راز مولتی میلیاردرها را کشف کردم و ثروتمند شدم

راز مولتی میلیاردرها را کشف کردم و ثروتمند شدم

دنیا شاهد رشدی است که هرگز به چشم ندیده است. در دنیای امروز افراد می‌ توانند رویاهایشان را دنبال کنند و به ثروت برسند. در همین راستا تصمیم گرفتم من نیز ثروتم را افزایش دهم و به همین منظور کسب و کار جدیدم را در حوزه ی آباژور ایجاد کردم و پس از گذشت مدتی به یک فرد میلیاردر و موفق تبدیل شدم.

آباژور ایستاده

در حال حاضر انواع آباژورهای ایستاده فلزی، چوبی، کریستالی، شاخه ای و مدرن در بازار وجود دارند که از نوع استیل آن یکی از انواع مرغوب آباژورهای ایستاده فلزی محسوب می شود و قیمت آباژور ایستاده گران تر می باشد. از آنجایی که این ملزومات در کنج منازل قرار می گیرند لذا عمر مفید بالایی دارند و تنها در صورت واژگون شدن ممکن است آسیب ببیند.

آباژور واژه ای فرانسوی می باشد که برگردان آن به فارسی نورتاب است و دارای سه بخش کلاهک یا شید، پایه و لامپ می باشد و کاربرد آن جنبه زینتی داشته که به علت وجود کلاهک و بازتاب نور ملایم به اطراف مناسب اتاق خواب می باشد و به آن چراغ خواب نیز گفته می شود.

آباژور ایستاده

آباژور چوبی

صرف نظر از جلوه بصری و زیبایی ظاهری یک محصول قیمت یک کالا برای همه ما اهمیت دارد قیمت آباژور چوبی شیک از جنس استیل به عوامل مختلفی از جمله جنس مواد اولیه، مدل و طراحی، نحوه خرید، شرکت سازنده، قطر آن، نحوه خرید و غیره بستگی دارد.

بسیاری از بانوان ایرانی خوش سلیقه و البته مشکل پسند هستند به طوری که برای خرید کوچک ترین کالا نیز تمایل دارند تا تمام محصولات موجود در بازار را رصد کنند و قیمتها را مقایسه کنند مطلع شوند که این موضوع خیلی به مزاق آقایان خوش نمی آید حال که همه دنیا در حال به روز شدن و تغییر کردن است وقت آن رسیده تا ما نیز برخی از سنتها و شیوه های قدیمی خود را تغییر دهیم و از امکاناتی که تکنولوژی برای ما به ارمغان آورده است بهره مند شویم یکی از این امکانات جدید خرید محصولات مورد نیاز خود نظیر آباژور ایستاده خمیده از بازارهای مجازی است.

ادامه مطلب  می توان با این جانور کوچک به ثروتی بزرگ رسید

آباژور چوبی

آباژور استیل

برای اطلاع از قیمت آباژور استیل شیک و درجه یک و خرید آن احتمالا باید یک تا دو روز از وقت خود را در بازار و ترافیک و شلوغی شهر از دست بدهید چرا که فروشگاه های عرضه کننده این محصول محدود بوده و ممکن است برخی از انواع آباژورها را تمام کرده باشند.

با جست و جوی نام آباژور ایستاده استیل دنیایی از انواع این محصول مانند آباژور دوشاخه پیش روی شما قرار خواهد گرفت که فاصله شما تا داشتن آن در گوشه ای از منزلتان تنها یک کلیک و لمس یک لینک در سایت فروشگاهی خواهد بود همچنین با خرید به شیوه مستقیم یا بدون واسطه از مزایای این محصول نیز بهره مند خواهد بود چرا که در خرید به شیوه اینترنتی به دلیل حذف عوامل واسطه مانند اجاره بهای فروشگاه، کرایه حمل و نقل، هزینه انبارداری، دلالان و غیره قیمت محصول کاهش چشمگیری خواهد داشت.

آباژور استیل

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *