیز در نظر بگیرید و در مورد همه چیز خیلی مثبت یا منفی نباشید.

 

اگر چند ماهه دوره آشنایی و نامزدی ندارید دوران ازدواج بیشتر دوره آشنایی با همدیگر است.صحبتی صمیمانه داشته باشید.

 

در این مدت برای ارتباط و سفر فراموش نکنید که هنجارهای خانواده های دو کشور را در نظر بگیرید و رفتار خود را مطابق با آنها تنظیم کنید تا دچار تنش بی مورد نشوید.

 

بسیاری از رفتارهای دوران ازدواج ممکن است در خانواده ای عادی باشد، اما در خانواده ای دیگر بد است و هنجارشکنی محسوب می شود،

بنابراین میزان رفت و آمد به خانه، با هم بیرون رفتن، در یک مکان ماندن، مسافرت یا خوابیدن. در کنار هم زن باید این هنجارها را در دوران عقد رعایت کند.

 

برای رابطه زناشویی حد و مرز تعیین کنید

در ازدواج های سنتی، به خصوص اگر زمان کمی برای آشنایی با یکدیگر دارید، همچنان ترس از جدایی مهم ترین عامل جلوگیری از رابطه جنسی دختران است.

 

ترس دخترها از قطع رابطه بعد از رابطه جنسی یا حفظ باکرگی در زمانی که فرصت کافی برای آشنایی ندارند کاملاً منطقی است و نتیجه فشارهای فرهنگی و سنتی است که اشتباهی است که به یک دختر ایرانی وارد می شود.

 

بنابراین نقش مرد در دوران ازدواج بسیار مهم می شود، مرد به جای اینکه همسرش را مجبور به رابطه جنسی کند، باید با رفتار خود اعتماد او را جلب کند و دغدغه های او را درک کند و با عواطف زنان بیشتر آشنا شود.

ادامه مطلب  چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟

 

بعد از مدت زمانی بین 3 تا 6 ماه که هر دو با حالات و ذائقه خود آشنا می شوند به این نتیجه می رسند که می توانند زیر یک سقف با هم زندگی کنند، وقت رابطه جنسی است.

 

برای داشتن رابطه جنسی، باید مرزهای رابطه را خودتان مشخص کنید. از آنجایی که افکار و نگرانی های خانوادگی در این مدت تاثیر زیادی بر روابط شما خواهد داشت، باید به دیدگاه همسرتان احترام بگذارید و او را مجبور به انجام کاری نکنید که نمی خواهد.

هر خانواده برای خود تعریف خاصی از دوران عقد کرده است و تعریف و خواسته همسر شما برگرفته از تفکر خانواده و کاملا محترمانه خواهد بود.

 

در مورد خواسته های خود صحبت کنید و حد و مرزهایی را تعیین کنید تا به آنها احترام گذاشته شود و در مورد سطح رابطه جنسی به خصوص دخول یا عدم دخول به توافق برسید

و به هیچ وجه اصرار بر رابطه جنسی کامل نداشته باشید و سعی کنید از استفاده از روش های بدن خود و دیگران برای لذت بردن و لذت بردن خودداری کنید. بهترین لحظات را با هم بسازید

 

باید بدانید که رابطه جنسی به تدریج با افزایش مهارت، خجالت و استرس کمتر و درک بیشتر بدن و خواسته های یکدیگر و تمرین مهارت های معاشقه و پیش بازی بهتر و لذت بخش تر می شود.

در رابطه جنسی اول یکدیگر را قضاوت نکنید، زیرا به احتمال زیاد کیفیت اولین رابطه جنسی، پایین ترین سطح ممکن از هر رابطه جنسی است که تجربه می کنید. پس در اولین تلاش توقعات خود را بالا نبرید.

 

احساس لذت از رابطه جنسی تنها به ارگاسم ختم نمی شود، بلکه به توانایی هر دو طرف در ایفای نقش خود در هنگام معاشقه و در حین دخول مربوط می شود

که به تدریج و با افزایش تجربه فیزیکی یا گفتگوهای صمیمی در مورد چیزهایی که مورد علاقه شماست می توانید کیفیت رابطه جنسی را بهبود بخشید و لذتی را که تجربه می کنید بهتر و بیشتر کنید.

منبع: بیتوته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *