با این روش پلی به سوی ثروت بسازید

با این روش پلی به سوی ثروت بسازید

یکی از بهترین روش هایی که شما را به سمت ثروت سوق می دهد این است که بهترین کالاها را برای شروع یک کسب و کار انتخاب کنید که در این زمینه پیشنهاد می کنیم تا کسب و کار خود را با مصالح ساختمانی از جمله بلوک پرلیتی که از سود خوبی برخوردار است آغاز کنید.

بلوک پرلیتی

بلوک پرلیتی از مصالح جدیدی است که به تازگی در ایران آمده است این بلوک را می توان به جای بلوک های سیمانی و سفالی استفاده کرد بلوک پرلیتی در تهران بسیار پرطرفدار است چرا که تهران شهر سازه های عظیم و آسمان خراشهای شیک است.

به همین دلیل بلوکهای پرلیتی می توانند گزینه ی بسیار مناسبی باشند. پرلیت اول به صورت خام می باشد و بعد آن را به صورت منبسط شده در می آورند بعد که به صورت منبسط شده تبدیل شد از آن می توانند بلوک درست کنند.

کاربردهای پرلیت منبسط شده پرلیت منبسط شده را برای ساخت بتن سبک، عایق حرارتی و صوتی، پرکنندگی، اضافه کردن به خاک در قالب صافی و ساینده استفاده می کنند. از مزیتهای این بلوکها: کم شدن ریزش، عمر بادوام و همیشگی، خاصیت رنگ شدگی، قابل ترکیب با انواع ملات، ضد حریق بودن، دارای خاصیت برش و سوراخ شدن و استحکام زیاد می توان استفاده کرد.

بلوک پرلیتی

بلوک سفالی

تولید کنندگانی که در سطح جهانی این محصولات را ارسال نموده اند، همواره این نکته را در نظر داشته اند تا بدون استفاده از مواد شیمیایی، اقسام بلوک سفالی را تولید نموده تا جای هیچ نارضایتی وجود نداشته باشد.

ادامه مطلب  با این شیوه ها پولدار و موفق شدم

بدون شک بلوک سفالی با دارا بودن متریال با کیفیتی چون خاک رس و آهکی، موجب شده است تا عملیات چیدمان دیوار تسهیل شده و همچنین ساخت و ساز بناها رواج یابد. در تولید بلوک سفالی خاک رس را تحت تاثیر دمایی در حدود نهصد الی هزار درجه سلسیوس قرار داده و از طرفی با عملیات ذوب شدن، نمونه های بی نظیری از این مصالح تولید خواهد شد.

بلوک سفالی قابلیت رقابت با تمام نمونه های خارجی را داشته است و همواره رشد فروش را نیز به خود اختصاص داده است. نمونه های متنوعی از بلوک سفالی را تهیه نموده ایم که شامل مواردی از قبیل: نوع 7 سانتی متری، 10 سانتی متری، 15 سانتی متری، سقفی و غیره می باشند.

بلوک سفالی

بلوک سفالی سقفی

جهت تهیه بلوک سفالی سقفی اصفهان از خاک رس و سایر نمونه های آهکی استفاده می نمایند و سپس آنها را درون قالبهایی قرار داده و با برش اصولی آنها را روانه کوره می نمایند تا عملیات پخت صورت گیرد.

اگر بگوییم که با عرضه بلوک دیواری سفالی اصفهان توانسته ایم رغبت بسیاری از مشتریان خارجی را نیز شامل شویم، بیراه نگفته ایم و این مزیت صادراتی را برای ما ایجاد نموده است. در واقع بلوک سفالی اصفهان نوعی مصالح است که آنها را در بخش میانی تیرچه ها قرار داده تا این فضاها پر شوند و این امکان میسر شود تا سقفهای مورد نظر از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار شوند و همچنین عایق کاری مناسبی را به همراه بیاورند.

یکی از عمده خواص بلوک سفالی اصفهان این است که می تواند تحت اشتعال قرار نگیرد و همواره با این مزیت مورد استقبال بالایی قرار گرفته است.

ادامه مطلب  خرید پیراهن ورزشی کلاسیک زنانه

 

بلوک سفالی سقفی

 

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *