با این محصول آفت فقر را از بین بردم

با این محصول آفت فقر را از بین بردم

زمانی که در حوزه ی سم و سمپاش شروع به فعالیت کردم نه تنها به خود بلکه به کشاورزان و بسیاری از افراد دیگر سود رساندم و مانع از خسارت دیدن محصولات آنها شدم. در ادامه مطلب می توانید با این محصولات و فواید و کاربرد آنها بیشتر آشنا شوید.

سم نخود

سمپاشی سم نخود مزارع به عملیاتی اطلاق می شود که مقداری سم و آب مخلوط شده و با استفاده از تجهیزات مختلف به صورت اسپری بر روی محصولات کشاورزی اسپری می شود. این روش می تواند برای از بین بردن آفات و همچنین علف های هرز بسیار مفید باشد. بدین ترتیب می توان به این نتیجه رسید که سالانه حجم بسیار وسیعی از مزارع نیاز به سمپاشی داشته و همین امر باعث شده تا تحقیقات گسترده ای برای ساخت تجهیزات مدرن سمپاشی مزارع انجام شود.

سمپاشی مزارع گندم، کلزا و سایر محصولات کشاورزی کمک می کند تا دیگر نیاز به ورود انسان و یا تجهیزات مختلف مانند تراکتور به داخل زمین نباشد. معمولا ارتفاع بلند برخی از محصولات کشاورزی و شکننده بودن آنها باعث می شود تا در صورت ورود تراکتور و یا کارگر به داخل زمین، بخش قابل توجهی از محصولات دچار شکستگی و یا خوابیدگی شود.

سم نخود

سم لاروکش

یکی از مدرن ترین روش های سمپاشی سم لاروکش که در سال های اخیر با استقبال بسیار خوبی نیز همراه بوده است، سمپاشی مزارع است. سمپاشی مزرعه گندم، کلزا و… با استفاده از پهپاد می تواند مزایای بسیار زیادی را برای کشاورز به همراه داشته باشد. سمپاشی مزارع با استفاده از پهپاد می تواند از تخریب مزرعه و محصول کشاورزی به خوبی جلوگیری کند. این موضوع در سایر روش ها معمولا امکان پذیر نبوده و به همین خاطر می توان آن را یکی از برتری های اصلی پهپاد به سایر روش های سمپاشی دانست. مزارع همجوار نیز در این روش هیچ گونه آسیبی نخواهند دید. علاوه بر این ها استفاده از پهپاد به محیط زیست نیز هیچ گونه آسیبی وارد نمی کند. با استفاده از این روش کشاورز از آسیب های احتمالی ناشی از برخورد با سم در امان می باشد. سرعت سمپاشی با استفاده از پهپاد بسیار خوب بوده و این موضوع باعث می شود در طول روز بتوان مزارع بسیار زیادی را سمپاشی کرد. نفوذ سم، جلوگیری از هدر رفتن سم و دقت سمپاشی در این روش نیز در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.

ادامه مطلب  سرمایه میلیاردی که از کنسانتره به دست آوردم

سم لاروکش

سمپاش

یکی از مدرن ترین روش های سمپاشی با سمپاش که در سال های اخیر با استقبال بسیار خوبی نیز همراه بوده است، سمپاشی مزارع است. سمپاشی مزرعه گندم، کلزا و… با استفاده از پهپاد می تواند مزایای بسیار زیادی را برای کشاورز به همراه داشته باشد. سمپاشی مزارع با استفاده از پهپاد می تواند از تخریب مزرعه و محصول کشاورزی به خوبی جلوگیری کند. این موضوع در سایر روش ها معمولا امکان پذیر نبوده و به همین خاطر می توان آن را یکی از برتری های اصلی پهپاد به سایر روش های سمپاشی دانست. مزارع همجوار نیز در این روش هیچ گونه آسیبی نخواهند دید.

سمپاش

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *