نقش انواع توری در مسیر ثروتمند شدنم چه بود؟

نقش انواع توری در مسیر ثروتمند شدنم چه بود؟

تولید و عرضه انواع مختلف توری باعث شد تا در سراسر کشور مطرح شوم و تولیداتم را حتی به خارج از ایران نیز ارسال کنم، از همین رو به واسطه این محصول ثروتمند شدم.

توری پلاستیکی

توری پلاستیکی شیراز شمال سمنان با توجه به نوع ارائه نیز قیمت گذاری می شود. افراد زیادی هستند که این توری را از جنس پلاستیک، گالوانیزه و غیره نیز به دست می آورند و با توجه به مقاومت بالایی که دارند به نحو احسن از آن استفاده می نمایند.

توری پلاستیکی همانند توری آلومینیوم بخاطر وزن بسیار سبک و نصب آسانی که دارد همواره مورد توجه قرار می گیرد می توانید آن را با کمترین هزینه به دست بیاورید.

توری پلاستیکی شیراز شمال سمنان با توجه به اینکه به روشهای مختلفی ارائه داده می شود خواهان زیادی هستند که برای مکانهای مختلف خود از آن استفاده می نمایند با توجه به نوسانات اقتصادی کشور و همچنین با توجه به گران شدن مواد اولیه در قیمت توری پلاستیکی نیز تاثیر زیادی گذاشته است می توانید به راحتی از طریق سایت ما این توری پلاستیکی را تهیه و خریداری کنید.

توری پلاستیکی

توری پلیسه

نه تنها روی درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی می توان توری پلیسه ریلی را نصب کرد بلکه روی پنجره های آلمینیومی و فلزی و چوبی نیز قابل نصب است. این توریها در چهارچوب در از داخل یا بیرون قرار می گیرند و به صورت ریلی عقب و جلو می شود می توان آن را در ورودی درب ها نیز متصل کرد که به راحتی از آن استفاده می شود و وزن سبکی دارد. توری ریلی پلیسه ای دارای دو نوع است به این صورت که یا کل توری چسبیده به قاب حرکت می کند و یا یک طرف آن ثابت است و طرف دیگر حرکت می کند و باز و بسته می شود.

ادامه مطلب  با ثروتی که به دست آوردم زبانزد خاص و عام شدم

امروزه نوع جدیدی از انواع توری پلیسه وجود دارد که مگنتی یا اهنربایی است و فریم دوبل دارد قیمت این توریها نسبت به تک فریم بیشتر است اما کارایی راحت تری دارد و اکثر مردم استفاده از دبل فریم را ترجیح می دهند آن ها را می توان بدون خراب شدن و آسیب دیدن از قاب خود جدا کرد و به آسانی باز گرداند.

توری پلیسه

توری اکسپندد

توری اکسپندد در ساختن مبلمان شهری که بسیار برای زیبا سازی شهر مهم است  و در برابر عوامل جوی آب و هوا مانند باران و نور مستقیم خورشید بسیار مقاوم بوده و استفاده های دیگری که از آن می شود این است که در دیواره های اتوبان های بزرگ و به عنوان صداگیر در اطراف فرودگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده در تجهیزات مخابراتی و ماهواره ای: از این محصول برای حفاظ کشی امنیتی مخابرات ها و زیبا سازی دکل های مخابراتی نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

استفاده در تجهیزات صنعتی: در ساخت فیلتراسیون های صنعتی، محفظه سازی صنعتی و به عنوان حفاظ از دکل های صنعتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و رایج ترین اشکالی که در این بخش مورد استفاده قرار میگیرد دایره، مربع و طرح الماسی شکل هستند و بیشترین درخواست را طرح الماسی دارد چون توانایی جذب انرژی و مقاومت در برابر عدم تغییر شکل را دارد.

استفاده در ساخت وسایل و مبلمان: از این ورق در ساخت میز و صندلی های فلزی اداری استفاده بسیاری می شود.

استفاده به عنوان حصار کشی: از این محصول در حصار کشی باغ و ویلا های شخصی و ساخت قفس حیوانات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

ادامه مطلب  مدیریت مالی و هوشمندانه عمل کردن مرا به موفقیت رساند

توری اکسپندد

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *