آموزش رایگان کسب درآمد با محصولات پارچه

آموزش رایگان کسب درآمد با محصولات پارچه

اولین قدم برای ثروتمند شدن یادگیری روش های آن می باشد که شما در کنار ما این امر را به راحتی فراگرفته و سریع می توانید در زمینه انواع پارچه به جایگاه مناسبی دست پیدا کنید.

پارچه حریر فاستونی

اخیرا صنعت پوشاک با پیشرفت چشمگیری رو به رو شده است و روزانه پارچه های بی شماری به بازار عرضه می شوند این پارچه پلی استر ویسکوز کرپ پارسیس پارچه حریر فاستونی در طرح ها و رنگ های بی نظیری و با درجه ی کیفی بالایی تولید می شوند.

در این میان پارچه های فاستونی از محبوبیت خاصی در بین خیاط ها برخوردار است و اکثرا برای دوخت لباس ها به افراد این پارچه ها را معرفی می کنند. این پارچه برای دوخت انواع کت و شلوار استفاده می شود و حاصل آن یه لباس با تن خور بی نظیر می باشد. برای کسب اطلاع از انواع مختلف پارچه ها در ادامه با ما همراه باشید. 

اصالت پارچه ی فاستونی به انگلستان می رسد و ابتدا در این کشور، از با کیفیت ترین نخ های ابریشمی، تار و پودش بافته شد. پارچه فاستونی پلی استر ویسکوز دارای حالت کشی می باشد که برای استفاده در دوخت شلوار مناسب است زیرا زانو نمی اندازد. با گذشت زمان از پشم های گوسفندانی که دست چین شده بودند و از خوراک مخصوصی استفاده می کردند.

پارچه حریر فاستونی

پارچه داکرون

هنگامی که به بازار پارچه فروشی ها سر می زنید با انواع و اقسامی از پارچه ها در شکل ها و رنگ های مختلف و حتی با عرض های مختلفی روبه رو می شوید، یکی از جدید ترین نوع پارچه هایی که امروزه در بازار پارچه فروشان به طور وسیعی پیدا می شود، پارچه داکرون ابریشمی بهاره بنفش با قیمت استثنایی است، این پارچه در مدل های ساده و تک رنگ و هم طرح دار موجود است که می توان خریداری کرد در ادامه بیشتر با این پارچه آشنا خواهید شد.

ادامه مطلب  فروش انگشتر دخترانه فانتزی

لازم به ذکر است که فروش پارچه داکرون با قیمت های بسیار مناسبی در حال انجام می باشد و همان طور که اشاره کردیم این نوع محصولات با قیمت و کیفیت مناسبی که دارند در تولید بیشتر لباس های کودکان، زنان و مردان قابل استفاده می باشد.

برای عرضه بهترین پارچه داکرون در پایین ترین قیمت ها در حال حاضر از انواع روش های اینترنتی استفاده می شود.

پارچه داکرون

پارچه رو مبلی نانو

از دغدغه های مهم فعالان صنایع چوب و مبل سازی خرید انواع پارچه رو مبلی نانو جدید طرح دار و جدید است که در عین مقاومت بالا ظریف و زیبا نیز باشد پارچه رومبلی نانو یکی از جدیدترین مدلهای پارچه مبل می باشد.

به دلیل استفاده از تکنولوژی روز می تواند پاسخگوی نیازها و سلایق متنوع قشر وسیعی از کاربران باشد.

از پسوند نانو در این نوع پارچه این مطلب استنباط می شود که در تولید این نوع پارچه از فناوری نانو استفاده شده است اکثر ما به طور تصادفی و با گوش کردن اخبار و یا در دروس فیزیک و شیمی دوران دبیرستان با این نام آشنایی داریم اما یادآوری مجدد آن خالی از لطف نیست به همین منظور توضیحی مختصر درباره مولکولهای جادویی نانو برای شما می دهیم. 

تکنولوژی نانو و تولید محصولات مختلف نانویی از دستاوردهای جدید بشر است که در این فرآیند با استفاده از مولکولهایی در ابعاد نانومتری یعنی 10 به توان منفی 9 که حتی با قوی ترین میکروسکوپها نیز قابل مشاهده نیستند. 

 

پارچه رو مبلی نانو

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *