یا استفاده از آب دهان برای دخول بی خطر است؟

آیا آب دهان مرد باعث عفونت واژن می شود؟

استفاده از تف یا بزاق به عنوان روان کننده در طول رابطه جنسی

خشکی واژن یکی از مشکلات زنان در رابطه جنسی است که باعث اختلال در لذت و ایجاد درد در هنگام دخول می شود.

برخی از مردان سعی می کنند این خشکی را با استفاده از بزاق برای نفوذ جبران کنند، اما آیا می توان از بزاق دهان استفاده کرد؟ آیا نفوذ درست است؟

دیواره واژن به طور طبیعی هنگام تحریک شروع به ترشح روان کننده می کند که در حین دخول باعث می شود آلت تناسلی مردانه به راحتی به داخل واژن بلغزد و از مالش دیواره واژن یا ایجاد آسیب به دیواره واژن جلوگیری می کند.

 

در واقع برای اینکه یک زن از رابطه جنسی دخول لذت ببرد باید واژن او به اندازه کافی خیس باشد در غیر این صورت دخول برای او دردناک و غیرقابل تحمل بوده و نتیجه ای غیر از سردی در زن خواهد داشت.

 

به همین دلیل توصیه می شود قبل از رابطه جنسی دخول، زن را از نظر جسمی و روحی برای آمیزش آماده کنید و به معاشقه و تحریک مکالمه ادامه دهید تا ترشحات واژن زیاد شده و از واژن خارج شود و اطراف واژن خیس شود. آن را به طور کامل احساس کنید

برای اینکه آلت تناسلی زن به طور کامل برای دخول آماده شود، 20 دقیقه طول می کشد تا جریان خون در ناحیه تناسلی افزایش یابد و ماهیچه های اطراف واژن پر از خون شوند و سفتی آن ها را بتوان با دست احساس و احساس کرد.

ادامه مطلب  تا چند روز بعد از زفاف نباید رابطه داشت؟

این دو نشانه، یعنی. خیس شدن قسمت بیرونی واژن و سفت شدن ماهیچه های دو طرف واژن نشان دهنده آمادگی زن برای آمیزش دخول است.

 

یکی از مشکلات رایج در رابطه جنسی خشکی واژن است که اگر قبل از یائسگی مشاهده شود، در بیشتر موارد به این دلیل است که همسر وقت کافی برای تحریک زن صرف نمی کند یا زن از نظر روحی تحت فشار است و نمی تواند.

جنسی یا ضعف جسمانی خشکی واژن می تواند باعث درد و سوزش در هنگام دخول شود و در نتیجه زن به جای لذت بردن از رابطه جنسی، احساس ناراحتی، تحریک ناپذیری و ناتوانی در ارگاسم می کند.

 

اگر خشکی واژن دارید، باید برای تشخیص علت و درمان آن به پزشک مراجعه کنید. در این بین برای داشتن یک رابطه جنسی دلپذیر می توانید از هر روان کننده مخصوصاً روان کننده های پایه آب برای رابطه جنسی استفاده کنید.

آیا می توان از بزاق برای مقاربت استفاده کرد؟

استفاده از بزاق برای نفوذ به عنوان روان کننده، به دلیل در دسترس بودن آن، ممکن است اولین چیزی باشد که در مواجهه با خشکی واژن به ذهن متبادر می شود.

بزاق به تنهایی نمی تواند باعث عفونت در واژن شود، اما به راحتی می تواند باعث انتقال ویروس ها و باکتری ها به داخل واژن شود،

مثلاً اگر عفونت ویروسی در گلو وجود داشته باشد، اگر از بزاق برای ورود آسان به واژن استفاده شود. انتقال می یابد و برای شما مشکل ساز خواهد شد.

 

یا اگر فردی تبخال دارد، بزاق او می تواند تبخال را به ناحیه تناسلی شما منتقل کند که تجربه بسیار ناخوشایند و دردناکی خواهد بود.

ادامه مطلب  درمان خانگي خارش كليتوريس

یا استفاده از آب دهان برای دخول بی خطر است؟

به طور معمول استفاده از بزاق برای دخول مشکل جدی نیست، اما این حرکت ممکن است تاثیر خوبی روی شریک روانی شما نداشته باشد و مانع از لذت بردن او از رابطه شود، پس حتما قبل از رابطه جنسی در مورد آن صحبت کنید، نظر شوهرتان را بپرسید.

از طرفی باکتری های دهان با باکتری های واژن بسیار متفاوت هستند و کار شما می تواند منجر به عفونت واژن در خانم ها شود.

اگر بهداشت دهان و دندان را رعایت نکرده باشید، به احتمال زیاد قارچ ها و باکتری ها باعث عفونت واژن در دهان شما می شوند

و حتی ممکن است یکبار استفاده از بزاق برای نفوذ منجر به عفونت و خارش برای خانم شود. بنابراین بیشتر اشکالی ندارد.

 

احتمال انتقال بیماری های مقاربتی با بزاق بسیار زیاد است، بنابراین اگر از شریک جنسی خود مطمئن نیستید و مشکوک به داشتن رابطه جنسی با افراد دیگر هستید،

به هیچ عنوان نباید با او رابطه جنسی محافظت نشده داشته باشید و در نتیجه این کار را انجام دهید. نه شما باید اجازه دهید بزاق دهان او وارد ناحیه تناسلی شما شود.

 

اگر با وجود مراجعه به پزشک نمی توانید مشکل خاصی را برای خشکی واژن پیدا کنید، می تواند ناشی از رژیم غذایی نامناسب، معاشقه ناکافی، استرس، خستگی، عدم تحریک، مقاربت طولانی مدت یا استفاده از کاندوم باشد که در این صورت می توانید یک روان کننده تهیه کنید.

بر پایه آب در داروخانه، به طوری که حالت لغزنده واژن را شبیه سازی می کند و می توانید از رابطه خود لذت کافی را ببرید.

ادامه مطلب  چرا شب جمعه باید رابطه داشته باشیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *