با حوزه آجر راه میلیاردر شدن را پیدا کردم

با حوزه آجر راه میلیاردر شدن را پیدا کردم

من با فعالیت در حوزه آجرنسوز توانستم در مدت بسیار کوتاهی ثروت غیرممکنی را بدست آورم و روز به روز این ثروت من افزایش  یابد. همه ی ما دنبال ثروت بی کران هستیم، شما هم میتوانید در این زمینه فعالیت داشته باشید تا ثروتمند شوید.

آجر نسوز منیزیتی

آجر نسوز منیزیتی امروزه کاربردهای بسیار زیادی دارند و جزء مصالح مهم به شمار می آیند. این محصولات دارای ویژگی هایی هستند که آن را از سایرین متمایز کرده است و خوب است که به صورت خلاصه به چند مورد از آن ها اشاره کنیم تا شما هم بهتر با این محصول آشنا شوید. با توجه به مزیت هایی که در بالا برای این محصول ذکر کردیم متوجه می شویم که این آجرها برای فولاد سازی و کوره بسیار مهم هستند و از آن ها بسیار استفاده می کنند، زیرا عملکرد بسیار خوبی در مقابل تحمل گرما و مواد شیمیایی دارند.

این آجرها در طرح ها و اندازه های مختلف تولید و روانه بازار می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز خود این محصول را خریداری کنید. اگر قصد دارید که در خانه خود یک شومینه گرم و زیبا داشته باشید به شما توصیه می کنیم که حتما از آجر نسوز استفاده کنید.

آجر نسوز منیزیتی

آجر نسوز نما

همان طور که می دانید آجر نسوز نما یکی از بهترین تولیدات کشور ما می باشد که در شهرهای مختلف کشور دارای نمایندگی می باشد و امروزه انواع این نمایندگیها در شهرهای مشهد، اصفهان و غیره افتتاح شده اند آنها با توجه به زیبایی بی نظیری که دارند، از تنوع رنگی بالایی نیز برخوردار می باشند و نظر همه را به خود جلب می نمایند. برای بندکشی این محصولات حدود ۱ سانتی متر فضا کافی می باشد، در کل پخت این آجرها باعث می شود که آنها آنتی باکتریال شده و ضد جلبک باشند، در محیطهای مختلف که رطوبت بسیار بالا می باشد می توان از این محصولات استفاده کرد، بندکشی این محصولات با ملات و سیمان آبیک سبب استحکام بسیار زیاد آنها می شود همچنین  این تغییرات دمایی نیز بر روی این محصولات تاثیری ندارند. استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت و پخت این محصولات با حرارت بالا باعث شده که این محصولات سالم باشند و بر روی سطح آنها شوره ایجاد نگردد، آنها همچنین باعث می شوند که انواع مواد آلی و معدنی از این محصولات حذف شوند این آجرها دارای نشان ملی هستند و آنها با دارا بودن گواهینامه های ایزو و استانداردهای ملی شناخته می شوند، همچنین به راحتی می توان بر طبق تعرفه های دولتی نیز حمل و نقل آنها را انجام داد.

ادامه مطلب  سرنگ انسولین بی دی آوا

آجر نسوز نما

آجر نسوز مشکی

آجر ها از مصالح ساختمانی بسیار پرکاربرد هستند که هم در دیوارها و هم در سقف به کار می روندو در این میان آنها آجر نسوز مشکی یکی از بارزترین آنها به شمار می رود که ظاهری بسیار مدرن به ساختمان می دهد. این محصول با استفاده از بند کشی سیاه نمای ساختمان را فوق العاده جذاب می کند و ظرافتی چشمگیر در آن ایجاد می نماید تا به این ترتیب ساختمانی با اصالت ایجاد شود؛ این آجر خاص نما برای طرح پشت تلویزیون و شومینه نیز استفاده می شود و همراهی آن با آجر سفید ترکیبی بسیار زیبا را ایجاد می کند علاوه بر این از آجرهای شاموتی روشن نیز با این آجر مس توان استفاده کرده و منظره های بی نظیر را ایجاد نمود. این آجرها در اصل مخصوص مناطق با آب و هوای سرد و خنک هستند و مقاومت آنها در برابر نور آفتاب و باران فوق العاده است همچنین نوسانات دمایی هیچ تاثیر منفی از قبیل ترک بر روی آنها ندارند علاوه براین ابعاد این آجرها بسیار متفاوت است و معمولاً در طول ۳۱ سانتی متر و با عرض ۷ سانتی متر و ارتفاع ۲.۵ سانتیمتر عرضه می‌شوند که این در مورد آجرهای مشکی نسوز پلاک است.

آجر نسوز مشکی

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *