زعفران در تهران

باور نکردنی بود اما درآمد میلیاردی به دست آوردم

از سالها پیش برای میلیاردر شدن راه های زیادی را امتحان کردم و در نهایت با تولید و عرضه انواع زعفران در بازار به ثروتی هنگفت دست پیدا کردم و اکنون جزو افراد موفق این عرصه محسوب می شوم و در ادامه به معرفی برخی از محصولاتم خواهم پرداخت.

زعفران قائنات کیلویی

در واقع زعفران قائنات کیلویی از معروفت ترین انواع زعفران ایران می باشد، اگر شما هم جز خریداران این محصول هستید با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید زعفران، طلای سرخ کشور ما بوده و  یک محصول ناب و عالی است.

از همین رو کیفیت آن قابل قیاس با زعفرانهای دیگر نمی باشد. استان خراسان سهم بزرگی در تولید زعفران دارد.

به طوری که ۸۰ درصد سهم تولید زعفران را به خود اختصاص داده، از این رو معروف بوده و خریداران زیادی را هم از آن خود کرده است.

از آنجایی که اصلی ترین میزان خرید و فروش زعفران در این شهر انجام می شود، این استان به عنوان بازار بورس زعفران شناخته شده است.

زعفران قائنات کیلویی

زعفران در تهران

قیمت زعفران در تهران، این چاشنی خوشمزه و گران قیمت ایرانی، در تهران شاید برای شما هم سوال باشد که در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم.

زعفران گران ترین ادویه جهان است، دلیل قیمت بالای آن روش برداشت پر زحمت آن است که تولید آن را پر هزینه می کند.

زعفران با دست از گل Crocus sativus که معمولاً به عنوان گل زعفران شناخته می شود، برداشت می شود، اصطلاح “زعفران” به ساختار های نخ مانند گلی به نام کلاله اطلاق می شود.

ادامه مطلب  فروش سیم افشان تک رشته

در حالی که منشا زعفران هنوز مورد بحث است، به احتمال زیاد منشا آن ایران است، در آنجا به دلیل خواص دارویی آن مورد احترام بود و مردم برای تقویت میل جنسی، تقویت خلق و خو و بهبود حافظه زعفران می خورند.

زعفران به ادویه آفتابی معروف است، این فقط به دلیل رنگ متمایز آن نیست، بلکه به این دلیل است که ممکن است به روشن شدن و بهبود روحیه شما کمک کند.

زعفران در تهران

زعفران نگین درجه یک

امروزه زعفران نگین درجه یک در انواع مختلفی در ایران کشت می شود که زعفران نگین از خوش عطرترین و زیباترین انواع زعفران در دنیاست.

زعفران گران قیمت ترین ادویه جهان است، ارزش بالای این محصول در کنار طعم بی نظیر آن موجب شده یکی از پرطرفدارترین ادویه جات، مخصوصا در کشورهای آسیایی باشد.

امروزه زعفران را در انواع گوناگون و در استان های مختلفی از کشور کشت می کنند، زعفران نگین نیز از انواع پرطرفدار این محصول در بازار است.

این زعفران دارای اندازه بزرگتر و عطر بهتری بوده و علاوه بر آن از کیفیت بیشتری نیز نسبت به سایر محصولات موجود در بازار برخوردار است.

زعفران نگین درجه یک

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *