مقوا کرافت صنعتی سفید

خرید مقوا کرافت سفید

بیشتر افراد که خیاط هستند و یا دوره های این حرفه را پشت سر گذاشتند می دانند که مقوا کرافت صنعتی رنگی یکی از کاربردی ترین محصولات در ین حرفه است که از آن به عنوان کاغذ الگو استفاده می شود.

یکی از مهم ترین مواردی که تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت خرید و فروش یک محصول دارد بسته بندی آن است زمانی که فروشنده ها از مقوا کرافت صنعتی که دارای انواع گوناگونی هم هست برای بسته بندی استفاده می کنند

می توانند محصولاتشان را با قیمت بالاتری بفروشند، به عنوان مثال برای بسته بندی انواع حبوبات می توان از نمونه ای از این بسته ها استفاده کرد که دارای یک پنجره هستند.

خرید مقوا کرافت سفید

افراد می توانند با خرید از سایت آراد برندینگ این محصول را با قیمت مناسب تری خریداری کنند.

در قسمتی که پنجره وجود دارد یک تکه پلاستیک بدون رنگ وجود دراد که مشتری می تواند به راحتی داخل بسته بندی را ببیند و خیالش از کیفیت خوب حبوباتی که دارد تهیه می کند راحت شود یا نمونه هایی از این بسته بندیها هستند

که در آنها به صورت زیپی است و زمانی که انواع شکلاتها و یا آجیلها داخل آن ریخته می شوند فرد می تواند به راحتی و در دفعات زیاد درب بسته را باز کند تعدادی از آنها را بردارد و مجدد درب آن را ببندد.

 

مقوا کرافت صنعتی سفید

برای بسیاری از افراد سوالی پیش می آید که چرا از مقوا کرافت صنعتی سفید و یا رنگی به صورت گسترده در طراحی استفاده می شود؟

ادامه مطلب  ایده ای که ثروتمند شدن مرا ضمانت کرد

دلایل بسیار زیادی برای انتخاب این نوع کاغذ وجود دارد به عنوان مثال همه ما می دانیم یک سری از افراد اهل هنر نقاشی هستند و بر روی طرحهای خودشان بسیار حساس، به همین دلیل تمایل دارند اثرهایی که به تصویر می کشند تا مدت زمان طولانی مشکلی پیدا نکند و باقی بماند

به دلیل اینکه مقواهای کرافت دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فرسایش هستند بهترین گزینه برای این هنرمندان به شمار می روند، از طرف دیگری قیمت این نوع از کاغذ نسبت به نمونه های دیگر بسیار پایین است و افراد می توانند به راحتی با هر سطح درآمدی آن را تهیه کنند، بزرگترین ویژگی یک محصول می تواند قیمت پایین همراه با کیفیت بالا باشد.

البته یک سری از دفاتر هم هستند که به صورت کلی با این نوع از کاغذ درست شده اند و به آنها دفتر کرافت گفته می شود طراحان و هنرمندان عزیز می توانند این نوع از دفتر را نیز تهیه کنند و طرحهای خودشان را بر روی آن پیاده کنند.

مقوا کرافت صنعتی سفید

یکی از نکات مهم خرید مقوا کرافت این است که بهتر است این محصول به صورت رولی تهیه شود ممکن است شما گمان کنید که نمونه های رولی این محصول به دلیل اینکه کیفیت پاینی دارند با قیمت مناسب به فروش می رسند اما اصلا این طور نیست بلکه به دلیل اینکه در زمان خرید کاغذ کرافت به صورت رولی هزینه ای صرف برش آن می شود

قیمتش برای شما ارزان تر تمام خواهد شد بعضی از مواردی که شما می توانید از این محصول استفاده کنید را در این قسمت به شما معرفی می کنیم تا در خرید رولی آن مسمم تر شوید:

ادامه مطلب  با این محصولات به بهترین ثروت در طول عمرم رسیدم

شما می توانید برای تزئین سفره های خودتان از این نوع کاغذ استفاده کنید تا جلوه بسیار جالبی به آن بدهید.

 

مقوا کرافت صنعتی سفید

خمیر شیمیایی که برای تولید مقوای کرافت صنعتی و کاغذ کرافت ارزان تهیه می شود رنگ قهوه ای دارد برای تولید انواع سفید این مقواها به خمیر مایع سفید کننده اضافه می کنند.

از انواع مقواهای سفید کرافت در زمینه نقاشی استفاده می شود، مقوا کرافت سفید برای تکنیکهای سیاه قلم از بهترین انتخابها می باشد.

برای طراحی و انواع پاکتهای نقاشی از این مقواهای سفید استفاده می شود.

قیمت مناسب و نسبتا ارزان انواع مقوا کرافتهای صنعتی یا کاغذ کرافت روغنی یکی از دلایل استفاده گسترده از این مقواها در صنایع بسته بندی می شود.

مقوا کرافت صنعتی سفید

از دیگر دلایل استفاده وسیع از این مقوا کرافت سفید مقاومت و استحکام بالای این محصول می باشد.

تولید مقواها در ضخامتهای 3 لا و 5 لا باعث افزایش مقاومت این مقواها در برابر کشش و پارگی شده است و آنها را مناسب برای بسته بندی کرده است.

مقاومت در برابر رطوبت و همچنین عدم نفوذ هوا به محتویات درون این بسته بندیها استفاده از آنها را برای بسته بندی انواع محصولات کشاورزی همچون خیار و گوجه فرنگی مناسب ساخته است.

اگر شما مصرف بالا از انواع مقوای کرافت صنعتی یا کاغذ کرافت پارس را دارید بهتر است آنها را به صورت عمده خریداری کنید در این صورت است که قیمت خرید این محصول کاهش می یابد.

انواع رولی این مقواها و کاغذها به نسبت انواع بریده شده و تکی قیمتهای مناسبتری دارند.

ادامه مطلب  با هویج زندگی ام به منبع بی ‌کران ثروت وصل شد

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *