خرید قفل فرمان دست دوم

خرید قفل فرمان دست دوم

درست است که سیستم امنیتی مانند دزدگیر یکی از ابزار امنیتی برای دزدیدن هستند ولی بعد از قفل فرمان بهترین نوع می باشند، در واقع قفل فرمان اولین و مهم ترین نوع سیستم امنیتی بوده و بعد آن دزدگیر می باشد. همانطور که می دانید تا این قفل فرمان باز نشود ماشین حرکت نمی کند به همین دلیل از مهم ترین نوع سیستمهای امنیتی به حساب می آیند. با خرید از مجموعه آرادبرندینگ این محصول خریداری شده را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل می دهد.

خرید قفل فرمان دست دوم

بدیهی است که سارقان همیشه به سراغ دزدیدن خودروهایی می‌ روند که امکان سرقت آنها راحت ‌تر است و از ابزارالات امنیتی در آن استفاده نکرده اند، با توجه به این نکته یکی از ابزارهایی که می ‌تواند جلوی سرقت خودرو را بگیرد قفل فرمان خودرو می ‌باشد که هیچ سارقی نمی ‌تواند به‌ راحتی این ابزار فیزیکی را از کار بیاندازد.

اگر دقت کرده باشید بیشتر خودروهایی که مورد سرقت قرار گرفته‌ اند قفل فرمان خودرو در آن استفاده نشده بوده است.

 

خرید قفل فرمان

پس از تهیه و خرید قفل فرمان باید آموزشهای لازم جهت استفاده از آن را ببینید،نحوه قفل کردن فرمان به وسیله این محصول به این صورت است که شما می ‌بایست قفل فرمان را روی خودرو فرمان قرار داده به این صورت که قسمت بلند قفل فرمان در تماس با شیشه‌ جلوی ماشین باشد، سپس به وسیله دو دستتان دو طرف قفل فرمان را به سمت یکدیگر فشار دهید تا زمانی‌ که قفل فرمان اندازه فرمانتان شود و سپس با چرخاندن کلید مغزی آن را قفل کرده است.

ادامه مطلب  با این محصول حسابت و پر پول کن

خرید قفل فرمان

در استفاده و نگهداری از قفل فرمان خودرو به این نکات توجه داشته باشید، اگر قفل یا کلید به‌ سختی کار می ‌کردند می ‌توانید چند قطره روغن واسکازین به آنها بزنید تا حرکت آنها آسان ‌تر شود، توجه داشته باشید که قفل فرمان یک وسیله امنیتی خودرو است و برای ضربه زدن از آن استفاده نکنید، به‌ هیچ‌ عنوان قفل فرمان را در جای خیس یا نم ‌دار نگهداری نکنید زیرا باعث زنگ‌ زدگی آن می ‌شود، هر گاه که نتوانستید قفل فرمان را باز کنید به ‌جای استفاده از روشهای غیر اصولی با یک کلید ساز تماس بگیرید تا با استفاده از روشهای اصولی قفل فرمان شما را باز کند.

یکی از رایج ترین قفل فرمانها در ایران قفل فرمان کشویی می باشد که بر روی بخشهایی مانند پدال، فرمان و دنده مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل کشویی بودن مانع از چرخش فرمان می شوند.

این قفل فرمان همچنین به دلیل کشویی بودن می توان از آن برای هر اندازه ای استفاده نمود یعنی می توان آن را کوچک و بزرگ کرد و هم برای فرمان و هم برای پدال و دنده به کار برد و هم باعث می شود آن را کوتاه نمود و در زیر صندلی جای داد.

 

قفل فرمان دست دوم

برای خرید قفل فرمان دست دوم باید حتما به مدل ماشین و قطر فرمان ماشین دقت نمایید، زیرا برخی از فرمان ماشینها دارای قطر کمتر و فرمان برخی ماشینهای دیگر قطر فرمان بیشتری دارند و باید به اندازه و مدل فرمان توجه ویژه ای داشت.

ادامه مطلب  با شکستن پسته تمام مشکلاتم را شکستم

امروزه با توجه به بالا بودن قیمت خودروها، باید قفل فرمانی را انتخاب و خریداری نمایید که از کیفیت بالایی برخوردار باشند و هیچ خساستی در این مورد به خرج ندهید زیرا هر چه قیمت محصولات امنیتی بالاتر باشد در نتیجه از کیفیت و مرغوبیت بالایی نیز برخوردار می باشد.

قفل فرمان دست دوم

البته در هنگام خرید باید توجه داشته باشید که نوع قفل فرمانی که می خرید از کدام نوع است زیرا دو نوع قفل فرمان داریم یکی دارای قفلهای کامپیوتری و دیگری دارای قفلهای رمزدار می باشند.

باید در هنگام خرید، قفلی را که در نظر دارید با مدل خودرو تناسب داشته باشد و یکی از مهم ترین نکات می باشد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در امنیت خودرو فروش انواع مدلهای قفل فرمان درجه یک در بازار عرضه می شوند و باید اظهار کنیم که هر چه این تکنولوژی پیشرفت کند به موازات آن توانایی دزدان نیز برای سرقت بیشتر می شود.

معمولا قفل فرمان درجه یک بر اساس طراحی به دو نوع قفل فرمان کشویی و قفل فرمان عصایی تقسیم بندی می شوند.

همانطور که می دانید، هر کدام از این قفل فرمانها به روشهای ویژه و منحصر به فردی طراحی و تولید می شوند و کارایی منحصر به فردی دارند که در زیر به اختصار هرکدام را توضیح خواهیم داد.

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *