شیرینی ثروت را با حلوا مزه کردم

شیرینی ثروت را با حلوا مزه کردم

تجربه کردن حس ثروتمندی از رویاهایی بود که آن را با راحت ترین روش به واقعیت تبدیل کردم. فقط خواستم و از جا بلند شدم تا کسب و کاری در حوزه حلوا و شیرینی جات راه اندازی کردم.

حلوا مسقطی

همانطور که پیش تر اشاره کردیم شما می توانید حلوای مسقطی را با شیره انگور برای 2 نفر و یابیشتر تهیه نمایید و از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید. قیمت حلوا مسقطی در شهرهای ایران به عوامل مختلفی از جمله کیفیت و نوع بسته بندی این محصول بستگی دارد. یکی از مهم ترین خواصی که شیره انگور دارد این است که از کم خونی جلوگیری می کند. در واقع کم خونی از آن دسته از بیماری یی است که اکثر خانم  به آن مبتلا هستند از خواص شیره خرما هم می توان به جلوگیری از کم خونی اشاره کرد و دلیل آن می تواند رژیم ی مناسبی باشد که برای لاغری می گیرند. شیره انگور دارای آن و ویتامین B12 می باشد و سطح گلبول ی قرمز را افزایش می دهد و ان طریق در خون سازی نقش مهمی دارد. شیره انگور تقریبا یک سوم نیاز بدن ما به آن را تقویت می کند بنابراین افراد باید حتما آن را در برنامه غذایی خود بگنجانند. آن می توانند هر روز صبح 2 قاشق غذاخوری را میل نمایند و از این طریق به درمان کم خونی خود مک کنند.

حلوا مسقطی

حلوا باسلوق

اگر از طرفداران شیرین خانگی هستید، حتما نام حلوا باسلوق را نیز شنیده اید که مصرف آن برای افراد در سنین مختلف خواص و فواید بی نظیری دارد. در شیراز و برخی دیگر از شهرهای استان فارس مانند لار، نوع خاصی از این نوع حلوا با استفاده از نشاسته و دیگر مواد اولیه ارگانیک تهیه می شود که رنگ آن کاملاً زرد و طلایی است. قیمت حلوا باسلوق دارای رنج های مختلفی می باشد. برای تهیه حلوا باسلوق شیراز اصل به مواد اولیه ای مانند نشاسته، شکر یا شیره خرما، زعفران، گلاب، هل، کره یا روغن و خلال بادام یا مغز پسته نیاز دارید. برای پخت این نوع حلوا، ابتدا نشاسته را با مقدار مناسبی آب مخلوط کنید و خوب هم بزنید تا کاملاً یکدست شوند، در مرحله بعد، پودر هل و زعفران را نیز به ترکیب آب و نشاسته اضافه کنید و اجازه دهید خوب پخته و غلیظ شوند.

ادامه مطلب  با این محصول ثروت عظیمی را برای فرزندانم به ارث گذاشتم

حلوا باسلوق

حلوا شکری

حلوا شکری از ترکیب ارده که از کنجد بوداده به دست می آید به اضافه شکر و چوبک تهیه می شود. برای بخشیدن عطر مطبوع به آن ممکن است مقداری هل نیز بیفزایند. در این مقاله قصد داریم به طرز تهیه و قیمت حلوا شکری در شهرهای مختلف بپردازیم. گاهی از خلال پسته و بادام نیز جهت تزیین روی این خوراکی و داخل بافت آن نیز استفاده می کنند. همچنین ممکن است به جای شکر، برای تامین نمودن طعم شیرینی این خوراکی از انواع شیره خرما، شیره انگور و یا توت استفاده می کنند. حلوا ارده از دانه های کنجد به دست می آید. هر چقدر کنجدی که برای تهیه حلوا ارده به کار می رود، مرغوب تر و تازه تر بوده و از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، حلوا ارده نیز دارای کیفیت بالایی خواهد شد.

حلوا شکری

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *