با خوردن پسته تصمیمی برای ثروتمند شدنم گرفتم

با خوردن پسته تصمیمی برای ثروتمند شدنم گرفتم

اگر دوست دارید ثروت زیادی به دست بیارید به اطراف خود خوب نگاه کنید و مانند من که با خوردن پسته فعالیت خود را در زمینه این محصول شروع کردم و کارآفرین موفقی در این زمینه شدم سریع تصمیم بگیرید و شروع کنید قطعا با کمی تلاش موفق خواهید شد.

پسته گرمسار

عوامل متعددی وجود دارد که ممکن است هر ساله بر تولید پسته کشور تاثیر بگذارد که از جمله آنها آفت زدگی محصولات می باشد که قیمت پسته گرمسار به همین دلایل تغییر می کند.

با این وجود گفته می شود که تغییرات اقلیمی نیز تاثیر بسیار زیادی بر میزان تولید این محصول ارزشمند در کشور داشته است.

به گونه ای که تولید پسته کشور در مقایسه با کشورهای بزرگ صادر کننده این محصول مانند آمریکا کاهش یافته است و در دهه گذشته جایگاه برتر خود را در حوزه این محصول تا حدی از دست داده ایم.

با توجه به این موضوع لزوم تلاش بیشتر برای افزایش بهره وری از باغات و درختان پسته در کشور بیش از گذشته شده است و باید تمهیدات لازم برای پیشگیری از کاهش تولید اندیشیده شود.

پسته گرمسار

پسته تبریز

ایران یکی از بزرگ ترین صادرکنندگان پسته در دنیا است حجم صادرات پسته در سال 1400 به کشور قرقیزستان در مقایسه با بسیاری از کشورهای آسیایی بیشتر بوده و نسبتا قابل توجه بوده است و به همین علت قیمت پسته تبریز متفاوت است

در این سال شاهد بودیم کشور ما با صادرات چند میلیون دلاری پسته حجم بالایی از صادرات را به قرقیزستان داشته است.

ادامه مطلب  با چند قدم ساده ماشین پولسازی خود را ساختم

ارز صادرات پسته با پوست به این کشور بر اساس آمار منتشر شده توسط مراجع رسمی در حدود 45 میلیون دلار بوده است.

به همین دلیل می توان این کشور را بازار خوبی برای فروش پسته صادراتی ایران دانست که به عنوان یک بازار هدف امکان صادرات این محصول در سالهای آینده را برای افراد فعال در عرصه صادرات پسته ایرات فراهم خواهد کرد.

این در حالی است که بسیاری از صادرکنندگان محترم بیشتر تمرکز خود را برای صادرات بر سایر کشورهای دنیا گذاشته اند، برای مثال به دنبال صادرات این محصول به کشور ترکیه هستند.

اگر چه ترکیه و هر یک از کشورهای دیگر مانند روسیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس ظرفیتهای منحصر به فرد خود را برای حضور ایران در بازارهای مصرفی داخل خود دارند، اما به طور حتم پیدا کردن مشتریان جدید در کشورهای دیگر دنیا می تواند باعث ارز آوری میلیون دلاری برای کشور ما شود.

پسته تبریز

پسته جامبو

پسته یکی از مهم ترین خکشبار شناخته شده در دنیا است که خاستگاه اصلی آن کشور ایران می باشد و برای همین است که بسیاری از کشورهای دنیا خواهان خرید پسته از کشور ما هستند یکی از دلایل آنها قیمت پسته جامبو است.

با این وجود و بنا به دلایل متعدد تولید پسته در کشور در چند سال گذشته دستخوش تغییراتی بوده است و این امر باعث شده است که ایران بخشی از سهم خود از بازارهای جهانی را از دست بدهد.

عوامل متعددی وجود دارد که ممکن است هر ساله بر تولید پسته کشور تاثیر بگذارد که از جمله آنها آفت زدگی محصولات می باشد و با این وجود گفته می شود که تغییرات اقلیمی نیز تاثیر بسیار زیادی بر میزان تولید این محصول ارزشمند در کشور داشته است.

ادامه مطلب  چطور در مسیر موفقیت قدم بگذارم؟

لازم به ذکر است که درخت پسته یکی از درختانی است که نیاز مداوم به رسیدگی دارد و بر خلاف درخت انار یا درختان دیگری که مراقبت کمتری نیاز دارند، نمی توان آن را به حال خود رها کرد.

پسته جامبو

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *