برنامه‌ریزی برای حرکت ۵ قطار تهران - کربلا در ایام اربعین

برنامه‌ریزی برای حرکت ۵ قطار تهران – کربلا در ایام اربعین

به گزارش خبرکو و به نقل از ایسنا رئیس روابط عمومی شرکت راه آهن گفت: برای ایام اربعین حرکت پنج قطار ترکیبی از تهران به کربلا به صورت رفت و برگشت در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، جلال مهتری با بیان اینکه از سال های اخیر قطار به کرمانشاه و خرمشهر را تردد کرده ایم و با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین، ظرفیت قطار را دو برابر کرده ایم، گفت: در هفته منتهی به اربعین، ظرفیت قطار نیز افزایش می یابد. افزایش به سمت کرمانشاه و خرمشهر سه برابر خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ایام اربعین حرکت چهار قطار اضطراری از کرمان، زاهدان، یزد و ساری به مناطق مرزی را در نظر گرفته ایم، ادامه داد: همچنین بر اساس برنامه ریزی انجام شده، هنگام پیاده شدن زائران در ایستگاه راه آهن خرمشهر. ، می توانند از ایستگاه راه آهن تا مرز شلمچه به صورت رایگان از «ریل باس» عبور کنند.

این مسئول شرکت راه آهن در گفت و گو با رادیو اربعین با بیان اینکه سال گذشته یک قطار ترکیبی از تهران به کربلا آزمایش شد، گفت: امسال پنج قطار ترکیبی از تهران به کربلا در ایام اربعین در نظر گرفته شده است. زائران می توانند بلیت این قطارها را خریداری کنند. با مراجعه به سامانه اینترنتی شرکت راه آهن.

مختاری خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم با کمک دولت عراق در مقاطعی غیر از اربعین این قطارهای ترکیبی را از استان های دیگر مانند مشهد به کربلا منتقل کنیم.

ادامه مطلب  دستگیری عامل انتحاری در تبریز

حتما ببینید

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

لوازم التحریر یک دانش آموز چقدر آب می‌خورد؟

ارزان ترین خودکار بازار حدود 6000 تومان قیمت دارد اما برخی خودکارها و خودکارهای خاص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *