می توان با این جانور کوچک به ثروتی بزرگ رسید

می توان با این جانور کوچک به ثروتی بزرگ رسید

روزهای زیادی را صرف پرورش و نگهداری زالو کردم به امید روزی که بتوانم از طریق آن به جایگاه ویژه ای برسم به طوری که در زندگی ام دگرگونی ایجاد شود. بعد از مدتی به روشی برای درمان به واسطه ی زالو رسیدم که با استقبال ویژه ای روبه رو شد و همین موضوع مرا در این حوزه به پیشرفت و موفقیت رساند.

زالو

این زالو ها در بسیاری از فراورده های دارویی و بهداشتی استفاده می شوند که محصولات مفیدی برای پوست می توان از آنها تولید کرد و همه افراد برای داشتن لطافت و بر طرف کردن جوش و مشکلات پوستی می توانند از آن بهره ببرند.

محققان و پزشکان دریافته اند که این جانور با نیش زدن و مکیدن خون موجود شکار شده خود بزاق خود را درون بدن آن می کند که دارای موادی می باشد که خون را بسیار رقیق می کند و تمامی لخته های خونی در محدوده گزش را از بین می برد و سبب افزایش جریان خون در بدن می شود.

زالو

زالوی دریایی

زالو دریایی یکی از کمیاب ترین نوع این کرم بوده که دارای فواید بسیاری بوده و در هنگام گزش برای موارد بهبودی محل گزش را از با بزاق خود ی حس نموده  تا درد را حس نکنید. در ادامه در مورد زالو و کاربردهای آن مطالبی را عنوان نموده ایم که شما را با آن بیشتر آشنا می کنیم پس با ما همراه باشید.

زالو ها دارای انواع مختلفی سمی و غیر سمی بوده که برای درمانی از نمونه های بی ضرر و غیر سمی آن استفاده می کنند. در دنیا بیش از 600 نوع زالو شناخته شده و با تحقیقات کارشناسان فقط پانزده نوع آن خاصیت درمانی داشته و می توان برای درمانهای مختلف از آن استفاده کرد.

ادامه مطلب  راه رسیدن به ثروت ساده تر از آنچه که فکر میکردم بود

این موجودات دو جنسه خود را بارور کرده و می توانند با کوکون بسیاری تولید مثل نمایند و هچنین  دارای اندازه های مختلفی بوده که نوع جوان تر و پیر تر آن را مشخص می کند و همچنین برای درمان نمونه بالغ آن بسیار با ارزش می باشد.

زالوی دریایی

زالوی زمینی

زالوی زمینی وحشی به صورت درمان کننده بوده و رشد پرورش آنها به صورت کاملاً طبیعی در زمینهای مختلف صورت می گیرد، کسانی که به استفاده از این زالوها روی می آورند، باید تمامی ویژگیهای آنها را مورد بررسی قرار دهند.

انواع زالوها در طبیعت رشد و پرورش می یابند، اگر به دنبال آنها هستید باید جستجو را در مکانهای مرطوب انجام دهید، زیرا مکان مرطوب یکی از محیطهایی بوده که به عنوان اکوسیستم مناسب برای این محصول  عمل می کنند.

دندانهای بسیار زیاد آنها باعث چسبیدن به بدن می شود، این دندانها اندازه ریزی دارند و سبب می شوند که غذا و مخاط درون دهان آنها به خون تزریق شود، آنها دارای خواص درمانی هستند و سبب می گردند که جریان خون بهتر در بدن برقرار شود.

 

 

زالوی زمینی

 

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *