با نیش زنبور عسل به درآمد میلیاردی رسیدم

با نیش زنبور عسل به درآمد میلیاردی رسیدم

یک زنبور مرا نیش زد و من برای درمان به پزشک مراجعه کردم و در آنجا با یک زنبور دار آشنا شدم و شروع به تجارت عسل کردم و از این محصول توانستم سود فروان به دست بیاورم. در ادامه با انواع عسل آشنا خواهید شد.

عسل کوهی کرمانشاه

امروزه عسل به ماده تبدیل شده که در سطح جهانی در حجمهای بسیار بالا مورد خرید و فروش اکثر کشورهای جهان قرار می گیرد و خریداران و تاجران مختلفی به صورت تخصصی بر روی خرید و فروش عسل در داخل کشور با کشورهای دیگر مشغول به فعالیت هستند. قیمت عسل کوهی کرمانشاه بسیار بصرفه است.

خوشبختانه عسل تولید شده در ایران جزو عسلهایی است که از بالاترین کیفیتها برخوردار بوده و از آنجایی که ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان عسل در جهان است و در جایگاه چهارم قرار دارد.

مهاجران می توانند این محصول را در حجم های مختلف برای مقاصد صادراتی خود تامین نمایند.

وجود کالری بالا در عسل سبب می شود که انرژی مورد نیاز بدن به خوبی تامین شود به همین جهت اگر شما این محصول را در هنگام صبحانه مورد مصرف قرار دهید قادر است تا شما را به صورت کامل سیر نماید و کمک کند تا در روز عملکرد بهتری داشته باشید.

عسل کوهی کرمانشاه

عسل گون

یکی از گیاهان دارویی که در بسیاری از مناطق بیابانی کشور وجود دارد گون از که دارای خواص بیشماری است و می ‌توان از آن در داروسازی و صنایع بهداشتی استفاده کرد. قیمت عسل گون مناسب می باشد.

عسلی که از این محصول به دست می آید یکی از پرمصرف ترین و بهترین انواع اثر است که گونه اصل آن را می توانید با قیمت بسیار مناسب از این مجموعه خریداری نمایید.

ادامه مطلب  با افزایش تخصص و مهارت چالش ها را تبدیل به فرصت کردم

چراکه در این مجموعه سعی شده تا تولید کنندگان عسل در سراسر کشور ارتباطات گسترده برقرار شود از همین‌ رو تنوع عسلهای موجود در این شرکت بسیار بالا است و با توجه به نوع سلیقه مشتری می توان به او  عسل را عرضه نمود.

گون گیاهی بسیار مقوی و پرخاصیت است که می تواند برای تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین تنظیم کلسترول خون خون و بیماریهای مانند دیابت که بسیاری از مردم از آن رنج می برند بسیار مناسب باشد.

اید برایتان جالب باشد بدانید که زنبورهای وحشی از لحاظ ظاهری نیز با زنبورهای پرورشی نیز متفاوند، زنبورهای وحشی دارای جثه ای ریزتر نسبت به زنبورهای کندو می باشند.

اما قامتی کشیده و دارای خرطومی بلندتر هستند، این طبیعت جالب زنبورهای وحشی سبب شده تا زندگی در ارتفاعات را بر زندگی داخل کندو ترجیح دهند.

عسل گون

عسل کوهی

قیمت عسل کوهی بسیار مقرون به صرفه است. شرایط زندگی زنبورهای وحشی در کوهستانها سبب شده است تا زنبورها از گل و گیاهان درمانی موجود در مناطق سردسیر استفاده کرده و حاصل آن عسل وحشی است که دارای ارزش درمانی بسیاری است.

بسیاری از افراد در طب سنتی نیز به استفاده از عسل وحشی روی می آورند و برای درمان بیماریها از آن استفاده می کنند.

همچنین استفاده از عسل وحشی به تنهایی می تواند وعده ای غذایی ارزشمند برای افراد باشد.

در حال حاضر بسیاری از مشکلات گوارشی، عفونتهای زنانه، کم خونی و افزایش تمرکز و حافظه با مصرف عسل طبیعی کوهی انجام می شود.

 

عسل کوهی

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *