طرز تهیه ی نوشیدنی کامبوجا در منزل

خرید قارچ کامبوجا در تبریز

به منظور خریداری و تهیه ی این اکسیر حیات یا کامبوجا قارچ مراکز فروش متعددی وجود دارند اما شما می توانید با خرید از درگاه های اینترنتی فروش کامبوجا قارچ، خریدی مطمئن را تجربه کرده و کالا خود را درب منزل دریافت نمایید.

سالم و مرغوب بودن آن هنگام خرید بسیار مهم است که از رنگ و بوی آن می توان به کیفیت آن نیز پی برد اما انتخاب فروشندگان اصلی و معتبر روشی استثنایی است که سبب می شود با کیفیت ترین و بالاترین نوع این محصول با اطمینان خاطر به دست مشتری برسد.

خرید قارچ کامبوجا در تبریز

به منظور سفارش و خرید شما مشتریان عزیز مشاوران ما آماده ی پاسخگویی به پرسشهای شما عزیزان بوده و شما را به طور رایگان در این امر همراهی خواهند کرد کافی است فرم درخواست مشاوره داخل سایت را پر نموده و منتظر پاسخگویی مشاوران آراد برندینگ باشید از همراهی و حسن اعتماد شما کمال تشکر را داریم.

این محصول اعلا یک نوع قارچ نیست بلکه ترکیبی مغذی است که در تولید آن مواد اولیه مختلفی به کار رفته است و به دلیل وجود قارچ کامبوجا در آن، می توان گفت تمام املاح این نوع قارچ صدفی را در خود دارد و از آن به عنوان یک اکسیر و یک تقویت کننده طبیعی استفاده می گردد که بهترین و سالم ترین نوع آن را مراکز اصلی به صورت آنلاین به مشتری ارائه می دهد و خرید از آنها روشی ویژه است که با قیمت ارزان و خیلی راحت انجام می گیرد.

طرز تهیه ی نوشیدنی کامبوجا در منزل:

برای تهیه ی متناوب و دائم نوشیدنی کامبوجا در منزل همزمان با تهیه ی نوشیدنی نیاز است که شما یک سورس و منبع تکثیری سالم از قارچ خوراکی کامبوجا را همیشه در منزل داشته باشید اما مانند هر قارچ دیگری نیاز است که مایع اولیه ی قارچ را خریداری کنید.

ادامه مطلب  با علاقه مند شدن به شغلم درآمدم افزایش یافت

ابتدا سه لیتر آب را بجوشانید و اجازه دهید دمای آن بیوفتد و ولرم شود، سپس سه قاشق چای خوری چای را داخل قوری ریخته اجازه دهید دم بکشد و آن را از صافی عبور داده و به آب از قبل جوشیده اضافه کنید.

طرز تهیه ی نوشیدنی کامبوجا در منزل

حدود 180 گرم معادل یک لیوان شکر به مخلوط اضافه کنید، این شکر باعث اضافه وزن نمی شود چرا که همه این میزان شکر طی فرایند تخمیر توسط قارچ مصرف می شود، زمانی که دمنوش آماده شده هم دمای محیط شد اجازه ی اضافه کردن مایه اولیه را دارید، توجه داشته باشید که خرید قارچ کامبوجا را در لیست ماهانه خود قرار دهید.

چنانچه دمای چای بالا باشد قارچ می سوزد و تکثیر نمی شود، پس از این مرحله نوشیدنی را داخل سه ظرف با دهانه گشاد تقسیم کنید و به هر ظرف یک تیکه کامبوجا اضافه کنید، درب آن را با یک تیکه پارچه و کش محکم کرده و سپس ظرف را در یک مکان تاریک به مدت ده روز نگهداری کنید، پس از ده روز نوشیدنی کامبوجای شما آماده ی نوشیدن است نوشیدنی را از یک صافی عبور داده و آن را درون یخچال نگهداری کنید.

برای حفظ مایه ی اولیه ی قارچ پروسه را با قارچ صاف شده از نوشیدنی که آماده کردید تکرار کنید، چنانچه تمایل به درست کردن مجدد نوشیدنی نداشته باشید هم می توانید قارچ جدا شده را با مقداری چای مرطوب داخل کیسه ی پلاستیکی و روی بشقاب شیشه ای یا کاغذی نگهداری کنید، نگران شکستن قارچ نباشید شکستن قارچ برای ادامه ی فرآیند تخمیر مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

ادامه مطلب  با چند ترفند کوچک شادی را در آغوش بگیرید

کامبوجا قارچ شیراز

 وقتی اسم یک محصول و مواد غذایی می آید که با سلامت مردم سر و کار دارد و حتی از آن به عنوان یکی از گیاهان دارویی در طب سنتی استفاده می شود باید سعی کرد که بهترین نوع آن خریداری شود.

کامبوجا قارچ شیراز

کامبوجا قارچ شیراز به دلیل این که از مرغوب ترین مواد اولیه به بهترین شکل تولید می شود از درجه کیفیت و میزان مرغوبیت بسیار خوبی برخوردار است و از قارچ کامبوجا در تبریز می توان خیلی راحت در تقویت بدن و پیشگیری از بیماریهای مختلف استفاده کرد.

این محصول اعلا دارای خواص فوق العاده ای است و از آن می توان به عنوان یک داروی طبیعی در تقویت سیستم ایمنی استفاده نمود چرا که ویتامینهای با ارزشی در خود دارد و یک محلول بسیار مغذی در سلامت قلب به شمار می آید چرا که به دلیل املاح فراوان در کاهش فشار و کلسترول خون بسیار مفید است و با کاهش این دو قلب را به بهترین شکل تقویت می نماید.

همچنین از کامبوجا درجه یک و مرغوب قارچ برای تسکین روان و اعصاب استفاده نمود و با انرژی که به بدن می بخشد یک تقویت کننده عالی محسوب می شود که بدن را از ضعف و خستگی در می آورد و به آن شادی و نشاط می بخشد همچنین در سلامت پوست نیز بسیار مفید است و باعث سلامت و شفافیت پوست می گردد.

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *