خرید نخ ابریشم ضخیم

خرید نخ ابریشم ضخیم

به طور کلی تمامی نخ پنبه ها دارای انواع مختلفی می باشد که ضخیم یکی از آنها است مقاومت نخ پنبه به حدی باشد که حتی حشرات نمی توانند آسیبی به آن بزنند از دیگر مزیتهای این نخ این است که بسیار با کیفیت و در رنگهای گوناگون با متراژهای مختلف و ظرافت بسیار تولید می شود همچنین ضخامت در آن متنوع می باشد.

لازم به ذکر است که تراکم الیاف و طولانی بودن آن و کم بودن قطر آن باعث مرغوبیت در این نوع نخ می باشد طول الیاف در نخ پنبه و تولیدی ترمه ابریشم متفاوت می باشد و به پنج بخش تقسیم بندی می شود که از آن جمله الیاف کوتاه متوسط بلند بسیار بلند و بلند متوسط می باشند قطر الیاف و ضخامت تارهای آن نیز در این نخ متفاوت است.

خرید نخ ابریشم ضخیم

می توانید با مراجعه به سایت آراد برندینگ و انتخاب محصول مورد نظر آن را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب در هر لحظه از شبانه روز با چند کلیک ساده ثبت سفارش و خریداری نمایید.

پیدایش و ابداع پارچه های ابریشمی از چین آغاز شد و این سرآغازی برای تجارت چین به تمام جهان شد که مسیر آن به جاده ابریشم معروف شده است در این مسیر کالاهای گران قیمتی داد و ستد می شد و از آنجا که ابریشم از گرانبها ترین آنها بود.

این جاده به نام آن نامگذاری شد در آن زمان ابریشم از بها و قیمت بسیار زیادی حتی بالاتر از طلا برخوردار بود و با پیدایش ابریشم تحول عظیمی در تجارت به وقوع پیوست درخت توت از جمله عواملی که کرم ابریشم بر روی آن پیله می کرد و این محصول ارزشمند به دست می آمد که این ناحیه در آن زمان مختص به چین بود.

ادامه مطلب  حوله تن پوش من را با ثروت پوشاند

فروش نخ ابریشم

در هر کجای ایران که هستند و اگر قصد خرید نخ ابریشم و یا نخ پنبه قلاب بافی را دارید ما به شما خرید اینترنتی را پیشنهاد می کنیم چون شما می توانید به راحتی در جای خود بنشینید و بدون اینکه زمان زیادی را صرف کنید یا انرژی بگذارید نخهای انتخابی خود را در رنگهای متنوع به صورت اینترنتی از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

فروش نخ ابریشم

این را در نظر بگیرید که خرید اینترنتی این محصول یک خرید نخ ابریشم مستقیم می باشد و بدون حضور دلالی شما می توانید بدون واسطه با قیمتی بسیار مناسبتر کالای خود را خریداری نمایید.

این نخها دیر پوسیده می شوند که یکی از ویژگیهای بسیار مثبت آن می باشد و شاید هم یکی از دلایل گران بودن این نخ است.

همانطور که می دانید کرمهای ابریشم برای خود پیله ابریشمی درست می کنند در واقع در یک مراکزی کرمهای ماده پرورش داده می شوند و پس از اینکه پیله درست کردند که این فرآیند خود زمان کوتاه سه تا پنج روزه دارد که پس از جمع آوری پیله ها حتما آنها را در آب داغ ریخته تا کنفها آماده شوند و متاسفانه کرمها نابود شوند.

بعد از اینکه کنفها تولید شده اند با استفاده از رنگهای شیمیایی مختلف آنها را رنگ می نمایند و توسط یک نوع تجهیزات که به آنها تجهیزات ریسندگی گفته می شود تبدیل به نخهایی می شوند که در تولید پارچه مورد استفاده قرار می گیرند.

نخ پنبه اصل

با گسترش کارخانه های نساجی نخ پنبه و ترمه ابریشم در انواع اصل و مصنوعی تولید شد پارچه های بسیاری از نخ پنبه تولید می شوند.

ادامه مطلب  با ریمل ثروتم را فرم دادم

نخ پنبه اصل

و مورد استفاده مردم قرار می گیرد در بسیاری از کشورها نخ ابریشم ضخیم را با انواع نخهای دیگر ترکیب می کنند و از آنها لباسهای گوناگون تولید می کنند که از مقاومت مناسبی برای فصول سرد سال برخوردار است.

از پرمصرف ترین و با اهمیت ترین نخها در صنعت نساجی نخ پنبه می باشد همچنین دارای رطوبت بسیار بالایی است و در هنگام استفاده از لباس از جنس نخ پنبه از احساس خوبی برخوردار می شوید همانگونه که می دانید نوزادان از جمله افرادی هستند که پوست بدن آنها بسیار ظریف و حساس می باشد و معمولا لباسهای آنها را از نخ پنبه تولید می کند.

همچنین در تولید حوله ها نیز از نخ پنبه استفاده می کنند شاید برایتان جالب باشد که دستمال کاغذیها را نیز از نخ پنبه تولید می کند از آنجایی که کیفیت خواب برای همه انسانها مهم می باشد و همه دوست دارند که در رختخوابی استراحت کنند که نرم و لطیف باشد.

نخ پنبه را در تولید کالای خواب نیز به کار می برند همچنین در انواع آب و هوا می توانید از لباسهای نخ پنبه استفاده کنید و از آنجا که آلرژی و ضد حساسیت می باشند اغلب لباسهای زیر از نخ پنبه تولید می شوند یک نوع استفاده جالب از نخ پنبه برای بستن انواع گونیها مانند برنج نیز استفاده می شود.

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *