قیمت واشر تخت گالوانیزه

قیمت واشر تخت گالوانیزه

اگر قصد دارید واشرهایی که خریداری می نمایید قیمت مناسب تری داشته باشند بهتر است به مراکز اصلی فروش واشر تخت گالوانیزه مراجعه نمایید لازم به ذکر است برخی از مراکز خرید این محصول را به صورت نامرغوب و با قیمتهای گزافی به فروش می رسانند که در حین استفاده از آنها به راحتی دچار شکستگی می شوند چون محصولاتشان کاملا تقلبی می باشد بنابراین حتما باید یک مرکز خرید معتبری را بیابید که از کیفیت محصولاتی که ارائه می نماید نهایت اطمینان را داشته باشید.

قیمت واشر تخت گالوانیزه

ما در مجموعه آراد برندینگ انواع مختلف واشرها به ویژه واشر تخت گالوانیزه را با بالاترین میزان مرغوبیت و قیمتی مناسب به مشتریان خود می فروشیم و ما تمامی واشرهای مجموعه ی خود را به صورت کاملا مستقیم بدون دخالت واسطه ای عرضه می نماییم از این رو برای خرید واشر تخت گالوانیزه با کیفیت و قیمتی ارزان تر از سایر مراکز خرید دیگر ابتدا باید وارد سایت ما شوید و واشر تخت گالوانیزه خود را به صورت عمده و با کیفیت عالی و قیمتی ارزان تر از هر جای دیگر ثبت سفارش نمایید.

واشر تخت گالوانیزه خورشیدی

با توجه به شکل ظاهری و نوع استایل واشر خورشیدی این واشر به این نام نامگذاری شده است واشر تخت گالوانیزه خورشیدی با نام واشر ستاره ای نیز شناخته می‌شود شکل ظاهری این واشر به گونه ای بوده که دارای لبه های تیز می باشد این نوع از استحکام زیادی برخوردار است و دندانه های آن موجب می گردد که این واشر به سختی باز و بسته شود.

ادامه مطلب  کپسول آتش نشانی CO2 یونیورسال

همچنین دندانهای موجود بر روی واشر موجب می گردد که باشه دچار لرزش نشود و وسیله ها خیلی محکم به یکدیگر متصل باقی بمانند از بین واشر بیشتر برای اتصال خودرو و سازه های ساختمانی استفاده می شود این نوع واشر دارای سایزهای مختلفی بوده و با قیمت متفاوت به فروش میرسد.

شکل ظاهری واشر خورشیدی باعث شده است که برخی از افراد این واشر را با واشر خاردار می شناسند و اینگونه می نامند، جنس این نوع واشر معمولا از استیل می باشد و نوع گالوانیزه شده آن رطوبت بسیار بالایی در مقابل رطوبت دارد. امروز با رشد و گسترش صنعتهای مختلف نیاز به این واشرها گسترش پیدا کرده و بازار خرید و فروش این نوع از واسطه ها بسیار داغ می باشد.

واشر تخت گالوانیزه خورشیدی

نوع دیگری از وسیله ها که در یراق آلات به فروش می رسد که برای قرار گرفتن در بین پیچ و مهره ها و همچنین پیچ و بدنه وسیله ها مورد استفاده قرار می گیرد و واشر تخت گالوانیزه می باشد که دارای شکل چهارگوش است. استفاده از این نوع اشعه نیز موجب می گردد که فشار ناشی از وسیله ها به صورت یکنواخت پخش گردد و پیچ و مهره دچار آسیب نشود.

استفاده از از این نوع باشه موجب گردیده میزان خطا و لغزش به چهره بسیار کمتر شود همچنین استفاده از این نوع واشر موجب می گردد که هیچ آسیبی به وسیله این مورد نظر نرسد درصنعتهای مختلفی نظیر ساخت اسباب بازی، کامپیوتر، صنعت کشتی سازی، صنعت پتروشیمی و خودروسازی ساخت و طراحی کابینت ام دی اف و قاب و غیره از این واشرها استفاده می گردد.

ادامه مطلب  چطور از فقر و بدبختی نجات پیدا کنیم؟

قیمت واشر تخت گالوانیزه

به منظور انجام عمل عایق کاری واشر تخت گالوانیزه در مقابل هرگونه زنگ زدگی  این محصول را آبکاری می کنند و این قطعه ی پرکاربرد مکانیکی در اندازه های گوناگون و جنسهای متفاوتی تولید می شوند که بعضی از نمونه های آن دارای کاربردهای عمومی می باشند و بعضی دیگر برای امور خاصی تولید شده اند به علاوه این محصول در ضخامتهای بسیار گوناگونی تولید می شوند و باید بر اساس سایز و نوع آن پیچی که استفاده شده است، انتخاب گردد.

لازم به ذکر است واشرها همانند یک دیسک نسبتا کوچکی می باشند که به منظور پخش نمودن بار در ساختار بین پیچها و انواع مهره ها مورد استفاده قرار می گیرد که در نتیجه موجب پیشگیری از لغزندگی در پیچها و انواع مهره ها می گردد و میزان طول عمر و ماندگاری آنها را افزایش می دهد.

قیمت واشر تخت گالوانیزه 1

بر اساس نوعی که برای واشرها تعریف می شود قیمت آنها متفاوت می باشد و قیمت واشر تخت گالوانیزه با توجه به کاربرد بسیار مفیدی که دارد بسیار مناسب است و دارای قیمت نسبتا مناسب تری در مقایسه با سایر واشرها می باشد همچنین عوامل دیگری نظیر سایز، قطر واشرها، جنس و میزان مرغوبیت مواد اولیه ای که برای ساخت واشر مورد استفاده قرار می گیرد و کارخانه ی تولید کننده ی  انواع واشرها متغیر می باشد.

به جهت خریداری نمودن هر محصولی باید برخی نکات را رعایت کرد از این رو برای خرید واشر فلزی صنعتی گالوانیزه باید بر اساس کار و یا پروژه ای که داریم نوع واشر را انتخاب نماییم و دقت نماییم در هنگام خرید واشر هیچ گونه اضافات و یا هر گونه پلیسه هایی از جنس فلز بر روی محصول وجود نداشته باشد و به غیر از واشرهایی که به صورت مربعی می باشند سایر واشرها باید دارای سطوح کاملا منحنی باشند و از هرگونه تیزی به دور باشند.

ادامه مطلب  من در حوزه شال موفق و ثروتمند شدم

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *