با شکلات طعم زندگی ام را عوض کردم

با شکلات طعم زندگی ام را عوض کردم

از زمانی که در حوزه انواع شکلات قرار گرفته ام، به تمام هدف هایم رسیده ام و توانسته ام زندگی خودرا کاملا متحول کنم و زندگی را برای خود شیرین کرده ام. من در این حوزه سود بسیار بالایی را کسب کردم. حال با هم چند نمونه را مورد بررسی قرار بدهیم.

شکلات پسته ای

خرید شکلات پسته ای خارجی خوشمزه پرطرفدار برند های دنیا در صفحه وب سایت مربوط به این کار را به میزان گسترده انجام شود چون این محصول بسیار با کیفیت و عالی است و همچنین دارای قیمت مناسب بوده و افراد می‌توانند نسبت به نیاز خود به میزان دلخواه این شکلات را سفارش دهند. شکلات بسته ای خارجی علت دارا بودن مواد اول مناسب و بی نظیر جامعه شکل کاملا بهداشتی در کارخانه های بزرگ و پیشرفته با بهترین امکانات بدون دخالت دست بشر در بسته بندی های بسیار شیک و جذاب که دارای وزن متفاوتی از تولید می شود بنابراین افراد که دوست دارند این شکلات را به شکل بهداشتی در وزن های متفاوت خریداری کنند این شکلات یک گزینه مناسبی خواهد بود. این تنقلات علاوه بر اینکه دارای طعم و مزه عالی است همچنین میتوان یک شکلات پرخاصیت آن را معرفی کرد چون این محصول با پسته که یک مغز عالی و مقوی از مخلوط شده است بنابراین خاصیت این خشکبار را نیز در خود دارد بنابراین افراد می‌توانند از این خوشمزه به عنوان یک ماده پر خاصیت و بی نظیر استفاده کنند و مصرف این بالا سلامتی خود را به خطر بیندازد چون از مواد عالی و مقوی تولید شده بنابراین شکلات هیچ محدودیتی برای مصرف افراد مختلف ندارد.

ادامه مطلب  چطور در مسیر موفقیت قدم بگذارم؟

شکلات پسته ای

شکلات تخته ای

یکی از رایج ترین تنقلات و خوراکی که در جهان طرفداران زیادی دارد شکلات تخته ای و پاستیل هیرتامین می باشد که به صورت خانگی و صنعتی که در طعمهای مختلف کاکائویی، فندقی، تلخ، شیرین تولید می شود. شکلات در شکلها و طعمهای گوناگونی تشکیل شده اند که از انواع متفاوتی مانند شکلات سفید، شکلات تلخ، شکلات شیری، شکلات تخته ای و غیره تولید شده است. شکلات تخته ای ساده می باشد و از شکلات تخته ای در درست کردن دسر، شکلاتهای آجیلی و غیره می توان استفاده کرد و برای این که کیک را تزیین کنند ابن شکلات را ذوب می کنند و هر مدلی که دوست دارند به روی کیک خود می دهند و یا شکلات تخته ای را رنده می کنند و شیرینیهای خود را تزیین می کنند. همان طور که می دانید می توان انواع شکلات و تنقلات مانند شکلات تخته ای را به روش خانگی درست کرد. شکلات تخته ای را می توان در طعمهای گوناگونی درست کرد که در این جا به دو مورد آن اشاره خواهیم کرد برای درست کردن شکلات تخته ای شکلاتی به موادی مانند: پودر کاکائو، پودر قند، شیر خشک و روغن قنادی نیاز دارید.

شکلات تخته ای

شکلات تلخ

امروزه اکثر مردم هنوز فکر می کنند که هر چه میزان کاکائو در یک شکلات تلخ بیشتر باشد، شکلات تلخ از کیفیت بیشتری برخوردار خواهد بود اما این تصور غلط است و ما قصد داریم دلیل آن را بیابیم. ترکیبات بالای کاکائو در همه مواقع همراه با شکلات تلخ با کیفیت همخوانی ندارد. همین امر در مورد شکلات نیز صدق می کند، این میزان کاکائو نیست، بلکه کیفیت دانه ها، و عوامل پرورشی (منشا، آب و هوا، مزارع) و همچنین علم و دانش شکلات ساز است که شخصیت آن را شکل می دهد.

ادامه مطلب  از چوب ثروتی از جنس سود ساختم

تولیدکنندگان شکلات تلخ در واحدهای کاکائویی خود، عواملی مانند دماهای معروفی که عطری را ایجاد می کنند، با دانش ترکیب می کنند، هماهنگیهای اصلی برای شکلات تلخ با مزه های بی نظیر ایجاد نمی کنند. شکلات تلخ به دست آمده از هر دو نوع (دانه های کاکائو بو داده و سپس له شده) و کره کاکائو (چربی گیاهی حاصل از فشار دادن دانه های کاکائو) که از طریق شکلات اضافه می شود، به دست می آید که در یک تخته شکلات تلخ 70 درصد، 70 درصد کاکائو (نوک + کره) + 30 درصد شکر قهوه ای باقی مانده است.

شکلات تلخ

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *