سینک توکار دو لگنه

سینک توکار دو لگنه تبریز

یکی از تجهیزات مهم و کاربردی در آشپزخانه ها، سینک ظرفشویی است که معمولا از رایج ترین نمونه های آن، سینک توکار دو لگنه می باشد.

هر کدام از این مدلها با توجه به متراژ آشپزخانه و نیاز مصرف کننده انتخاب می شوند و از آنجایی که سینک ظرفشویی تاثیر مستقیمی بر دکوراسیون داخلی دارد، از این رو باید در زمان انتخاب آن، دقت بالایی داشته باشید.

به جرات می توان گفت که، سینک توکار دو لگنه از پرکاربردترین نمونه های سینک ظرفشویی است و معمولا در بیشتر آشپزخانه ها مشاهده می شود شما عزیزان برای مشاهده نمونه های لوکس و بسیار زیبای آماده شده در سایت شرکت آراد برندینگ می توانید مراجعه نموده و محصولات چشم نواز ما را با یکدیگر مقایسه نمایید.

سینک توکار دو لگنه تبریز

در  واقع این نوع سینک از دو بخش مجزا تشکیل شده است و همین امر باعث می شود تا افراد بتوانند برای شست و شوی ظروف کثیف فضای کافی داشته باشند و حتی در برخی مواقع این امکان برای آنها وجود دارد که، ظروف یا حتی خوراکیهایی نظیر میوه را که نیاز به شستن دارند، از یکدیگر تفکیک نمایند.

از سویی دیگر ابعاد این نوع سینکها به گونه ای طراحی شده است که فضای زیادی از آشپزخانه را اشغال نخواهند کرد. البته مقدار فضایی که برای سینکهای دو لگنه در نظر گرفته می شود، به موارد زیادی نظیر جنس، مدل و سینی دار بودن آن بستگی خواهد داشت.

در ضمن در طراحی مدلهای مختلف سینکهای دو لگنه می توان مواردی نظیر ابعاد و عمق هر کدام از لگنها را تغییر  داد و افراد مدل مورد نظر خود را با توجه به فضای در نظر گرفته شده در آشپزخانه انتخاب نمایند.

ادامه مطلب  فروش چکش بادی سنگین

علاوه بر موارد گفته شده سینک توکار دو لگنه، به دلیل توکار بودن، فاقد لبه می باشد و همین امر باعث می شود تا اطراف این مدل سینک، آسان تر از سینک روکار تمیز گردد، البته نصب سینکهای توکار، نیاز به دقت و مهارت بیشتری داشته و کمی هزینه بر است.

بنابراین با توجه به موارد گفته شده سینک توکار دو لگنه برای خانواده های پر جمعیت و کسانی که اهل رفت و آمد زیاد و مهمانی هستند، می تواند یکی از گزینه های مناسب باشد.

 

سینک توکار تبریز

لازم به ذکر است که بدایند سینک توکار به این گونه می باشد که دور تادور کار را کابینت می گیرد و سینک درون کابینت قرار می گیرد و جلوه ی خاصی به منزل می بخشد.

کارخانه های تولید سینک توکار در تبریز یکی از این تولیدیها می باشد که محصول بسیار با کیفیتی را به بازار ارائه می دهد.

سینک توکار تبریز

به طور کلی سینک توکار تبریز به دو دسته ی روکار و توکار تقسیم بندی می شود اما این دو تفاوتهایی دارند که در ادامه به آنها می پردازیم از جمله این تفاوتها، تفاوت اصلی سینک توکار و روکار نوع نصب آن است به این گونه که سینک استیل بر روی کابینت نصب می شود و روش نصب آسانی دارد اما زیبایی سینک توکار را ندارد ولی روش نصب سینک توکار کمی سخت بوده اما جلوه ی خاص و زیبایی به منزل می بخشد، نوع مراقبت از سینک توکار و روکار نیز بسیار متفاوت می باشد نوع توکار به دلیل حسایت بیشتری که دارد نیاز به مراقبت بیشتری دارد، از نظر کیفیت مواد سازنده ی هر دو سینک یکسان می باشد و بیشترین نوع تفاوت در نحوه ی نصب آنها و شکل ظاهریشان می باشد.

ادامه مطلب  خوراکی لذیذ و خوشمزه ای که باعث شد میلیاردر شوم

سینک توکار دو لگنه

امروزه با روی کار آمدن سینک توکار دو لگن می توانیم آشپزخانه را به فضایی بسیار شیک و چشم نواز تبدیل کنیم با دانستن قیمت خرید و فروش سینک می توانیم بهترین سینک را بر اساس بودجه مالی خود خریداری کنیم.

سینک توکار دو لگنه

در یک آشپزخانه اولویت اصلی مدل و نقش کابینتها است ولی نوع و مدل سینک توکار دو لگنه در اولویت دوم قرار می گیرد که البته بسیار مهم و کاربردی نیز می باشد زیرا نیمی از عمر انسان در آشپزخانه کنارو اطراف سینک سپری می شود.

سینک محل شستن انواع ظروف و مواد غذایی می باشد پس وجود سینک بسیار مهم و ضروری می باشد ضمن اینکه سینکها انواع مختلفی دارند اما سینک تو کار بسیار خاص و شیک می باشد.

برای نصب این نوع سینک حتما از افراد متخصص و نماینده فروشنده جهت نصب استفاده کنید، چون این سینک کاملا درون کابینیتها قرار می گیرد نصاب سینک باید به طور کامل درزگیری و آب بندی کند که مبادا هیچ آبی با کابینتها در تماس باشد برای درزگیری اطراف سینک باید طی چند مرحله از چسب آکواریوم استفاده کنند تا از ورود آب اطراف کابینت جلوگیری کنند و هرسال به منظور استحکام بیشتر چسب درزها را بررسی و چک کنند.

 

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *