آموزش درآمدزایی با مهارت های پنهان

آموزش درآمدزایی با مهارت های پنهان

یکی از محصولاتی که امروزه فروش بسیاری دارد سیب زمینی است که شما می توانید پر طرفدار ترین نوع آن را انتخاب کنید برای مثال سیب زمینی زعفرانی یکی از محبوب ترین سیب زمینی ها میباشد.

انواع سیب زمینی

با آشنایی با انواع سیب زمینی متوجه خواص منحصربفرد آن نیز برای بدن خواهید شد و از مصرف آن لذت خواهید برد امروزه سیب زمینی جز اصلی ترین منابع غذایی در جهان محسوب می شود به طوری که در سال ۲۰۱۴، سیب زمینی چهارمین محصول بزرگ غذایی جهان پس از ذرت، گندم و برنج معرفی شد سیب زمینی انواع و خواص متعدد و منحصر به فرد خود رادارد و از آن اغلب به عنوان یک سبزیجات پخته یا پوره شده و همچنین به شکل ارد سیب زمینی که در پخت و به عنوان یک قوام دهنده برای سس، می توان استفاده کرد.

انواع سیب زمینی

ته دیگ سیب زمینی

یکی از وسوسه انگیز ترین قسمت های غذا، خوردن ته دیگ سیب زمینی سوخاری رنده شده بوده که به جرات می توان از آن به عنوان خوشمزه ترین بخش غذا نام برد به طور کلی به قسمتی از برنج که در زمان پخت به ته قابلمه چسبیده و در همان حالت برشته می شود ته دیگ می گویند. امروزه ته دیگ را به روش های مختلف درست می کنند و هر کدبانویی آن را به سبک خود شکل داده و برشته می کند زیرا خوشمزگی و خوش رنگ بودن ته دیگ فوت و فن خاص خود را دارد. این پیش غذا همواره به صورت ساده یا به همراه قارچ و پنیر پیتزا سرو می شود که هرکدام طرفداران خاص خود را دارا می باشد معمولا کودکان از طرفداران ویژه این پیش غذای خوشمزه می باشند.

ادامه مطلب  قیمت آرد سوخاری و پودر سوخاری و مصارف استفاده آن ها

ته دیگ سیب زمینی

سیب زمینی خام

سابقه محصول سیب زمینی خام به یک گونه واحد و با قدمتی در حدود 7000 سال باز می گرددکه امروزه در تعداد زیادی از مناطق ایران کشت آن به صورت دیم و یا گلخانه ای در جریان است و می تواند در بخش های بسیاری به مصرف برسد. بذر این محصول ابتدا در روستایی به نام پشند و در اطراف تهران کشت شد و سپس به مناطق مستعد دیگری نیز انتقال پیدا کرد که ازآن جمله می توان به فریدون شهر اصفهان، زنجان و فارس اشاره کرد. پیش از آنکه به طور مفصل به ضرر سیب زمینی خام بپردازیم، لازم است تا با تاریخجه مختصری از این محصول و نحوه کشت و بهره برداری سیب زمینی خام از آن آشنا شویم.

سیب زمینی خام

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *