چگونه شورت را ضدعفونی کنیم

چگونه شورت را ضدعفونی کنیم؟

لباس زیر یکی از مهم ترین لباس های یک فرد است که باید به نظافت و شستن آن توجه کنیم. لباس زیر باید هر روز تعویض و شسته شود، زیرا دیر تعویض شود لباس زیر عامل عفونت است.

از آنجایی که شورت در تماس مستقیم با بدن است و محیطی مرطوب، تاریک و بدون هوا ایجاد می کند و در معرض مایعات بدن قرار می گیرد، مکان بسیار مناسبی برای رشد قارچ ها و باکتری های مضر است؛ به همین دلیل، شورت های زنانه در تماس مستقیم با بدن هستند. بنابراین بهتر است بعد از هر بار پوشیدن شورت را بشویید.

بهترین روش برای شستن شورت زنانه شستن دستی آن است، اما به طور کلی باید به چند نکته توجه کرد. شستشو با مواد شوینده ملایم، آب خنک، خشک کردن هوا و عدم اتوکشی از جمله مواردی است که باید در نظر گرفته شود.

چگونه شورت را ضدعفونی کنیم

چگونه شورت را ضدعفونی کنیم؟

اگر شورت در ماشین شسته می شود، باید آب 30-40 درجه، چرخش کم، مواد شوینده ملایم و شستشوی جداگانه در نظر گرفته شود.

بهتر است شورت های نخی، نایلونی، ابریشمی و توری را در یک کیسه توری ظریف قرار دهید تا از گره خوردن و کشش در ماشین لباسشویی جلوگیری شود.

شستن لباس زیر برای از بین بردن باکتری ها بخش مهمی از بهداشت شخصی است. تمیزی لباس همیشه مهم است، اما رعایت بهداشت هنگام شستن لباس زیر اهمیت بیشتری دارد.

شگفت انگیز است که ما در عصری زندگی می کنیم که می توان لباس های زیر را بدون آسیب رساندن به پارچه ضدعفونی کرد. اما برای از بین بردن موثر میکروب ها و باکتری ها، لباس زیر چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

ادامه مطلب  رفع بوی بد کفش با نمک [فوری]

موثرترین راه برای ضد عفونی کردن شورت، افزودن یک ضد عفونی کننده به لباس های شسته شده در کنار استفاده از مواد شوینده معمولی است.

ضدعفونی کننده لباس 99 درصد ویروس ها و باکتری ها را از بین می برد و هر بار لباس های زیر را به طور بهداشتی تمیز می کند.

این ماده در دمای زیر 20 درجه و روی لباس های رنگی و پارچه های ظریف موثر بوده و آسیبی به لباس وارد نمی کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *