پالت چوبی نو

ثروتی که ارزش ریسک کردن داشت

افکار ما باعث چگونگی رفتار ما خواهند بود و احساسات ما را تحت کنترل خود قرار می‌دهند. به این شکل مسیر زندگی افراد شکل می‌گیرد و اینگونه است که بعضی‌ها ‌در مسیر رشد و تعالی قرار می‌گیرند. زمانی که افکار شروع تجارت را در سر داشتم فکر خود را عملی کرده و موفق شدم به ثروت برسم.

پالت چوبی نو

پالت چوبی نو در ارسال بار محصولات خود به دست مصرف کنندگان از پالت چوبی استفاده می کنند که بعد از چندین بار مصرف پالت شکسته یا از بین می رود.

پس جنس، کیفیت و اندازه پالت به قیمت این محصول بستگی دارد. تاکنون بیشتر پالت هایی که ساخته شده است از جنس چوب روسی می باشد.

که در حال حاضر ارزان ترین و درعین حال بی کیفیت ترین چوبی که از کشور روسیه به ایران صادر می شود چوب روسی است که در ساخت پالت از آن استفاده می کنند.

به دلیل اینکه از قیمت کمتری برخوردار می باشد مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته شده است استحکام بودن، قابل ترمیم، تحمل وزن بالا.

استفاده آسان و سفارش در انواع ابعاد و جنس از ویژگی های مهم هر پالتی می باشد که باید در نگهداری آن یک نوع اصولی را رعایت کنید.

که باعث افزایش عمر آن شود و باید حتما این محصول از آب و محیط های رطوبتی، بارانی دور کنید قابل ذکر است که پالت علاوه بر اینکه در صنعت حمل و نقل و شرکت های بزرگ قابل استفاده می باشد.

پالت چوبی نو

پالت پلاستیکی پیچ و مهره

پالت پلاستیکی پیچ و مهره دارای یک سری مشخصات بسیار ویژه می باشد و ما در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

ادامه مطلب  آیا کپک رب با حرارت از بین میرود؟

یکی از مهمترین شاخصه های بارز این پالت می توان به سبک و قابل حمل بودن آن اشاره کرد.

دومین مورد از مشخصات می توان به تحمل بار در اوزان مختلف را نام برد که می تواند هر باری را در وزن سنگین تحمل کند.

پالت پلاستیکی پیچ و مهره

پالت چوبی روسی

این پالت چوبی روسی با جنس های مختلف و به صورت نو و دست دوم عرضه می شوند آن ها در صنعت پتروشیمی و در انواع سردخانه های مواد غذایی استفاده زیادی دارند و باعث فاصله گرفتن کالا ها از سطح زمین می شوند.

انواع صادراتی این محصولات نیز وجود دارد و برای ارسال به بازار های خارجی در نظر گرفته می شوند.

این محصولات بهترین انواع شاخصه ها را دارا هستند و می توان آن ها را در محیط های مختلف استفاده نمود، بر روی این محصولات مهر گند زدایی وجود دارد و با این مشخصه شناسایی می شوند.

انواع سرامیکی این محصولات حدود ۱۸۰۰ کیلو جنس را تحمل می کند و می توان از دو طرف آن ها را با لیفتراک جابجا کرد.

انواع پالت های سرامیکی که از نوع چوبی نیز هستند در بین دیگر انواع پالت قیمت ارزان تری را به خود اختصاص داده اند و مقرون به صرفه هستند.

پالت های چوبی ایرانی و روسی دو نمونه از بهترین انواع پالت هایی هستند که از استحکام زیادی برخوردار می باشند.

پالت چوبی روسی

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *