مارچوبه در ایران

عبور از گذرگاه های سخت بی پولی را مدیون مارچوبه هستم

ثروتمند شدن چیزی غیر از صرفا به دست آوردن پول بیشتر و بیشتر است، اگر چه بخش مهمی از ثروتمند بودن را پولدار بودن تشکیل می دهد اما شما برای ثروتمند شدن نیاز به یک درآمد هوشمندانه و ثابت دارید تا بتوانید بر روی آن سرمایه گذاری کنید تا به قله های موفقیت و ثروت برسید. اکنون راز و رمز درآمد بسیا بالایی که در حوزه ی مارچوبه کسب کرده ام را برایتان فاش خواهم کرد.

مارچوبه در ایران

وقتی صحبت از سبزی و گیاهان دارویی و پر خاصیت می کنیم، مارچوبه در ایران پای ثابت بوده و به دلیل مشخصات ویژه مارچوبه تازه، این محصول کاربرد های زیادی در پزشکی دارد. جدای از مباحث درمانی، ترکیبات خاص مارچوبه مانند فیبر بالا و وجود ویتامین های گروه ب، این گیاه را تبدیل به یکی از خوراکی های محبوب ورزشکاران کرده است.

با بررسی مشخصات مارچوبه تازه می توان متوجه شد که برای درمان انواعی از امراض، ارتقای سلامت عمومی، بهبود عمکلرد جنسی بدن، گوارش، لاغری و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

مارچوبه در ایران

مارچوبه تازه

شاید مهم ترین مسئله بعد از خرید مارچوبه تازه نحوه مصرف آن باشد که باید گفت مدل های آماده و ترشی مانند این محصول، به شکل چاشنی در کنار غذا مورد استفاده قرار می گیرند و نیاز به پخت یا کار دیگه ای ندارند اما خرید مارچوبه تازه و یافتن آن در مغازه ها اندکی سخت بوده زیرا این محصول آن چنان در ایران فراگیر نشده و فروشگاه های معدودی مارچوبه را موجود می کنند.

مارچوبه به دلیل فرآیند خاص کاشت، برداشت، تولید و دیگر موارد، قیمت نسبتا بالایی داشته که به همین دلیل شاید اکثر مردم تا کنون آن را مصرف نکرده باشند. قیمت مارچوبه تازه در انواع برند ها متفاوت است و حتی با توجه به کیفیت خود گیاه و نوع فرآوری نیز می تواند هزینه های مختلفی داشته باشد.

ادامه مطلب  قیمت قفل برقی در تهران

مارچوبه تازه

مارچوبه خشک

بسیار دیده و شنیده شده‌ است که مارچوبه خشک را در عطاری‌ ها یا بازار عرضه می‌ کنند. خواص مارچوبه خشک نیز به رسم خشک کردن سایر گیاهان کم نبوده و خود روشی برای حفظ ویتامین‌ها و مواد مغذی موجود در آن است.

مصرف مارچوبه خشک به حفظ سلامت بینایی کمک می‌کند. رگ‌های خونی را تمیز کرده و از انسداد آن‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین می‌توان از آن در تهیه غذاهای مختلف بهره جست. بسیاری از بیماری‌های قلبی عروقی با مصرف مارچوبه خشک قابل کنترل است. روش‌های خشک کردن مارچوبه را می‌توانید از اینترنت مشاهده کرده و یا از عطاری‌ها سوال نمایید.

مارچوبه یکی از تعدادی سبزیجات است که به عنوان یک پری بیوتیک عمل می کند، باکتری های مفیدی را که در دستگاه گوارش ما زندگی می کنند تغذیه می کند و به رشد و افزایش تعداد آنها کمک می کند.

مارچوبه خشک

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *