رفع بوی بد کفش با نمک

رفع بوی بد کفش با نمک [فوری]

پوشیدن طولانی مدت کفش و تعریق پا باعث رشد باکتری و قارچ در داخل کفش و ایجاد بوی بد در کفش می شود.

هر چه بیشتر از کفش استفاده کنید، احتمال بوییدن آن بیشتر می شود. بوی کفش نه تنها برای شما آزاردهنده و مضر است، بلکه دیگران را نیز نسبت به این وضعیت نگران می کند.

بهتر است بدانید بوی کفش نشان دهنده پایان عمر آن نیست. راه های زیادی برای خلاص شدن از بوی بد کفش وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کفش های خود را دوباره تمیز و بدون بو کنید.

بیش از 250000 غده عرق در پاهای ما وجود دارد. جالب است بدانید که هر روز پاها حدود نصف فنجان عرق می کنند.

به طور طبیعی این عرق در کفش باعث ایجاد باکتری و قارچ می شود که باعث بوی بد کفش می شود.

از آنجایی که کفش تهویه ندارد و فضا گرم است، در صورت تمیز نکردن کفش، این باکتری ها از بین نمی روند و هر بار باعث ایجاد بوی بد می شود.

رفع بوی بد کفش با نمک

اما باید بدانید که برخی افراد به طور طبیعی بیشتر از دیگران عرق می کنند و این باعث می شود کفش هایشان زودتر ساییده شود.

از طرفی اگر جنس کفش مناسب نباشد سریعتر بو می گیرد و بنابراین انتخاب کفش مناسب می تواند نقش مهمی در بوی بد کفش داشته باشد.

رفع بوی بد کفش با نمک

پوشیدن کفش بدون جوراب یکی از مهم ترین عواملی است که باعث بوی بد کفش می شود. کفش های کتانی بوی بسیار بدی دارند، به خصوص در تابستان.

ادامه مطلب  130+ مدل مانتو شیک و باکلاس ساده

نمک با جذب رطوبت کفش از بوی بد کفش جلوگیری می کند و بوی بد کفش را کاهش می دهد. برای استفاده از این روش سعی کنید هر چند روز یکبار کمی نمک داخل کفش بریزید تا رطوبت کفش باعث بوی بد نشود.

فقط به یاد داشته باشید که مقدار نمکی که در کفش می پاشید نباید آنقدر باشد که دفعه بعد که کفش هایتان را می پوشید پاهایتان در اثر تماس و ساییده شدن نمک دچار خارش یا آسیب شود. برای خرید جوراب به قسمت مربوطه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *