رویاهایم را با پتو به واقعیت تبدیل کردم

رویاهایم را با پتو به واقعیت تبدیل کردم

با پشت سر گذاشتن روز های سخت و طاقت فرسا، تجربه هایی را کسب کردم که در من ایجاب کرد تا بتوانم در شغلی مانند تجارت در حوزه کالای خواب که آینده من را تضمین میکند سرمایه گذاری کنم.

پتو تک نفره نرمینه

در این مطلب قصد داریم به تولید، مشخصات و قیمت پتو تک نفره نرمینه بپردازیم. امروزه تولیدکنندگان زیادی در زمینه صنایع خواب به ارائه کالای خواب باکیفیت می پردازند و همواره سعی می کنند تا با رقابتی که در این بازار وجود دارد، در امر فروش موفق ظاهر شوند. این تولید کنندگان سعی می کنند تا با ارائه محصولاتی که از بهترین متریال تولید می شود. در جهت کسب رضایت مشتری گام بردارند و وقتی رضایت مشتری را از بابت کیفیت به دست آوردند، به مبحث قیمت گذاری کلان نیز وارد می شوند.

پتو تک نفره نرمینه

پتو جهیزیه

افرادی که بسیار علاقه به دکوراسیون اتاق خواب خود اهمیت می دهند بهترین انتخاب خرید یک پتو خوب و با کیفیت هست. قیمت پتو جهیزیه در بازار به عوامل مختلفی از جمله کیفیت و طرح های متنوع این محصول بستگی دارد. معمولا برای چیدمان پتو جهیزیه آن را به شکل قو و گل رز تزیین می کنند و با استفاده از روبان های پهن ترفند جالبی را ایجاد می‌ کنند. این ترفندها در زیباتر نشان دادن اتاق خواب عروس تاثیر بسیار زیادی دارد و در نگاه اول، چیدمان و تزیین سرویس خواب و پتو جهیزیه امر دشواری به نظر می‌ رسد. چیدمان مناسب علاوه بر ایجاد تغییرات مناسب در فضا، سبب دسترسی راحت برای استفاده از این نوع کالای خواب می شود. یکی از رسومات زیبا و قدیمی ایرانی، چیدمان و تزیین جهیزیه عروس بوده که به روش های مختلفی انجام می شود.

ادامه مطلب  تولید کنسانتره آهن اسفنجی

پتو جهیزیه

پتو چهارخونه

پتو چهارخونه که بیشتر از آن به عنوان نوعی پتو مسافرتی استفاده می شود، در دو نوع نازک و ضخیم تولید و عرضه می شود. قیمت پتو چهارخونه در بازار به نوع ضخامت آن بستگی دارد که در ادامه به آن می پردازیم. در این میان پتو چهارخونه مسافرتی نسبت به پتو چهارخونه ضخیم از لحاظ ضخامت با توجه به کاربرد آن نازک تر بوده و وزن کمتری نیز دارد. این وزن پایین موجب شده تا استفاده از چنین پتوهایی در سفر بسیار آسان باشد و بسیاری از کوهنوردان و طبیعت گردان علاقه به استفاده از آنها برای مسافرتهای خود داشته باشند. همان گونه که پیش تر نیز اشاره شد وزن این پتوها سبک بوده و همچنین ضخامت پایینی نیز دارند، اما نکته ای که وجود دارد این است که این ویژگیها موجب کاهش کاربری و کیفیت پتو چهارخانه نشده است. در حقیقت به جای ضخامت بالا، در تولید این نوع پتو چهارخانه باکیفیت از متریالهایی استفاده می شود که عایق بهتری بوده و از این رو کیفیت این محصول نیز بسیار در سطح بالایی قرار دارد.

پتو چهارخونه

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *