چگونه بفهمیم مردی مناسب ماست

چگونه بفهمیم مردی مناسب ماست؟

چگونه بفهمیم پسر برای ازدواج مناسب است؟

موارد زیادی وجود دارد که خانم ها به من پیام می دهند و به من می گویند چگونه بفهمم مردی برای زندگی مشترک ما مناسب است یا پسر مناسب ازدواج است.

زیرا همیشه این نگرانی برای آنها وجود دارد که پس از ازدواج با تغییر ناگهانی رفتار پسر مورد نظر مواجه شوند; اتفاقی که ممکن است با پسرها حتی در دوستی ها یا بهتر بگوییم قرار قبل از ازدواج تجربه کرده باشند.

به همین دلیل است که قبل از وارد شدن به یک رابطه، درک اینکه چگونه یک مرد برای ازدواج مناسب است، مهم است.

نکته مهمی که قبل از هر چیز باید به آن اشاره کرد این است که هر پسر و هر خواستگاری می تواند برای شما مناسب باشد.

به عبارت دیگر، حتی افرادی که ممکن است گزینه چندان مناسبی نباشند، به مرور زمان می توانند مرد مناسبی برای ما شوند.

اما واقعیت این است که در میان مردانی که ممکن است برای شما مناسب باشد، برقراری ارتباط عاطفی با برخی راحت‌تر و برخی دیگر دشوارتر است.

پس اگر بخواهیم مرد مناسب برای ازدواج را بشناسیم بهتر است بپرسیم با کدام مردها راحت تر از مردان دیگر ارتباط برقرار می شود.

دیدگاه مردانه در مورد رابطه جنسی یکی از راه هایی است که می توانیم گزینه های آسان را از گزینه های سخت تر تشخیص دهیم.

نگاه مناسب مرد به ازدواج با رابطه جنسی

بهترین و ساده ترین راه برای شناخت خواستگار مناسب این است که درباره طرز فکر مردان بیشتر بدانید.

مردان خواهان رابطه جنسی هستند و در بیشتر موارد جذب زنانی می شوند که ممکن است هیچ ویژگی دیگری جز جذابیت ظاهری نداشته باشند. چه بخواهیم چه نخواهی، مردها اینگونه ساخته می شوند!

مردان همه زنان را به دو دسته اصلی تقسیم می کنند: زنانی که از نظر جنسی به آنها علاقه دارند و همیشه می توانند این نیاز را برای آنها برآورده کنند و زنانی که از نظر جنسی جذب آنها می شوند، اما فقط برای مدت محدودی می توانند این نیاز را برطرف کنند.

ادامه مطلب  چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟

برخی از مردان رابطه را بیشتر به عنوان رویدادی می بینند که می تواند به آنها کمک کند نیاز جنسی خود را برآورده کنند تا یک رابطه پایدار

چگونه بفهمیم مردی مناسب ماست

اگرچه حتی می توان به چنین مردانی برای ایجاد یک رابطه طولانی مدت اعتماد کرد، اما واقعیت این است که حفظ رابطه با این دسته از مردان که رابطه را بیشتر جنبه جنسی می بینند دشوارتر است.

عشق مردان به ازدواج چگونه است؟

مردان زمانی با شما ازدواج می کنند که شما را 100% دوست داشته باشند و جذابیت فیزیکی و جنسی تنها 50% از احساس عشق را در ازدواج ایجاد می کند.

برای دستیابی به عشق کامل و پایدار، باید صد در صد عشق او را جذب کنید. برای این کار باید قبل از ازدواج با روش صحیح مقابله با آن آشنا باشید.

او فقط از نظر جنسی جذب شما می شود. سوالی که برای اکثر خانم ها مطرح می شود این است: چرا با وجود اینکه ما هرگز رابطه جنسی نداشتیم، او به من زنگ می زند؟

پاسخ ساده است زیرا هورمون های جنسی او باعث می شود احساس خوبی نسبت به شما داشته باشید حتی اگر هرگز رابطه جنسی نداشته باشید.

دلیل دیگر این است که او همچنان امیدوار است با شما رابطه جنسی داشته باشد.

در این شرایط لازم است قبل از ازدواج از نحوه رفتار صحیح آگاهی داشته باشید تا به غیر از جذابیت جنسی، ویژگی های دیگری را که در جذب پسر مورد علاقه شما تأثیر دارد، کسب کنید.

تستی برای تشخیص مرد مناسب برای ازدواج

پس چگونه می توان تشخیص داد که یک مرد برای ازدواج مناسب است؟ ساده است، رویکرد قبل از ازدواج این است که تحت هر شرایطی از تماس فیزیکی خودداری کنید و حتی به او دست نزنید.

ادامه مطلب  خوابیدن کنار همسر در دوران عقد درست است؟

اگر او شما را فقط برای رابطه جنسی می خواهد، قبل از اینکه تسلیم شود و سپس از شما دور شود، چند بار تلاش می کند، اما اگر واقعاً بخواهد با شما ازدواج کند، یک قدم جدی برمی دارد.

بسیاری از زنانی که به دنبال مشاوره هستند، تمایلی به مشاوره ندارند، زیرا می ترسند متوجه شوند مرد مورد علاقه خود برای ازدواج مناسب نیست و دوام نخواهد آورد.

البته در این شرایط می توانید از تکنیک سیگنال های ترکیبی نیز استفاده کنید که به شما کمک می کند بدون قطع مستقیم و دائمی رابطه، فرد مورد نظر را برای ازدواج با شما جذب کنید.

مردان کاملاً رک هستند، برای درک طرز تفکر آنها به چند دقیقه بیشتر نیاز ندارید، اما اگر نمی خواهید حقیقت را بدانید، همیشه برای شما یک راز بزرگ باقی می مانند.

نقش طبقه اجتماعی در انتخاب مرد مناسب برای ازدواج

پسری مناسب ازدواج است که شما بتوانید او را مناسب ازدواج با خود بکنید.

به یاد داشته باشید که اگر پسری با شما دوست شد و حتی به شما قول ازدواج داد، به این معنا نیست که او مناسب است و حتما با شما ازدواج خواهد کرد.

به عنوان مثال، اگر پسری بخواهد با دختری از طبقه اجتماعی بالاتر از خودش ازدواج کند، ممکن است با دخترانی از طبقه اجتماعی پایین تر نیز دوست شود، به آنها علاقه نشان دهد و حتی آنها را فریب دهد که آنها را دوست دارد، اما در نهایت با این کار. او ازدواج نخواهد کرد.

چون فقط برای جذابیت جسمی و جنسی با آنها بود، مگر اینکه این دختر بتواند خصوصیات دیگری را در خود ایجاد کند و نشان دهد.

ادامه مطلب  چگونه آشناییمان را به ازدواج ختم کنیم؟

این همان بخشی است که زنان را گیج می کند. اگر او علاقه نشان می دهد، اگر ابراز عشق می کند و مدام زنگ می زند، پس چگونه می تواند مرا دوست نداشته باشد و دوستم نداشته باشد؟

نقش مهارت های ارتباطی در انتخاب همسر مناسب

مواردی که تا اینجا توضیح دادم مربوط به شرایطی است که می خواهید بدانید مرد یا پسری که قبلاً ملاقات کرده اید مناسب ازدواج است یا خیر؟

اما اگر آن شخص قبلاً درخواست ازدواج یا خواستگاری داده است، نیازی به قضاوت در مورد او نیست.

زیرا اگر هدف او فقط ارضای نیازهای جنسی بود، عملاً از شما خواستگاری نمی کرد.

اما رسیدن به مرحله خواستگاری به این معنی نیست که مرد مورد نظر برای شما مناسب است.

اگرچه پیشنهاد او از شما ممکن است نشان دهنده این باشد که او حداقل اکنون به شما علاقه مند است و قصد ازدواج دارد، اما معلوم نیست در آینده چه اتفاقی می افتد.

زیرا هر رابطه عاطفی همیشه پس از مدتی به فراز و نشیب هایی می رسد و اگر ندانید چگونه بر آن ها غلبه کنید، قطعا با دوری از مرد مورد علاقه خود مواجه خواهید شد.

بنابراین باید مطمئن شوید که خواستگار شما مهارت هایی برای عبور از این پستی و بلندی ها دارد. اما چگونه می توانید آن را بدانید؟

خیلی ساده است، مهارت های ارتباط کلامی و غیرکلامی، هوش هیجانی و مهارت حل مسئله از جمله مواردی است که اگر در خواستگار خود مشاهده کنید، مطمئن باشید که گزینه ازدواج خوبی پیدا کرده اید.

منبع: نوین بینش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *