اگر درآمد میلیاردی میخواهید، وارد این کسب و کار شوید

اگر درآمد میلیاردی میخواهید، وارد این کسب و کار شوید

کسب و کار فعالیتی است که طریق آن می‌توانید به درآمد برسید اما انتخاب این کسب و کار می‌تواند در میزان درآمد آینده شما بسیار تاثیرگذار باشد. من از میان انواع مشاغل به کسب و کار انواع دستگیره روی آورده و توانستم پس از مدت کوتاهی به درآمدی میلیاردی برسم. محصولات این حوزه بسیار گسترده است اما من در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌کنم.

دستگیره کابینت  فلزی

دستگیره کابینت فلزی از فلز و سرامیک تولید میشوند در بخشی از این مطلب به نحوه انتخاب بهترین مدل این محصولات خواهیم پرداخت و به شما اطلاعاتی در مورد بهترین مدل آن خواهیم داد تا بتوانید یکی از بهترین مدلها را انتخاب کنید. 

ستگیره فلزی بروی بیشتر کابینت ها به کاربرده میشود و مشتریان فراوانی دارند دستگیره فلزی علاوه بر استحکام بالایی دارند از ظاهری بسیار زیبا و براق برخوردار هستند و در مقابل عواملی طبیعی مانند ضربه فشار زنگ زدگی و خوردگی بسیار مقاوم میباشد.

همچنین طراحی و رنگ بندی این محصولات نیز بسیار متفاوت است و برای تمامی سلیقه ها پاسخگو میباشند در طراحی دستگیره فلزی معمولا از دو پیچ استفاده شده که بتواند مقاومت خوبی در برابر فشار ضربه از خود نشان دهند.

دستگیره کابینت فلزی

دستگیره درب ضد سرقت

همانطور که این دربها در انواع در انواع و اقسام مختلف و در طرح و رنگ متفاوت تولید می شوند دستگیره درب ضد سرقت نیز متنوع می باشد و در بازار جهانی نمونه های مختلفی چون دستگیره درب ضد سرقت چینی، ایرانی، ترک و غیره در مدلها و رنگهای متفاوت، موجود می باشد.

ادامه مطلب  ویتامین ثروت را با پارچه به زندگی ام تزریق کردم

سایتهای زیادی من جمله دیجی کالا به فروش دستگیره ثابت درب ضد سرقت می باشند که بیانگر این موضوع است که این کالا نیز مانند هر ابزار و وسایل دیگری به صورت اینترنتی به فروش می رسد. آنچه که پیدا است وظیفه اصلی دستگیره باز و بسته کردن دربها می باشد اما نقش مهمی در زیبایی و نما بخشیدن به درب چوبی را نیز دارد.

اگر این یراق ها همراه با قفل باشند وظیفه و نقش ایمن سازی درب را دارند که به شکلهای سنتی تا مدرن تولید و عرضه می شوند که برای هر سبکی از خانه یک مدل خاص از آنها را می توانید بیابید.

دستگیره درب ضد سرقت

دستگیره چوبی کابینت

کابینت کلاسیک برخلاف نوع مدرن کابینت ها از طراحی ساده تری برخوردار است کابینت کلاسیک با دارا بودن طراحی مدرن و کلاسیک نیاز به دستگیره چوبی کابینت دارند تا این زیبایی را تکمیل کند دستگیره کلاسیک در مدلها و طراحی متفاوت تولید شده است و برای کابینت های کلاسیک و مدرن بسیار مناسب است.

دستگیره دکمه‌ای یا تک پیچ به مدلی یراق آلات گفته میشود که با کمک یک پیچ بروی کابینت متصل شده باشد و از گذشته بروی بیشتر کمدها به کاربرده میشد ولی با پیشرفت در این صنعت مدلهای متنوعی از این محصولات طراحی و تولید شده است و شما میتوانید بر اساس مدل کابینت و کمد خود یک مدل را انتخاب کنید.

دستگیره سرامیکی یکی از متفاوت ترین مدلهای تولید شده در بازار است به کاربردن سرامیک و فلز در این مدل از دستگیره باعث جذابیت بیشتر این محصولات میشود دستگیره سرامیکی در مدلهای کلاسیک و مدرن موجود است.

ادامه مطلب  لوبیا چیتی محلی قرمز

دستگیره چوبی کابینت

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *