خرید قفسه انبار

راهنمای خرید قفسه انبار، فروشگاهی و فلزی

خرید قفسه انبار می‌تواند به شما کمک کند تا فضای انبار خود را بهینه‌تر سازید و اجازه دهید اجناس و مواد را به صورت سازمان‌دهی شده و به راحتی مرتب کنید. برای خرید قفسه انبار باید به اندازه کافی اطلاعات کسب کنید و با توجه به کسب و کار، محیط انبار، محصولات و حوزه شغلی خود، قفسه مناسبی را خریداری کنید. عوامل مختلفی در دوام و استحکام یک قفسه انبار موثر هستند. از جنس قفسه ها گرفته تا تحمل وزن و میزان بهینه سازی فضا می توانند عوامل مهم برای انتخاب یک قفسه انبار محسوب شوند. در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید قفسه انبار برای شما باشیم و مهمترین نکات در هنگام خرید قفسه فلزی، قفسه فروشگاهی و انواع قفسه انبار را به شما گوشزد کنیم.

نکات مهم در هنگام خرید قفسه انبار

همانطور که گفتیم شما باید نکات مهمی را در هنگام خرید قفسه انبار رعایت کنید. در ادامه با این نکات بیشتر آشنا خواهید شد:

تعیین نیازها

در ابتدا، نیازهای خود را بررسی کنید و براساس نوع کالاها و موادی که قصد ذخیره‌سازی آن‌ها را دارید، تعیین کنید که چه نوع قفسه‌هایی را نیاز دارید. برای مثال از جمله سوال هایی که باید قبل از خرید از خودتان بپرسید می توان موارد زیر را نام برد:

  • آیا به قفسه‌های با قفل نیاز دارید؟
  • آیا نیاز به قفسه‌های قابل تنظیم ارتفاع دارید؟
  • به قفسه فلزی یا قفسه چوبی نیاز دارید؟
  • محصولات شما تا چه حد سنگین هستند؟

با پاسخ دادن به این سوالات می توانید بهترین قفسه انبار را برای خود و کسب و کارتان تهیه کنید. بنابراین می توان گفت قبل از خرید قفسه برای انبار، باید شناخت خوبی از محصولات و کسب و کارتان داشته باشید.

ادامه مطلب  از بین بردن بوی سبزی از دهان [با 7 روش کاربردی]

قفسه انبار

فضای موجود

محل قرارگیری قفسه‌ها مهم است. اندازه و ابعاد فضای انبار خود را اندازه‌گیری کنید تا بتوانید قفسه‌ها را به طور صحیح و بهینه در آن محل قرار دهید. بنابراین پس از کسب شناخت کافی در مورد محصولات و کسب و کار، باید شناخت کافی از محیط فضای کار و انبار داشته باشید. همیشه این احتمال را باید در نظر داشته باشید که در آینده به کم یا زیاد کردن قفسه ها نیاز پیدا خواهید کرد.

مقاومت و پایداری

مطمئن شوید قفسه‌ها قادر به تحمل وزن کالاها و موادی که قصد دارید در آن‌ها نگهداری کنید باشند. مواد ساخت قفسه‌ها باید مقاوم و پایدار باشند تا بتوانید به مدت طولانی از آن‌ها استفاده کنید. قفسه ها از جنس های مختلفی از جمله چوبی، فلزی و فولادی ساخته می شوند. البته نمی تواند جنس فولادی را برای همه کسب و کارها، بهترین و مقاوم ترین قفسه دانست. شما باید بر حسب وزن و اندازه‌ی اجناس خود به خرید قفسه انباری بپردازید.

سازمان‌دهی و دسترسی

از قفسه‌هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع استفاده کنید تا بتوانید فضای موجود را بهینه کنید و به راحتی به کالاها دسترسی پیدا کنید. مطمئنا تمام اجناس و محصولات شما دارای یک اندازه و ارتفاع نیستند و در هر حوزه ای مشغول به کار باشید نیاز به قفسه انبار با ارتفاع های مختلف خواهید داشت. به همین دلیل بهتر است قفسه انبار مورد انتخاب شما با تغییر شکل و انعطاف پذیری خود در سازماندهی و دسترسی به شما کمک کند.

 

امنیت

اگر در انبار از محصولات گرانبها و مهمی نگهداری می کنید، بهتر است قفسه‌ها دارای قفل یا سیستمی برای امنیت کالاها باشند. در ادارات و منابع انسانی شرکت ها از کمد فایل استفاده می شود که در برخی از مدل ها قفل و امنیت مناسبی برای آنها تعبیه شده است.

ادامه مطلب  اعلام برنامه‌های آخر هفته سینماتک خانه هنرمندان ایران

ملاحظات ایمنی

مطمئن شوید قفسه‌ها دارای ساختاری استوانه‌ای و پایه‌های محکم هستند تا از ریزش یا سقوط آن‌ها جلوگیری شود. بهتر است در نصب قفسه ها از متخصصان در این حوزه کمک بگیرید و توجه داشته باشید که قفسه ها به خوبی به دیوارها متصل شوند و در جای خود فیکس شوند. شما باید تمام احتمالات از جمله زلزله را در نظر بگیرید و به شکلی نصب و راه اندازی قفسه ها را انجام دهید که حداقل تا چند ریشتر تحمل زلزله را داشته باشند.

خرید قفسه انبار

بررسی نظرات کاربران

قبل از خرید، نظرات و تجربیات کاربران راجع به مدل‌ها و برندهای مختلف قفسه‌ها را بررسی کنید. این امر می‌تواند به شما در انتخاب بهتر و با کیفیت‌تر کمک کند. به طور کلی برای خرید هر جنس و کالایی، بررسی نظرات کاربران می تواند به شما کمک کند و در حوزه خرید قفسه انبار هم این مسئله می تواند کارساز باشد. شما با خرید اینترنتی قفسه انبار به خوبی می توانید از نظرات کاربران بهره مند شوید.

قیمت و بودجه

قبل از خرید، بودجه خود را مشخص کنید و قفسه‌هایی را که با بودجه خود سازگار هستند انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که خرید قفسه‌های با کیفیت و مقاوم اولویت بالاتری نسبت به قیمت پایین داشته باشد. یک ضرب المثل انگلیسی می گوید که ما هنوز آنقدر پولدار نشده ایم که جنس ارزان بخریم! این ضرب المثل به این مسئله اشاره دارد که با خرید جنس بی کیفیت و ارزان پس از مدت کوتاهی باید آن را تعویض کنید و هزینه های بیشتری را از یک جنس خوب بپردازید.

ادامه مطلب  سینما باید پیام آور صلح باشد

سخن پایانی

قفس های انبار یکی از مهمترین کالاها در سازماندهی و نظم دادن به انبار کارگاه ها و دیگر صنایع محسوب می شوند. البته در مغازه ها، فروشگاه ها، کارگاه های کوچک، داروخانه ها و حتی انباری خانه ها، این قفسه ها کاربرد دارند. اگر قصد خرید این لوازم را دارید بهتر است با شناخت کافی از جنس، مدل، تحمل وزن و کارایی آنها به سراغ خرید قفسه انباری بروید. در این مقاله راهنمای خرید قفسه انبار را به شما ارائه دادیم که با مطالعه‌ی آن می توانید به جزئیات خرید بهترین قفسه انبار دست پیدا کنید.

حتما ببینید

«با من فریاد بزن» در جشنواره مکزیکی

«با من فریاد بزن» در جشنواره مکزیکی

فیلم کوتاه «با من فریاد بزن» ساخته شیوا مردانیا به عنوان یکی از آثار برگزیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *