میلیاردر شدن را با کنجد آسان کردم

میلیاردر شدن را با کنجد آسان کردم

با ورود خود به حوزه کنجد امید بسیاری برای موفقیت در این زمینه نداشتم زیرا تجربه زیادی نداشتم و وضعیت اقتصادی که در کشورمان حاکم است نگرانم میکرد ولی همه چی برخلاف باورهایم رقم خورد، من با کنجد توانستم سود میلیاردی خود را ببرم.

کنجد سیاه

کنجد سیاه از دسته دانه های روغنی محسوب شده و حالتی صاف و ریز دارند که در داخل غلاف بوده و بعد از خشک شدن طی مراحلی آنها را جمع آوری می کنند.

امروزه به دلیل مطرح شدن خاصیت این نوع از محصولات در سراسر جهان از کنجد سیاه در غذاهای مختلف و به عنوان چاشنی و یا ادویه استفاده می شود و مهمترین خواص آن ضد پیری و بازگشت نیروی جوانی می باشد که با استفاده از این محصول بسیاری از داروهای توان بخشی جنسی و جسمی نیز ساخته می شود.

کنجد سیاه که نام اکثیر جوانی نیز به خود گرفته است سرشار از ویتامین و مواد مغذی بوده که در دو قاشق از آن که حدود 15 گرم می باشد پروتئین، کربوهیدرات، انواع چربیها و میزان مناسبی کالری وجود دارد.

همیشه ارگانیک ترین محصولات دارای خواص بیشتری می باشند و برای استفاده کردن از فواید درمانی کنجد سیاه بهتر است از تولیدات محلی استفاده کنید که از طبیعی بودن آن اطمینان کامل را داشته باشید.

کنجد سیاه از نرمی و لطافت بیشتری نسبت به سایر کنجدها برخوردار بوده و در هنگام خوردن طعم تندتر و تردیه قابل لمسی دارد و مهم ترین مسئله ارزش غذایی می باشد که کنجد سیاه از این حیث نیز برتری دارد.

ادامه مطلب  کسب و کاری که زندگی مرا اصلاح کرد

کنجد سیاه

کنجد عسلی

یکی دیگر از برندهای کنجد عسلی، پارمیدا نام دارد که تولیدکنندگان برای تولید این محصول از بهترین مواد اولیه نیز استفاده نموده اند. برای درست کردن کنجد عسلی ابتدا باید برای از بین بردن بوی خامی کنجد آن را درون تابه ریخته و حدو 2 الی 3 دقیقه آن را تفت دهید و بعد از روی حرارت بردارید.

عسل علاوه بر اهداف دارویی بسیاری که می تواند داشته باشد، یک ماده بسیار محبوب در درمانهای خانگی نیز می باشد. ترکیب عسل و کنجد علاوه بر خواص بسیار زیادی که برای بدن دارد، دارای طعم و عطر فوق العاده ای نیز می باشد و همچنین باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

کنجد عسلی

کنجد پوست کنده

یکی دیگر از انواع کنجد پوست کنده را می توان نوع پوست کنده قهوه ای نامید که این نوع از کنجد نیز دارای خواص بسیاری می باشد خاصیتی مانند این که با مصرف این ماده خوراکی می توانید تا حد زیادی از ابتلا به دیابت جلو گیری کنید.

همان طور که در بالا نیز به این موضوع اشاره شد امروزه به دلیل رژیمهای غذایی نا سالم انسانها به بیماریهایی مانند فشار خون و دیابت دچار می شوند و باید برای درمان این بیماریها تا پین عمر داروهایی را مصرف کنند که این داروها نیز دارای عوارض بسیاری می باشند و گاها خود باعث بروز بیماریهایی می شوند اما شما تنها با مصرف مقدار کمی از کنجر به صورت روزانه می توانید از این خطر جلو گیری کنید و زندگی سالم تری داشته باشید.

در واقع امروزه به دلیل رژیمهای غذایی نا سالم افراد زیادی به بیماریهایی مانند فشار خون مبتلا می شوند که استفاده از این محصولات طبیعی می تواند در روند درمان آنها بسیار تاثیر گذار باشد و این روند را تا حد بسیار زیادی سرعت ببخشد شاید به همین دلیل است که پزشکان و فعالان در خوزه طب ستی به استفاده از این محصول تا این حد توصیه می کنند.

ادامه مطلب  در این شغل به راحتی دنیا رو غبضه می کنی

کنجد پوست کنده

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *