آموزش درست و صحیح رسیدن به خوشبختی و موفقیت

آموزش درست و صحیح رسیدن به خوشبختی و موفقیت

از تمامی مراحل زندگی این درس را میگیریم که هیچ موفقیتی بدون برنامه ریزی و تلاش زیاد به دست نمی آید، باید همواره در یک مسیر مشخص گام برداشت و به موفقیت رسید، یکی از این مسیرها تولید کیک موز و هویج می باشد.

کیک موز و هویج

امروزه پخت کردن کیک موز و هویج بسیار آسان بوده و دیگر خانم های خانه نگران این که یک خوراکی سالم و مقوی درست کنند، نباشند. اکثر مردم بعد از بیدار شدن خواب، تکه ای کیک و پودر هویج را هم ادغام کرده و با مقداری گردو همراه با شیر موز میل می کنند، زیرا سر صبح به خاطر داشتن ویتامینهای کامل، مواد لازم بدن را حسابی شارژ می کند. اگر شما جزو علاقمندان به شیرینی باشید، حتما انواع کیکها با طعمهای مختلف را با نوشیدنیهای مختلف امتحان کردید، ولی کافی است یک بار این نوع کیک را با آب هویج یا موز میل نمایید تا عاشق همیشگی آن شوید. در حال حاظر این محصول به صورت پودر در بسته بندیهای مختلف در بازار جهانی تجارت شده و از طریق صادرات سود بالایی برای کشورمان داشته که به وضعیت فعلی اقتصاد مقداری کمک می کند.

کیک موز و هویج

هویج بنفش قیمت

هویج بنفش قیمت خرید و فروش مناسبی دارد و به راحتی نیز در دسترس است و بسیار مفید و دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد که توانسته جایگاه این محصول را در بین استفاده کنندگان و طرفداران آن بسیار محبوب و پرفروش نماید چراکه با دارا ذبودن خواص عالی در کنار رنگ و رخ بسیار زیبا توانسته هویج بنفش را به یک محصولی بسیار زیبا و خاص مبدل سازد. از این رو می توان گفت هویج بنفش مثل هویج نارنجی یک نوع سبزی ریشه دار می باشد که دارای طعم و کاربرد بسیار خوبی است و می توامن گفت کمتر کسی پیدا می شود که از مزه بسیار دلنشین آن خوشش نیاید. از این رو طبق توصیه متخصصان تغذیه بسیاری از آنها برای مصرف هویج بنفش نصرف آن را بسیار توصیه نموده اند و به دلیل وجود آنتی اکسیدانهای بسیار قوی که در این گیاه موجود می باشد.

ادامه مطلب  قیمت واشر تخت گالوانیزه

هویج بنفش قیمت

قیمت گوجه فرنگی

همان طور که می دانید فصل عرضه و میزان تقاضا گوجه در هر دوره از بازار خصوصا تره بار بر قیمت گوجه فرنگی تاثیر گذار اس‍ت.در فصل پاییز و زمستان که عرضه گوجه گلخانه به بالاترین حد خود می رسد، قیمت در میادین تره بار تهران به پایین ترن حد خود می رسد ولی در ابتدای بهار چون تقرییا کشت گلخانه ها پایین می آید و تا کشت گوجه های زمینی فاصله دو تا سه ماهه داریم، قیمت در بازار به بالاترین حد خود خواهد رسید. ‍‍وجود بارش ها در هر منطقه نیز بر قیمت گوجه تاثیر دارد. درسال ۱۴۰۰ که بارش ها بیشتر بود و گوجه فرنگی که دوره ای ۷۰ تا ۸۰ روزه دارد و اگر در انتهای زمستان کشت شوند و در بهار و اوایل تابستان سال عرضه شوند به قیمت پاپپن تری عرضه می شوند.

قیمت گوجه فرنگی

 

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *