با روش های بسیار آسان به ثروت صعودی رسیدم

با روش های بسیار آسان به ثروت صعودی رسیدم

من برای اینکه بتوانم هرچه سریع تر به ثروت دلخواهم برسم با استفاده از راهنمایی اساتید و به کار گیری تجربیاتشان توانستم وارد دنیای بزرگ تجارت بر روی انواع ترشک شوم.

 ترشک آلو جنگلی

آلو از میوه های فصل تابستان با خواص خارق العاده برای سلامتی است برای طرز تهیه ترشک آلو جنگلی ساده و خوشمزه خانگی نیاز به چند مواد اولیه ساده داریم که در ادامه توضیح خواهیم داد.

به جهت طعم خاص آلوی جنگلی ترشی و لواشک و ترشک آن خواهان بسیار دارد، بسته به میل مخاطب می تواند دستور تهیه متفاوتی هم داشته باشد، ترشک آلو جنگلی، از میوه درختی به نام آلو جنگلی تهیه می‌شود.

آلو جنگلی، گونه ای از آلو است، یک میوه خودرو و وحشی که در جنگل‌ها و مناطق جنگلی رشد می‌کند البته گاها با افزودن رنگ مصنوعی، محصولی به نام ترشک جنگلی عرضه می شود که به همین جهت باید به رنگ و مزه ترشک دقت کنید و در استفاده از آن موارد بهداشتی را رعایت کنید.

در بیماران دچار زخم معده و کسانی که التهاب در ناحیه معده دارند نباید استفاده گردد، ترشک آلوی جنگلی، موثر در لاغری است.

ترشک آلو جنگلی

ترشک انار

شاید امروزه بسیاری از افراد تجربه درست کردن ترشک انار و لبو با طعمی بی نظیر به روش بازاری و سنتی را نداشته باشند. می توان گفت به علت اینکه مواد اولیه این ترشک کم است طرز تهیه ترشک انارو لبو بسیار سریع و آسان است.

درست کردن ترشک انارو لبو که خواص زیادی دارد را در منزل می توان به راحتی انجام داد طرز تهیه آن به این صورت می باشد:

ادامه مطلب  با کسب و کارم ثروتی شکلاتی را به دست آوردم

انارها را دانه کرده  حتما لایه های  سفید بين انارها را جدا کنید و به آنها نمک اضافه کنید.

دانه های انار را به مدت چند ساعت در یک ظرف سر بسته نگهداری کنید تا نرم شود.

لبو را با پوست بپزید  سپس بعد از پخت  وقتی که سرد شد پوست آنها را بگیرید و رنده کنید و یا ساطوری ریز خرد کنید و در داخل یک کاسه مناسب می ریزیم.

داخل یک ظرف مناسب سرکه و آب انار بریزید و به مدت چند دقیقه بزارید بجوشد سپس لبو و دانه های انار را اضافه  می کنیم و به خوبی ترکيب می کنیم  تا یک دست شوند  و کمی که جوشید اجازه دهید تا سرد شود.

در آخر ادویه ها ( پودر گلپر، پودر گشنیز، سیاه دانه، پودر فلفل قرمز) را اضافه کنید و درب ظرف را محکم ببندید و در یخچال و یا در جای خشک و خنک  قرار دهید بعد یک هفته می شود میل کرد.

نکات کلیدی این محصول  که در تهیه آن باید دقت کرد می توان گفت اناری که برای این ترشی استفاده می کنید نباید دانه های آنها سفت باشد چونکه بر مزه ترشک خیلی تاثیر می گذارد.

ترشک انار

ترشک توت فرنگی

از خوشمزه ترین انواع تنقلات ترشک است و از بهترین آنها ترشک توت فرنگی می باشد، که بسیار پرطرفدار است.

در این مطلب قصد داریم طرز تهیه ترشک توت فرنگی را به شما آموزش دهیم و همچنین اطلاعات مناسبی را در مورد ترشک توت فرنگی مرغوب در اختیار شما قرار دهیم.

مردم کشور ما ذائقه ترش پسندی دارند و به همین دلیل از ترشک انواع میوه استقبال می کنند، ترشک توت فرنگی از بهترین و خوش طعم ترین انواع ترشک می باشد که بسیار محبوب و پرطرفدار است.

ادامه مطلب  با یک ایده بی ‌نظیر صندل آینده خود را ساختم

این محصول با مصرف توت فرنگی، مقدار کمی نمک تصفیه، رب انار و شکر تهیه می شود، البته افراد می توانند با توجه به سلیقه خود از میوه های دیگر به میزان بسیار کم در ترکیب این محصول استفاده کنند و یا آن را به صورت شیرین  و یا ترش تهیه کنند.

در مرحله اول توت فرنگی را همراه با آب تحت حرارت قرار می دهیم تا به جوش آید، کف ایجاد شده روی آن را می گیریم و سپس و نمک و شکر را به آن اضافه می کنیم.

همچنین می توان رب انار را نیز به آن اضافه کرد و هر چه رب انار بیشتری به آن اضافه شود، طعم آن بیشتر ترش می شود.

ترشک توت فرنگی

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *