چطور مردی را مشتاق ازدواج با خودمان کنیم؟

چگونه آشناییمان را به ازدواج ختم کنیم؟

وقتی عاشق کسی می‌شوید، طبیعی است که بخواهید بقیه عمرتان را با آن شخص بگذرانید. با این حال، اگر منتظر مردی باشید که دوستش دارید خواستگاری کند، ممکن است خسته کننده باشد.

اگر می خواهید مردی را به ازدواج جذب کنید، روی ایجاد یک رابطه سالم و قوی تمرکز کنید که تا آخر عمر باقی بماند.

همچنین سعی کنید بهترین نسخه از خود باشید زیرا این رابطه شما را بهتر تعریف می کند. در نهایت سعی کنید در صورت لزوم چند نکته را ذکر کنید تا به او بفهمانید که با هدف ازدواج قرار دارید.

چگونه آشنایی خود را تا ازدواج کامل کنیم؟

برای ازدواج با کسی که ارزش های شما را دارد برنامه ریزی کنید.

ارزش‌های شما چیزهایی هستند مانند نحوه نگاه شما به خانواده، پول، اعتقادات و نحوه رفتار با دیگران. اگر به این موارد توجه کنید، ساختن زندگی مشترک در یک مسیر برای هر دوی شما آسانتر می شود.

وقتی ارزش‌های متضاد دارید، اگرچه ازدواج ممکن است، اما به سازش و همکاری بسیار بیشتری نیاز دارد و این مسائل بعداً می‌تواند منبع تنش و درگیری بین شما باشد.

زمان بیشتری را با هم بگذرانید و نظر او را بدانید.

ازدواج یک قدم بزرگ در زندگی شماست. فقط به این دلیل که شما او را دوست دارید، لزوماً به این معنی نیست که دوست

پسر شما نیز دوستش خواهد داشت. همانطور که همدیگر را بهتر می شناسید، از او سؤالاتی بپرسید که نظر او در مورد تصمیم ازدواج را آشکار کند. اگر او برای ازدواج آماده نیست، احتمالاً هیچ کاری نمی توانید انجام دهید تا مردتان با شما ازدواج کند.

به عنوان مثال، اگر او در مورد روابط گذشته خود صحبت می کند، به دنبال نشانه هایی از چیزی در زندگی خود باشید که ممکن است باعث خیانت و ترس از تعهد شود. اگر او قبلاً از خیانت آسیب دیده باشد، ممکن است به زمان بیشتری برای فکر کردن به ازدواج نیاز داشته باشد.

اگر او جملاتی مانند “ازدواج فقط یک تکه کاغذ است” بگوید، می تواند به این معنی باشد که قصد ازدواج ندارد.

ببینید طرف مقابل چقدر به شما اعتماد دارد.

اگر می خواهید مردی با شما ازدواج کند، باید کاملا به شما اعتماد کند. اگر او مرد مناسبی برای ازدواج شماست، باید احساس کنید که می توانید به او اعتماد کنید. این نوع اعتماد مستلزم راحت و صادق بودن با یکدیگر است. به او دروغ نگویید و بی صداقتی را به او منعکس نکنید.

ارتباط صادقانه و مداوم نشان می دهد که شما به او متعهد هستید.

نقشی دلسوزانه و مسئولانه داشته باشید.

گاهی اوقات ممکن است در رابطه شما سوء تفاهم ها و تفاوت هایی ایجاد شود. سعی کنید برای چیزهای ناخوشایندی که گفتید یا انجام دادید عذرخواهی کنید. به این ترتیب، او می‌تواند ببیند که شما دو نفر می‌توانید مشکلات خود را با هم به روشی بالغ حل کنید، که به کاهش ترس او در مورد ازدواج کمک می‌کند.

ادامه مطلب  خوابیدن کنار همسر در دوران عقد درست است؟

چطور مردی را مشتاق ازدواج با خودمان کنیم؟

در طول مشاجره، سعی کنید احساسات خود را بدون عصبانیت بیان کنید. از او بخواهید که با شما نیز با احترام رفتار کند.
اجازه ندهید کسی آنقدر روی شما تأثیر بگذارد که همه تقصیرها را به گردن بگیرید. تقریباً در همه موارد، هر دوی شما در ایجاد این وضعیت نقش داشتید.

سعی کنید اعتماد به نفس را در او ایجاد کنید.

اگر می‌خواهید دوست پسرتان احساس کند که می‌تواند بقیه عمرش را با خوشحالی با شما سپری کند، از هر فرصتی برای تعریف و تمجید از او استفاده کنید.

به طور مکرر به او بگویید که چقدر او را دوست دارید و چقدر برای شما مهم است. ویژگی های فوق العاده او را شرح دهید.

به عنوان مثال، می توانید جملاتی مانند: «تو خیلی سخت کار می کنی و من واقعاً به تو افتخار می کنم» یا «من عاشق لبخندت هستم» بگویید!

در مواقع سخت از او حمایت کنید.

در یک ازدواج موفق و سالم، باید یکدیگر را تشویق کنید، مشکلات را با هم حل کنید و در مواقع سختی کنار هم باشید. شما می توانید با نشان دادن اینکه مردی می تواند روی شما حساب کند، مایل به ازدواج با شما باشد.

به عنوان مثال، اگر او به دلیل مرگ یکی از اعضای خانواده احساس ناراحتی می کند، آرام کنار او بنشینید و دستش را بگیرید.
اگر در مورد چیزی استرس دارد، برای او یک غذای خوشمزه درست کنید. یا او را برای شام بیرون ببرید تا استراحت کند.

مراقب خطوط قرمز باشید.

وقتی در جایی گیر کرده اید، تشخیص علائم هشدار دهنده سخت تر می شود. در چنین مواقعی موافقت با ازدواج پسر چه فایده ای دارد!

به عنوان مثال، اگر در حین مشاجره شما را بگیرد، هل دهد یا بر سر شما فریاد بزند، این نوع رفتار احتمالاً در آینده تشدید خواهد شد.

خطوط قرمز دیگر عبارتند از: تلاش برای دور نگه داشتن شما از خانواده و دوستان، تحقیر شما یا ایجاد احساس بد نسبت به خودتان، سرزنش شما برای اعمال خود، یا اصرار بر اینکه کنترل امور مالی شما را نیز در دست بگیرد.

علایق خود را دنبال کنید.

در یک رابطه سالم، هر کسی باید سرگرمی ها و دوستان خود را داشته باشد. این نه تنها به شما کمک می کند احساس رضایت و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، بلکه رابطه شما را قوی تر می کند. مدتی دور از هم بودن باعث می شود دلتنگ یکدیگر شوید. در نتیجه با دیدن همدیگر گفتگوهای بیشتری خواهید داشت!

به عنوان مثال، ممکن است با بهترین دوست خود به دوچرخه سواری بروید در حالی که او با دوستانش یک بازی فوتبال را تماشا می کند.
البته، اگر علایق مشابهی دارید، با خیال راحت از آنها لذت ببرید! فقط از انجام کارها خودتان نترسید.

ادامه مطلب  چگونه بفهمیم مردی مناسب ماست؟

برای خودت وقت بگذار

اول خودت را بگذار این باعث می شود احساس شادی و آرامش بیشتری داشته باشید. دوست شما احتمالاً می خواهد بداند که می توانید فرش خود را از آب بیرون بیاورید. به این ترتیب او می تواند زودتر به خواستگاری شما بیاید.

مراقبت از خود می تواند چیزی فیزیکی مانند حمام کردن یا برس زدن موهایتان باشد، اما می تواند چیزی ذهنی یا احساسی مانند تمرین یوگا یا مدیتیشن باشد که به شما احساس خوبی می دهد.

خودتان را دست کم نگیرید.

اگر اعتماد به نفس شما پایین است، جملات تاکیدی مثبت را تکرار کنید. تقریباً همه ما گاهی به توانایی های خود با شک و تردید نگاه می کنیم. اگر فکر می کنید به اندازه کافی خوب نیستید، فهرستی از بهترین ویژگی های خود تهیه کنید. سپس در آینه نگاه کنید و این چیزها را با صدای بلند به خودتان بگویید.

مثلاً بگویید: “من واقعاً دوست خوبی هستم و ارزش دوست داشتن را دارم.”

سعی کنید از نظر مالی مستقل باشید.

اینکه بتوانید به خانواده خود کمک کنید و تصمیمات مالی خود را بگیرید به شما اعتماد به نفس زیادی می دهد. شغلی را دنبال کنید که متناسب با شخصیت، استعدادها و علایق شما باشد. وقتی سر کار هستید، سخت کار کنید و رابطه خوبی با مافوق خود ایجاد کنید که ممکن است به شما کمک کند در طول زمان از نردبان بالا بروید.

در برخی موارد، نگرانی های مالی ممکن است دلیلی باشد که دوست پسر شما در مورد ازدواج صحبت نمی کند، بنابراین امنیت مالی می تواند به کاهش استرس او کمک کند. برای ازدواج از اینجا شروع کنید

به طور منظم ورزش کنید تا سالم و بدون استرس به نظر برسید.

ورزش به مدت 20 تا 30 دقیقه در روز یکی از بهترین راه ها برای کاهش استرس است. سعی کنید بعد از ظهر پیاده روی کنید. همچنین می توانید به کلاس یوگا بپیوندید، در ورزش هایی مانند شنا شرکت کنید.

ورزش علاوه بر کاهش استرس، به تناسب اندام و زیبایی بدن شما کمک می کند که می تواند به افزایش عزت نفس شما کمک کند.

با احساس بهتر و شادابی برای مردی که دوستش دارید جذاب تر به نظر می رسید، بنابراین ممکن است حتی تمایل بیشتری به خواستگاری داشته باشد، اینگونه مرد را به ازدواج جذب می کنید.

در مورد آینده با هم صحبت کنید.

اگر می خواهید میزان علاقه مردتان به ازدواج را بسنجید، سعی کنید در مورد برنامه های خود برای آینده صحبت کنید. به عنوان مثال، در مورد جایی که دوست دارید زندگی کنید، اینکه آیا می خواهید بچه دار شوید یا نه

ادامه مطلب  چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟

یا در نهایت چه نوع شغلی می خواهید داشته باشید صحبت کنید. هوشمندانه او را به عنوان بخشی از برنامه ها ذکر کنید، سپس واکنش او را تماشا کنید.

به عنوان مثال، چیزی شبیه به “من دوست دارم یک روز با هم به اروپا سفر کنیم” بگویید. به این ترتیب متوجه می شوید که در رویاهای شما گنجانده شده است.

اگر پاسخ او غیر متعهد باشد، مانند «بله، شاید»، ممکن است به اندازه شما به ازدواج متعهد نباشد. بیشتر این دوستی ها به ازدواج ختم نمی شود.

با دوستان متاهل خود وقت بگذرانید

دیدن افراد در یک رابطه شاد و متعهد می تواند به شما انگیزه دهد که به ازدواج خود پایان دهید. اگر هر یک از شما دوستانی دارید که نمونه خوبی از یک ازدواج سالم و موفق هستند، سعی کنید هر زمان که می توانید با آنها وقت بگذرانید.

به عنوان مثال، می توانید با هم آشپزی کنید، قرارهای سرگرم کننده دو نفره برای رفتن به سینما یا رستوران برنامه ریزی کنید، یا حتی با هم به یک سفر بروید.

شرکت در مراسم عروسی می تواند راه دیگری برای جلب توجه او به ازدواج باشد. در اینجا نحوه وادار کردن مردی به ازدواج با شما آمده است.

حلقه نامزدی را که دوست دارید ذکر کنید.

اگر واقعاً می خواهید او بداند که امیدوارید به زودی نامزد شوید، یک کاتالوگ حلقه نامزدی تهیه کنید. سپس وقتی او در اطراف است، از آن عبور کنید و چند مورد را که واقعاً دوست دارید به او نشان دهید.

این نه تنها به او می فهماند که شما به ازدواج فکر می کنید، بلکه به او کمک می کند تا بفهمد سلیقه شما چیست.

سعی کنید انگشترهای خیلی گران قیمت را به او نشان ندهید. اگر فکر می کند ذائقه شما گرانتر از آن چیزی است که بتواند ارضا کند، ممکن است اصلاً در خرید انگشتر مردد باشد.

از قبول مسئولیت نترسید!

اگر واقعاً می خواهید نامزد کنید، اما دوست پسرتان در مورد ازدواج صحبت نمی کند، دلیلی ندارد که نتوانید از او بپرسید. بستگی به شما. روشن کنید که هدف شما از قرار ملاقات ازدواج است.

سعی کنید یک راه خاص و شخصی برای تبدیل دوست پسر خود به شوهر پیدا کنید، مثلا او را به جایی ببرید که اولین قرار ملاقات خود را داشتید یا به مکانی با منظره واقعاً رمانتیک.

یک بار به او بگویید که چقدر برای شما مهم است و هدف شما ازدواج است، سپس از او بپرسید که آیا برای همیشه مال شما خواهد بود یا خیر!

منبع: آویژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *