من در حوزه شال موفق و ثروتمند شدم

من در حوزه شال موفق و ثروتمند شدم

زندگی خود را در حوزه شال شروع کردم و توانستم یک فرد موفق و با تجربه در این زمینه باشم. این حوزه را به تمامی عزیزان پیشنهاد میدهم زیرا در این حوزه سود بالایی دست شما را خواهد گرفت.

شال ابریشم

همه ما می دانیم که تمامی لباسها و انواع شال و روسری حریر با هر جنسی مانند شال ابریشم در ابتدای تولیدشان برای پوشش و محافظت از بدن در برابر سرما و گرما طبیعی بوده است و بعدها به یک اصل و موارد بزرگ و تاثیرگذار در دنیای مد شده است. امروز شاهد این هستیم در بسیاری از کشورها از انواع شال و روسری به عنوان یک لوازم تزئینی نیز استفاده می شود. تاریخچه ساخت روسری به 350 سال قبل از میلاد مسیح مربوط می باشد که یکی از ملکه های مصر به نام Nefertiti برای اولین بار از ان استفاده کرده است. از مهمترین و کاربردی ترین نوع پارچه ها ابریشم طبیعی بوده که توسط آن بهترین روسریها و انواع شال تولید می شود. در تاریخ استفاده از محصولات ابریشمی استفاده از ان به عنوان روسری برای بستن به گردن و نشان دادن درجه در بسیاری از ارتشها به کار برده می شده است که در طول زمان تغییرات زیادی در استفاده از آن شده است. این نوع از روسری با ابریشم سفارشی وارد شده از چین طراحی و دوخته شد و دارای قیمت بالایی نیز بود. این طراحی باعث شکل گرفتن برند معروف هرمیس گشت و روسری و شال تبدیل به یکی از لباسهای زینتی شد. بعد از آن از این محصولات به عنوان یک وسیله تزئینی در فشن مدها استفاده شد و امروزه در ایران نیز علاوه بر یک نوع پوشش حجابی، برای داشتن یم تیپ منحصر به فرد استفاده می شود.

ادامه مطلب  از چوب ثروتی از جنس سود ساختم

شال ابریشم

شال اشکی

هم چنین در سالهای قبل شال اشکی از جنس نخی که معمولاً بسیار ساده بودند و ابعادی در حدود 3 متر داشتند بسیار محبوب شد که با مانتوهای هنری و سنتی می ‌توانستند آن را ست کنند البته روسری مجلسی و شالهای کلاسیک و مجلسی نیز همیشه مورد استقبال است جنس این شالها از ابریشم و حریر و گیپور می باشد. شالها جنسهای متفاوتی دارند شال نخی که اصلی‌ ترین نوعشان است و بیشترین طرفدار را در بین شالها دارد و یکی از پرکاربردترین پوششها در میان خانمهاست و تقریباً همه خانمها شال نخی مشکی را در میان لباسهای خود دارند. در سالهای گذشته شال پوششی بود که برای بستن دور گردن یا کمر استفاده می‌ شد اما به ‌مرور زمان در ایران خانمها از شال برای پوشاندن سر و موهایشان استفاده کردن و البته کم کم استفاده از شال جای خود را به روسری قواره کوچک داد به ‌طوری ‌که امروزه شال معنای متفاوتی دارد و حتی به شال گردن هم شال گفته می‌ شود. شال در بین دختران بسیار محبوب است و انواع مختلفی دارد از جمله شال اشکی خاص که یکی از پر فروش‌ ترین مدلهای شال در سال 1400 می‌ باشد که در بین خانمها و دختران به سرعت مورد استقبال شدیدی قرار گرفته است. جنس این مدل شال از حریر است و لطافت خاصی دارد به‌ طوری‌ که می‌ توان در فصلهای بهار و تابستان و حتی پاییز هم از آن استفاده کرد.

شال اشکی

شال پشمی

شال پشمی از دیرباز مورد توجه مردم قرار داشت، در زمانهای قدیم که منسوجات متنوعی وجود نداشت مردم از این محصول طبیعی برای بافت لباس، شال، جوراب و غیره استفاده می کردند و شال پشمی زیبا ساده مشکی به دلیل رنگ خاصی که دارد بیشتر مورد توجه است. بین محصولات مختلف پشمی در کشور شال پشمی ساده طرفداران بیشتری دارد زیرا محصولات ساده و تک رنگ به سادگی با دیگر محصولات هماهنگ می شوند و جلوه زیبایی به استایل شما می دهد. شال پشمی جنس نرمی دارد و وقتی از آن استفاده می کنید احساس ناراحتی نمی کنید، این شال به خوبی جلوی ورود سرما را می گیرد و از گردن و صورت و بینی شما در فصل سرما نگهداری می کند. جذب رطوبت و گرم نگه داشتن بدن از مهمترین خواص شال پشمی در فصلهای پاییز و زمستان می باشد پرز دادن شالهای پشمی بسیار رایج است و راه حل بسیار ساده است، شال را داخل یخچال فریزر قرار دهید تا این مشکل به سرعت برطرف شود و اگر شما هم این مشکل را دارید یکبار این کار را انجام دهید. برای این کار شال  را با دقت تا کنید، آن را در کیسه پلاستیکی قرار دهید و محکم ببندید و به مدت یک شب در فریزر قرار دهید و بعد کیسه را از فریزر خارج کنید، شال را بپوشید و متوجه رفع مشکل خواهید شد.

ادامه مطلب  عصر ارتباطات میانبری برای ثروتمند شدن من بود

شال پشمی

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *