یک خبر بد برای مسافران مترو کرج

یک خبر بد برای مسافران مترو کرج

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از حذف قطارهای سریع السیر از اول شهریورماه در خط 5 مترو خبر داد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، مسعود درشی عصر امروز در نشست خبری خود با بیان اینکه تردد قطارهای سریع السیر از اول شهریورماه متوقف می شود، اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، قطارهای سریع السیر متوقف می شود. 1 سپتامبر امسال.

وی با بیان اینکه برای توزیع مناسب سفر و تعادل حرکت قطارها و همچنین کاهش زمان انتظار مسافران در سکو باید این حرکت سریع حذف شود،

گفت: همچنین با توجه به بار قطارهای تندرو، بیشترین خرابی ها را در سوزن ها مشاهده کردیم که منجر به تاخیرهای ناخواسته و افزایش هزینه های تعمیر و نگهداری خط شد.

بر این اساس فعلا این حرکات را حذف می کنیم و در فاز یک آزمایشی است و امیدواریم با پروتکل ها و برداشت های مهرماه، زمان پیاده روی را به زمان پیاده روی سریع نزدیک کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم زمان سفر در خط 5 را از 52 به 53 دقیقه برسانیم، گفت: همچنین فاصله حرکت قطار به 10 دقیقه کاهش می یابد.

وی در خصوص حذف قطارهای سریع السیر خط 5 نیز گفت: بین قطار سریع السیر و معمولی 12 دقیقه فاصله وجود دارد و نمی توان این زمان را در مسیر 50 کیلومتری خط 5 مترو برنامه ریزی کرد.

گاهی اوقات طول روز نقش منفی ندارد، در عین حال قبول دارم که مسافران ناراضی هستند و البته دلایل خوبی هم برای این موضوع داریم.

ادامه مطلب  آسان ترین زبان های دنیا؛ پس از انگلیسی چه زبانی یاد بگیریم؟

حتما ببینید

اعلام برنامه_های آخر هفته سینماتک خانه هنرمندان ایران

اعلام برنامه‌های آخر هفته سینماتک خانه هنرمندان ایران

خانه سینماتک هنرمندان ایران در پایان هفته با نمایش دو فیلم میزبان مخاطبان خواهد بود. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *