توپ پلاستیکی بادی قدیمی نمدی

توپ پلاستیکی بادی قدیمی نمدی

با توجه به اینکه خانواده های زیادی به تماشای مسابقات لیگ جهانی والیبال علاقه مند هستند همین موضوع باعث شده است تا کودکان نیز همراه خانواده ها به تماشای این برنامه مشغول شوند لذا مادران عزیز می توانند به عنوان یک سرگرمی به کودکان خود، ساخت توپ والیبال نمدی را آموزش دهند.

ورزش والیبال هم مانند مابقی رشته های ورزشی فواید زیادی برای سلامتی بدن دارد که تعدادی از آنها عبارتند از:

این ورزش باعث افزایش میزان جذب اکسیژن در بدن می شود.

والیبال باعث افزایش قدرت بدنی و تقویت سیستم عضلانی می گردد.

موجب کاهش تنگی نفس می شود.

به کاهش فشار خون و سلامتی قلب و عروق کمک شایانی می کند.

توپ پلاستیکی بادی قدیمی نمدی

البته توپ پلاستیکی نمدی تمام این فواید را برای کودکان می تواند داشته باشد.

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که تعداد توپهای والیبال در مسابقات رسمی چند عدد می باشد؟

در مسابقات رسمی که در سطح جهانی و المپیک برگزار می شوند تعداد توپهای والیبال 5 عدد برای برگزاری مسابقه می باشد، همچنین باید 6 نفر در زمین به عنوان توپ جمع کن در نظر گرفته شده باشند که 4 عدد از آنها باید در چهار گوشه منطقه آزاد و یک نفر نیز پشت هر یک از داوران بایستند.

ویژگیهای توپ والیبال با توجه به مکانی که برای بازی در نظر گرفته می شود تغییر می کند به عنوان مثال: جنس، وزن، رنگ و حتی میزان فشار داخل توپ نیز به زمین و شرایط مسابقه بستگی دارد در نتیجه باید نوع مناسب آن را انتخاب کرد.

شما عزیزان می توانید جهت خرید توپ والیبال از طریق دو راه با ما ارتباط برقرار کنید که یکی از این راه ها پر کردن فرم ثبت سفارش کالا موجود روی این سایت بوده و راه دیگر تماس با مشاورین فروش مجموعه است تا سفارش خرید توپ والیبال را برای شما به ثبت برسانند.

ادامه مطلب  پتوی ثروت را برای زندگی ام پهن کردم

توپ پلاستیکی قدیمی

همان طور که می دانید و به شما نیز گفتیم توپ پلاستیکی قدیمی به این صورت استفاده می شد که برای خرید از دو توپ پلاستیکی استفاده می شد به طوری که توپ اولی را پاره کرده و آن را به صورت لایه ای روی توپ سالم قرار می دانند و این کار باعث این شده بود که توپ پلاستیکی به راحتی کم باد نشود و یا دچار سوراخ شدگی در خود نشود.

ر

برای لایه کردن توپ پلاستیکی قدیمی نیاز هست تا ابتدا توپ اولی را از وسط و به وسیله یک چاقو یا یک وسیله تیز دیگر برش دهید و سپس بعد از این که برش لازمه را در سطح توپ اول ایجاد کردید می توانید توپ دوم را که سالم است و دچار هیچ گونه برشی در خود نشده است به واسطه فشاری که می دهید

به طور کامل در توپ اول قرار دهیدو بعد از انجام این کار مطمئن باشید که توپ پلاستیکی شما هرگز به راحتی دچار مشکل خاصی از جمله کم باد شدن و یا پنچر شدن نخواهد شد.

از آن جایی که توپ پلاستیکی و میز و صندلی پلاستیکی خواهان و متقاضیان زیادی برای خرید دارد نمایندگیها و مراکز زیادی در سطح کشور ارائه این توپ را به مشتریان خود در دستور کار قرار داده اند.

برای خرید توپ پلاستیکی به صورت عمده لزوما نیازی نیست تا به کارخانه و یا مرکز تولیدی این توپ مراجعه کنید و بهتر است تا بدانید که کارخانه ها در زمینه فروش توپ سعی می کنند تا فعالیتی نداشته باشند و این امر را بیشتر بر عهده نمایندگیهای فروش خود می گذارند و شما نیز بهتر است تا از نمایندگیهای فروش برای خرید توپ پلاستیکی استفاده کنید.

ادامه مطلب  لذت ثروتمند شدن را با لیمو چشیدم

توپ پلاستیکی بادی

چنانچه سری به فروشگاه ها و غذفه های اسباب بازی فروشی سطح شهر زده باشید به احتمال بسیار زیاد با توپهای پلاستیکی بادی نیز مواجه می شوید به تنوع بسیار گسترده و طیفهای رنگارنگ خود نه تنها نگاه شما بلکه نگاه فرزندتان را که قصد خرید بازی فکری خارجی را دارید معطوف خود می کند

اما شاید در آن گوشه و کنار با نمونه ای عجیب روبرو شوید بله توپهای بادی دستگیره دار که بسیاری از سوالات را در ذهن شما ایجاد می کند از جمله اینکه این توپها چگونه ساخته می شوند و چه ویژگیها و کاربردی دارند با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوعات بپردازیم.

توپ پلاستیکی بادی

این توپها با استفاده از پی وی سی مقاوم ساخته می شوند و توپ پلاستیکی بادی نام دارند اما در عین حال به دلیل انعطاف و بافت بسیار نرم و ارتجاعی که دارند می توانند برای کودکان زیر ده سال بسیار مطلوب و ایده آل باشند

این توپها علاوه بر زیبایی چشمگیر و خارق العاده ای که دارند از توان تحمل بسیار بالایی نیز برخوردار بوده و بیش از 80 کیلوگرم را به راحتی می توانند تاب بیاورند در واقع ویژگی ارتجاعی و قابل انعطاف در این موقع به کمک این توپها می آید تا آنها در اثر پرش ناگهانی یا فشار بیش از حد نترکند.

 

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *