زائران سفر خود را به روزهای منتهی به اربعین موکول نکنند

زائران سفر خود را به روزهای منتهی به اربعین موکول نکنند

به گزارش خبرکو به نقل از ایسنا حسینی عضو کمیته هماهنگی و توسعه تسهیلات و خدمات اربعین عراق از زائران اربعین خواست برای سفر خود برنامه ریزی کنند و سفر به عتبات عالیات را به روزهای منتهی به اربعین موکول نکنند.

به گزارش ایسنا، منجزی با بیان اینکه کم و بیش فعالیت موکب ها در عراق برای ارائه خدمات به نمازگزاران اربعین حسینی آغاز شد، اظهار کرد: ما آنها خواهیم بود.

وی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت سرویس‌های بهداشتی به‌ویژه در مناطق مرزی و مشکلاتی که زائران در سال‌های گذشته با آن مواجه بودند،

گفت: بحث سرویس‌های بهداشتی موضوع مهمی برای زائران است، امسال در شلمچه. مرز و مناطقی که امکاناتی در این منطقه وجود ندارد، سرویس بهداشتی دائمی ساخته شده و در برخی مناطق سرویس بهداشتی سیار تعبیه شده است.

این عضو کمیته هماهنگی و توسعه تسهیلات و خدمات اربعین عراق همچنین به زائران توصیه کرد: برای سفر برنامه ریزی کنند و سفر به عتبات را به روزهای منتهی به روز اربعین موکول نکنند،

البته گفته شد که در کربلا و نجف و در بخشی از مسیر موکب های ایرانی تا یک تا دو روز بعد از اربعین به فعالیت و اسکان زائران ادامه می دهند.

منجزی در یک برنامه رادیویی همچنین گفت: البته تمهیداتی اندیشیده شده تا پس از پایان مراسم اربعین، اتوبوس‌هایی برای انتقال زائران به مرزها زودتر آماده شوند.

ادامه مطلب  سقف برداشت از عابر بانک ها به ۱ میلیون تومان افزایش یافت

حتما ببینید

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

ارزان ترین خودکار بازار حدود 6000 تومان قیمت دارد اما برخی خودکارها و خودکارهای خاص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *