کار آفرینی که توانست با کمترین هزینه اشتغال زایی کند

کار آفرینی که توانست با کمترین هزینه اشتغال زایی کند

بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که بسیاری از تولید کننده های ایرانی توانسته اند با راه بردی ترین روشها درآمد های بالایی را در اختیار عموم مردم قرار دهند و به نوعی اقتصاد جامعه را به خوبی به مسیر درستی پیش ببرند برخی از این تولید کننده ها در حوزه انواع خرماها در حال فعالیت هستند که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

خرما کبکاب

با توجه به این که خرما کبکاب تولیدی ایران بنا به دلایلی از جمله طعم لذیذ، کیفیت بالا و قیمت مناسب در جهان دارای طرفداران زیادی می باشد رسیدن به این هدف کار چندان سختی نیست.

شرکت کشاورز تجارت به عنوان یکی از مراکز فروش معتبر خرمای کبکاب و زاهدی تلاش نموده است تا با حضوری فعال هم در عرصه تجارت داخلی و هم در امر صادرات خرماهای کبکاب و خرما زاهدی محصولاتی با کیفیت و مطمئن را به مشتریان خود ارائه دهد و همین امر باعث رضایتمندی حداکثری مشتریان از خرید و تعامل خود با این شرکت شده است.

خرما کبکاب

خرما پیارم

طبیعی است که هر محصولی زمانی که کیفیت بالایی داشته باشد قیمت آن نیز به نسبت بالا تر می رود، خرما پیارم جنگلی یکی از مرغوب ترین نوع های خرمای موجود در بازار است به همین دلیل می توانیم آن را بعد از خرمای مجول گران ترین نوع خرما معرفی کنیم.

در قسمت بالا گفتیم که این محصول دارای قیمت بالایی است اما شما می توانید آن را در درجه های متفاوتی خریداری کنید به عنوان مثال قطعا قیمت خرما پیارم فله درجه یک بالا است اما اگر شما همین محصول را در حالت درجه 2 یا 3 بودن خریداری کنید می توانید هزینه کمتری را برای خریدش پرداخت کنید. درست است که کیفیت محثول نیز به نسبت پایین می آید اما شما می توانید از خواص آن بهره مند شوید.

ادامه مطلب  فتح قله قاف با برنامه و تلاش های بی رقیب

خرما پیارم

خرما برحی

در این قسمت نیز مانند مطلب قبل می خواهیم در ارتباط با هر نخل خرما برحی چند کیلو خرما میدهد اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم؛ اگر نخل خرمای شما خیلی خوب باشد و از نظر کیفیتی عالی باشد در هر سال حدودا 100 کیلو گرم خرما را شما می توانید از هر نخل برداشت کنید و اگر نخل شما در حد خوب باشد می تواند در طول سال حدود 70 کیلو گرم بار برای شما دارد. در مواردی هم ممکن است کیفیت نخل شما در حد متوسط و یا ضعیف باشد که در این حالت شما می توانید  از 50 تا 30 کیلو گرم خرما را از این نخل ها برداشت کنید.

جالب است که بدانید اولین کشور هایی که در آن ها نخل خرما برحی کشت شد در ایران و عراق بوده است، این درختان در شهر خوزستان کشور خودمان  ایران و در شهر بصره کشور عراق کاشت شده است برای اولین بار قد این نوع از نخل خرما بسته به شرایطی که شما برای کشت آن فراهم می کنید در زمان بلوغ به 5 تا 10 متر هم خواهد رسید.

خرما برحی

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *