قیمت برنج فجر

قیمت خرید برنج فجر شیرودی

برنج فجر درجه یک شمال به صورت عمده و جزئی در بازار به فروش می رسد و قیمت های گوناگونی دارد.

برنج در میان غلات همانطور که در سایت آراد برندینگ نیز اشاره شد، بعد از گندم بیشترین مصرف را در میان بسیاری از کشورهای آسیایی از جمله ایران دارد، با توجه به اینکه برنج فجر از شکل یک دست برخوردار بوده و ظاهر پسند است و از طرف دیگر نسبت به برنج های طارم و هاشمی ارزان تر و مقرون به صرفه تر است، مورد توجه رستوران ها و مراکزی که برای پرسنل خود برنج پخت می کنند قرار گرفته است.

قیمت خرید برنج فجر شیرودی

برنج فجر یک خصوصیت اساسی دارد که آن را با سایر برنج ها متفاوت ساخته است و سبب می شود که کسی نتواند آن را با سایر برنج های مرغوب و نامرغوب برای اهداف سودجویانه ای که دارد ترکیب کند و آن خصوصیت، ظاهر کاملا متفاوتی است که آن را متمایز ساخته است.

این برنج رنگ خاصی دارد که به آن شکل شیشه ای داده است و اگر از نزدیک این برنج را ببینید متوجه منظور من می شوید و همچنین ظاهری شبیه به شمشیر و خنجر دارد چون نوک انتهایی آن کمی خمیدگی دارد.

برنج فجر همانند برنج طارم، اما کمتر از آن، دارای عطر و طعم مطبوعی است و به خاطر شکلی که دارد و نیز بیشتر به خاطر ارزانتر بودن آن نسبت به برنج طارم مورد توجه بسیاری از مشتریان، برای مصرف شخصی یا مصرف در مراکزی که وعده غذایی به پرسنل خود می‌دهند قرار گرفته است.

ادامه مطلب  آسان ترین مسیر منتهی به ثروت را یافتم

 

قیمت برنج فجر

برنج طارم شمالی یکی از انواع بهترین برنج ها در کشور می باشد که دارای خواص درمانی بالایی است و علاوه بر این از عطر بوی زیادی نیز برخوردار می باشد این محصول دارای قد کشیده ای است و رنگ آن سفید مانند می باشد.

این محصول به صورت فله ای، ۵ کیلویی و ۱۰ کیلویی در بازار موجود است و با قیمت های متفاوت به فروش می رسد.

قیمت برنج فجر

عوامل زیادی بر روی قیمت برنج فجر تاثیر گذار هستند که یکی از این عوامل می تواند کیفیت کالا باشد هر چه کیفیت این محصول در سطح بالا و بدون ناخالصی باشد دارای قیمت بیشتری است.

نوسانات بازار نیز روی قیمت این کالا تاثیر می گذرد با زیاد و کم شدن نرخ ارز قیمت برنج فجر شمال افزایش و کاهش پیدا می کند، افرادی که می خواهند این محصول را به قیمت مناسب خریداری کنند به آن ها پیشنهاد می‌کنم که این محصول را به صورت عمده از تولیدی های این کالا خریداری نمایند، زیرا تولیدی ها برای سفارشات عمده تخفیف در نظر می‌گیرد و محصول را به نرخ تولیدی تحویل مشتری می دهند.

خرید برنج شیرودی

برنج یکی از انواع بسیار پرمصرف غلات بوده که سهم بسیار زیادی را در سبد غذایی مردم جهان تشکیل می دهد. جالب است که بدانیم نصف جمعیت جهان به خصوص کشورهای آسیایی، از برنج به عنوان غذای اصلی استفاده می کنند.

کشورهای مختلف روش های پخت متنوعی داشته و برای تهیه غذاهای مختلف، روش های گوناگونی دارند. در کشور ما هم برنج های شمال همواره مورد پسند ذائقه ایرانی بوده است، و البته صادرات برنج ایرانی به خصوص برنج های شمال به کشورهای مختلف عربی و اروپایی جایگاه بسیار خوبی دارد.

ادامه مطلب  10 گام پولساز برای همه کسب و کارها

همه ما می دانیم که کشور ایران سال های مدیدی است که از لحاظ منابع آبی و تامین آب، دچار خشکسالی و کمبود آب گشته است، به همین دلیل باید مصرف آب را برای مصارف کشاورزی کاهش داده تا بتواند بخشی از اثرات سوء ناشی از کمبود آب را جبران کند.

خرید برنج شیرودی

یکی از کارهایی که می توان در بخش کشاورزی و تولید برنج برای این مهم انجام داد با توجه به تقاضای خرید برنج شیرودی این است که از ارقام پر محصول که در مقدار مشخصی از زمین محصول بیشتری می دهد استفاده کرد.

از گذشته های دور برنجی که در اکثر استان های شمالی کشت می شد، برنج طارم بود که مقدار تولید آن در واحد سطح بسیار پایین است، به همین دلیل در سال های اخیر از ارقام دیگری نظیر شیرودی استفاده می شود که هم نسبت به آفات و بیماری ها مقاوم است و هم حدود دو برابر بیشتر از برنج طارم، محصول می دهد و همچنی قیمت کمتری نسبت به برنج طارم داشته و بسیاری از مردم خرید برنج شیرودی را ترجیح می دهند.

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *