کسب و کاری برای انواع توری توانست ثروتمندم کند

کسب و کاری برای انواع توری توانست ثروتمندم کند

تولید انواع مختلف توری و عرضه آن به سراسر کشور باعث رسیدن به درآمد کلانم شد و تغییرات زیادی در زندگی ام به همراه داشت.

توری اکسپندد

به طور کلی توری اکسپندد متال کاربرد های زیادی دارند و با رنگ های مختلفی مانند سبز و مشکی در بازار یافت می شوند. ورق اکسپندد متال چیست؟ نام دیگر این محصول استرچ متال یا همان متال مش است. صفحه ای است به جنس مس، المینیوم، فولاد، برنج که برش داده شده و به صورت مربعی، لوزی، دایره ای می باشد.

ورق اکسپندد متال کاربرد های بسیاری دارد از جمله این کاربرد ها:

استفاده در عملیات ساختمانی:

در دکوراسیون داخلی و خارجی مانند سطوح اصلی و فرعی ساختمان قبل از نماکردن، حفاظ، نرده، فنس، تری دی پنل، سقف کاذب، کف و غیره نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

توری اکسپندد

توری پلاستیکی

از بهترین راه های خرید توری پلاستیکی شیراز شمال سمنان این است که به مراکز پخش و توزیع آن مراجعه نمایید و پس از کسب اطلاعات لازم نسبت به خرید این توری پلاستیکی اقدام کنید.

این توری جنس بسیار خوبی دارد و از پلاستیک درجه یک تشکیل شده است و در اندازه و ابعاد مختلفی وجود دارد که می توانید با طرحهای مختلف آن را به دست بیاورید و برای مکانهای مختلف نیز از آن استفاده نمایید.

توری پلاستیکی از ضخامت و اندازه های مختلفی تشکیل شده است و اکثر افراد برای محافظت از مرغداریها در برابر حمله حیوانات وحشی از آن استفاده می کنند این توریها کیفیت خوبی دارد و می توانید به مدت طولانی از آن نگهداری نمایید.

ادامه مطلب  کسب و کاری که زندگی مرا اصلاح کرد

توری پلاستیکی

توری پلیسه

در فصول تابستان و بهار برای جلوگیری از ورود حشرات به داخل خانه و رد و بدل شدن هوا به محیط داخلی از توری پلیسه

استفاده می کنند که دارای انواع مختلفی شامل دبل فریم یا مگنتی، ریلی می باشد.

زمانی که سیستم های تهویه فعال نباشد و هوا معتدل باشد می توان ساعاتی از روز را به باز گذاشتن درب و پنجره UPVC اختصاص داد که در این صورت می توان برای جلوگیری از ورود آلودگیهایی که در هوا جریان دارد و حشرات موزی از این توریهای پلیسه استفاده کرد در ادامه به بررسی انواع این توری ها می پردازیم.

برای اینکه بتوان به راحتی از نور محیط بیرون و هوا لذت برد می توان از توری پلیسه استفاده کرد که یکی از جدید ترین انواع آن دبل فریم نام دارد این توری ها به صورت کشویی بوده و در یک گوشه جمع و از آنجا باز می شود و کل قاب پنجره دوجداره را در بر میگیرد. همچنین شستن آنها بسیار آسان است زیرا می توان به راحتی آن را از قاب خود جدا کرد این نوع توری پلیسه به قاب نمی چسبد و فقط به وسیله آهنربا و یا مگنت به آن متصل است این توری دارای دو نوع یک طرفه و دو طرفه می باشد.

توری پلیسه

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *