کنترل دیابت با بادمجان

فواید بادمجان برای روده

بادمجان حاوی منابع غنی از فیبر می باشد که پس از مصرف به بهبود روند حرکات روده ای کمک شایانی می کند و به همین دلیل می تواند باعث پیشگیری و درمان یبوست شود. علاوه بر این مصرف بادمجان برای درمان بواسیر هم مفید می باشد. در حال حاضر خرید بادمجان عمده به منظور مصرف بیشتر درخانه توصیه می شود.

محتوای فیبر بالا در بادمجان، که یک عنصر حیاتی برای حفظ یک رژیم غذایی متعادل است، راهی عالی برای بهبود سلامت دستگاه گوارش شما است. این بدان معناست که وقتی باید بروید، خوردن منظم بادمجان کمک می‌کند همه چیز به آرامی پیش برود.

فیبر برای سلامت دستگاه گوارش و همچنین برای حرکات منظم روده ضروری است. فیبر حرکات روده را افزایش می‌دهد تا مواد زائد راحت‌تر از طریق دستگاه گوارش عبور کنند، و در عین حال که حرکت لوله‌ی گوارش را تحریک می‌کند، انقباض عضلات شل مواد غذایی را از طریق بدن عبور می‌دهند.

در نهایت، فیبر، ترشح شیره‌ی معده را که سبب تسهیل شدن جذب مواد مغذی و پردازش مواد غذایی می‌شود، ‌تحریک می‌کند.

خرید بادمجان عمده

کنترل دیابت با بادمجان

بادمجان به طور طبیعی کربوهیدرات و کالری کمی دارد و بنابراین کالری کمی دارد. آنها همچنین حاوی ویتامین ها، فیبر و مواد معدنی هستند که برای سطح قند خون بسیار مفید هستند. قیمت بادمجان قلمی صادراتی نسبت به سایر نمونه های بادمجان گران تر و خوشمزه تر می باشد.

نتایج همچنین نشان می دهد که مصرف منظم بادمجان می تواند تأثیر مثبتی بر کنترل کلی قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 داشته باشد زیرا آنها کربوهیدرات کمتر و فیبر بیشتری دارند. همچنین در صورت مصرف منظم، پروفایل چربی را بهبود می بخشد. اما این فقط زمانی پخته شود که ناسالم نباشد.

ادامه مطلب  شغل جدیدم فرصت میلیاردر شدن را به من داد

رژیم غذایی توصیه شده برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 رژیمی است که کربوهیدرات کمی دارد و شامل غذاهایی با شاخص گلیسمی پایین است. به لطف خواص کم کربوهیدرات و کم کالری بادمجان و شاخص گلیسمی فقط 15 (از 100 عدد ممکن) یک ماده ایده آل برای گنجاندن در دستور العمل های روزمره شما است. بادمجان یک سبزی خوشمزه و سیر کننده است و علاوه بر این، با داشتن ۱۹ گرم فیبر در یک بادمجان متوسط، راهی عالی برای وارد کردن فیبر بیشتر به رژیم غذایی شماست.

کنترل دیابت با بادمجان

جلوگیری از لخته شدن خون با بادمجان

بیوفلاونوئید و ویتامین K موجود در بادمجان می توانند به محدود کردن تشکیل لخته خون و تقویت مویرگ ها کمک کنند. بادمجان دلمه ای ویتامین بیشتری دارد به همین علت قیمت بادمجان دلمه ای کمی بالا تر از سایرین می باشد.

خون بهتر با سطوح بالای ویتامین K همراه با بیوفلاونوئیدها، مصرف منظم بادمجان می تواند از لخته شدن خون جلوگیری کرده و رگ های خونی را تقویت کند. هضم پویا با داشتن چربی یا کلسترول بسیار کمی، این سبزی فیبری و سیرکننده کمک بزرگی به حفظ سلامت سیستم گوارشی می کند.

جلوگیری از لخته شدن خون با بادمجان

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *