ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر: معمای بزرگ یحیی

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر: معمای بزرگ یحیی

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دیداری حساس به مصاف النصر می رود.

به گزارش خبرکو به نقل از ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در حساس ترین دیدار و اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف النصر عربستان می رود.

بزرگترین دغدغه پرسپولیسی ها برای این دیدار آمدن علیرضا بیرانوند بود. بیرانوند در بازی دوستانه تیم ملی مصدوم شد و این احتمال را داشت که دیدار سرنوشت ساز مقابل نصر را از دست بدهد. تلاش پزشکان پرسپولیس، مداوای فشرده بیرانوند و اصرار او برای حضور در این دیدار، باعث شد تا دیدار شماره یک پارسی ها، دیدار با النصر، در دروازه این تیم باشد. حضور بیرانوند در این دیدار با ریسک همراه خواهد بود اما نبود یک دروازه بان پشتیبان قابل اعتماد باعث شد پرسپولیس این ریسک بزرگ را انجام دهد.

پرسپولیس در این فصل کارنامه دفاعی درخشانی داشته و به جز گل به خودی سوروس رفیعی، هیچ حریفی نتوانسته دروازه آنها را باز کند. یحیی گل محمدی نیز به تیم پیروز خود نمی پیوندد. دانیال اسماعیلی فر مدافع راست، مرتضی پورعلیگنجی و محمدحسین کنعانی زادگان مدافع میانی و علی نعمتی مدافع چپ پرسپولیس مقابل نصر قرار دارند. بازیکنانی که باید مانع گلزنی رونالدو و مانه در یکی از سخت ترین بازی های زندگی شان شوند.

بزرگترین تردید گل محمدی برای این دیدار، انتخاب میلاد سرلک در خط هافبک است. سرلک جایگاه محکمی در ترکیب پرسپولیس دارد و گل محمدی باید یکی از سروش رفیعی و مسعود ریقی را در کنار خود به زمین بفرستد. شانس مسعود ریگی در این دیدار بهتر است. به خصوص که ریگی قدرت تخریب بالایی دارد و پرسپولیس باید مقابل نصر نمایش محتاطانه ای داشته باشد.

ادامه مطلب  سیمکارت بدون فیلتر سهم رونالدو شد!

مهدی ترابی و سعید صادقی وینگرهای چپ و راست پرسپولیس در دیدار با نصر حضور خواهند داشت. وحید امیری نیز در خط فوروارد به عنوان فوروارد سایه بازی می کند. امیری با مصدومیت از مسابقات ملی برگشت و به سختی برای این دیدار آماده شد. شهاب زاهدی هم گزینه محتمل خط حمله پرسپولیس است اما گویا یحیی گل محمدی قصد دارد در این بازی شگفتی ساز شود و از محمد عمری در نوک خط حمله استفاده کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در این دیدار به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری، شهاب زاهدی.

حتما ببینید

یحیی درمورد بیرانوند از خودش رفع مسئولیت کرد

یحیی درمورد بیرانوند از خودش رفع مسئولیت کرد

دروازه بان پرسپولیس با وجود مصدومیت اصرار دارد در دیدار امروز مقابل النصر عربستان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *