قیمت پارچه جین در تهران

پارچه جین تنسل سفید تهران

اگرچه در زندگی روزمره ما بیشتر پارچه جین را در رنگهای آبی و در دوخت شلوارهای لی می بینیم اما این نوع پارچه در رنگهای متعددی تولید می شود و انواع مانتو، تونیک، دامن، کیف، شومیز و کاپشن با آن دوخته می شود

چون هم بسیار شیک و خوشرنگ بوده و هم اینکه لباس دوخته شده با این پارچه دوام بالایی در برابر ساییدگی و پارگی دارد برای تشخیص پارچه جین مرغوب اگر قسمت پشت پارچه دارای خطوط مورب باشد نشانه این است که از الیاف کتان اصل بافته شده است.

یکی از مزیتهای اصلی پارچه جین را می توان دوام و ماندگاری بالا دانست چون تجربه ثابت کرده که لباسهایی مانند هودی جین که با جنس پارچه جین تا حدود ده سال عمر می کنند.

پارچه جین تنسل سفید تهران

امروزه در صنعت نساجی دنیا تولید و فرآوری انواع پارچه جین در کشورهای مختلف انجام می گیرد و تولید انبوه دست شما را برای خرید پارچه جین سفید و رنگی باز می گذارد این مدل پارچه کاربرد زیادی در دوخت لباسهای متنوع دارد به طوری که می توان آن را در تمامی فصلها استفاده کرد

شاید یکی از دلایل محبوبیت پارچه جین در بین مردم عدم لکه پذیری این محصول باشد چون اگر هر نوع لکه اعم از: چربی، بستنی، جوهر خودکار و غیره روی آن بریزد با کمی آب و مواد شوینده نانو به راحتی پاک می شود و الیاف آن سالم باقی می مانند.

همچنین از پارچه جین در دوخت انواع لباس زنانه، مردانه، دخترانه و بچگانه استفاده می شود که این لباسها شامل: کت و شلوار، کیف، کفش، پیراهن و انواع شلوار هستند و با پوشیدن لباسهایی با پارچه جین بدون شک شما استایلی عالی و شیک خواهید داشت این نوع لباسهای جین را می توان با انواع اکسسوریهای جوان پسند هماهنگ کرد.

ادامه مطلب  ثروتمند شدن را شروع کنید و پیش قدم این راه باشید

پارچه جین تنسل چیست

تنسل یک نوع پارچه است که از الیاف درست شده و ضخامت مناسبی دارد، از این جنس پارچه در دوخت شومیز زنانه، مانتو، شلوار، لباس مردانه و لباس بچگانه استفاده می شود.

تنوع این پارچه بسیار زیاد است و اگر به بازار پارچه رفته باشید دیده اید که این پارچه در طرحهای چهارخانه، گلدار، ساده، تک رنگ و غیره موجود است که شما با توجه به سلیقه خود می توانید انتخاب کنید.

امروزه بانوان و حتی آقایان به خرید جین تنسل روی آورده اند زیرا بسیار شیک می باشد و لباسهایی که با این پارچه دوخته میشود به زیبایی در تن می نشیند و زیبایی اندام را دوچندان میکند.

پارچه جین تنسل چیست

مواد تشکیل دهنده پارچه جین تنسل از الیاف طبیعی است به همین دلیل فرآیند ساخت آن آسیب زیادی به طبیعت نمی زند و به اصطلاح دوست دار طبیعت است.

بعضی از انواع این نوع پارچه دارای کشسانی است که باعث می شود بدنمان در لباس راحت باشد و احساس فشار نکنیم.

گرماژ این پارچه بین250الی260گرم می باشد که هرکدام دارای ویژگی منحصر به فرد خود است، گرماژ بالاتر یعنی ضخامت بیشتر پارچه که می توان در فصل زمستان یا برای دوخت شلوار جین اسلش از آن استفاده کرد و گرماژ پایین یعنی پارچه نازک تر که می توان در لباسهای تابستانی از آن استفاده کرد.

مواد اولیه مرغوب باعث تولید پارچه خوب و مرغوب می شود، دستگاه های بروزی در دنیا وجود دارد که فرایند تولید پارچه را به بهترین نحو انجام می دهند و پارچه ای با بهترین کیفیت را به مشتریان عرضه می کنند.

ادامه مطلب  خرید ظروف نقره تزئینی اصفهان

قیمت پارچه جین در تهران

پارچه جین حاصل ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی است که به دلیل ویژگیهای ممتاز برای دوخت مانتو و شلوار جین اسلش مورد استفاده قرار می گیرد و اما نوع پارچه ای که از همه پارچه های جین بهتر و باکیفیت تر است، پارچه جین پنبه ای می باشد چرا که الیاف آن تماما پنبه است و به هیچ وجه فرسوده و پاره نمی شود.

به پارچه ای که از الیاف کتانی تولید شده و پس از رنگ آمیزی شسته نمی شود، پارچه جین خام می گویند که کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف دارد.

قیمت پارچه جین در تهران

برای خرید پارچه جین تهران اصل و باکیفیت باید به معیارهایی توجه نمود که مهم ترین آن کیفیت پارچه است در واقع پارچه جین اصل دارای تار و پود نزدیک به هم و الیاف مقاوم و ضخیم است که در اثر کشش و سایش تغییر شکل نمی دهد پس حتما در هنگام خرید روی پارچه دست بکشید و بافت آن را امتحان کنید.

از پارچه جین گلدار برای دوخت سارافون دخترانه ، بلوز و مانتو نیز استفاده می شود که جذابیت بالایی دارد اگر متوجه شده باشید بیشتر شلوارهای جین، رنگ آبی دارند و علت آن هم خاصیت شیمیایی این رنگ است که به خوبی جذب پارچه می شود.

پارچه جین علاوه بر موارد ذکر شده ساختار قوی و قابلیت تحمل دماهای بالا را دارد از این رو می توان جهت رفع چین و چروک آن از اتو با دمای بالا استفاده کرد ضمنا هوا را به خوبی عبور می دهد حال با تمام این ویژگیها می توان پارچه جین را از مقاوم ترین و شیک ترین انواع پارچه ها دانست.

ادامه مطلب  در مسیر موفقیت به خانه ثروت رسیدم

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *