ثروتمند شدن را شروع کنید و پیش قدم این راه باشید

ثروتمند شدن را شروع کنید و پیش قدم این راه باشید

زندگی، انتخاب کردن است. وقتی که ۹ سالم بود، من پولدار شدن را انتخاب کردم. من دو پدر داشتم، یکی پولدار و دیگری بی‌پول بود. هر دویشان در حرفه خود به سختی کار می‌کردند و موفق بودند. هر دویشان درآمد داشتند، با این حال یکی از نظر مالی همیشه در تنگنا بود و دیگری بزرگترین سرمایه‌دار بود. من تصمیم گرفتم در مورد پول به حرف پدر پولدارم گوش کنم و از او یاد بگیرم. به عبارتی، من تصمیم گرفتم پولدار شوم. درس‌هایی که من از او یاد گرفتم، را می خواهم با شما به اشتراک بگذارم.

سرکه چوب

سرکه چوب دارای ترکیبات مختلف بوده و بخاطر فراوانی همین ترکیبات است که کاربردهای فراوانی دارد، میزان کیفیت و کارایی این محصول وابستگی مستقیمی به اندازه گیری دقیق دما و زمان دارد و  قیمت سرکه چوب از سرکه سیب متفاوت است.

سرکه چوب با توجه به روش تولیدی که دارد و غلظتی که در موقع تولید کردن آن درست می شود، می توان برای نگهداری مواد و یا اسانس مواد غذایی از آن استفاده کرد.

حتی از این سرکه در زمینه کشاورزی هم استفاده می شود، و در زمینه درمانی هم امروزه توسط محققین مورد بررسی قرار گرفته است.

اگر در شرایط بی هوا قرار گرفته باشد، پس از خنک شدن به صورت مایع در آمده و اسید چوب را به دست می دهد.

مواد اصلی تشکیل دهنده سرکه چوب اسید استیک، استون و متانول می باشد.

از مهمترین مواد آلی موجود در سرکه چوب، اسید استیک می باشد که حدود 3 تا 7 درصد آن را تشکیل داده و حدود 50 تا 70 درصد مواد آلی آن را تشکیل می دهد.

ادامه مطلب  چطور از فقر و بدبختی نجات پیدا کنیم؟

ترکیبات گوناگونی که در این محصول وجود دارد باعث می شود که از این محصول برای استفاده طبیعی در زمینه های گوناگونی، نتایج فوق العاده و معجزه آسایی را به ارمغان می آورد.

سرکه چوب

سرکه سیب

دقیقا مشخص نیست سرکه سیب اولین بار در کجا کشف شده است ولی مشخصا از 400 سال قبل از میلاد مسیح این بقراط بوده است که برای اولین بار از سرکه سفید برای درمان بیمارهایش استفاده می کرده است و اکنون قیمت سرکه سیب در جهان متنوع و کیفیت های مختلف است.

چندین سال است که از سرکه سیب به عنوان درمان بیماریها استفاده می شود در سال 1958 دکتر دارویس کتابی در خصوص اثرات سرکه سیب بر دمان انواع بیماریها منتشر کرد و مورد استقبال قرار گرفت.

امروزه سرکه سیب در طب سنتی از جایگاه ویژه برخوردار است و اما طرز تهیه آن کمی مشکل است و پیدا کردن سرکه سی اصل کار مشکلی می باشد.

خوردن سرکه سیب مزایای زیادی برای سلامتی شما به همراه خواهد داشت علاوه بر فوایدی که برای سلامتی دارد، سرکه سیب با ایجاد احساس سیری  اشتها را کاهش می دهد.

به این معنی که سرکه سیب برای کاهش وزن یا حفظ سبک زندگی سالم بسیار مناسب است همچنین سرکه سیب با مواد مغذی مفید پر شده و از این طریق مزایای خیلی خوبی را برای سلامتی بدن به همراه دارد.

سرکه سیب

سرکه انگور خانگی

در زمانهای قدیم قیمت سرکه انگور خانگی بسیار متفاوت بود زیرا سرکه از طریق یک فرایند کاملا طبیعی به صورت آهسته و آرام تولید می شود که طی آن ظرفهای بزرگی از سیب و انگور را در یک اتاق قرار می دادند و این فرآیند تخمیر به آرامی شکل می گرفت تا سرکه درست شود.

ادامه مطلب  با تولید انواع پالتو گرمای ثروت را به خود بخشیدم

امروزه به پیشرفت تکنولوژی دستگاه هایی وجود دارد که این فرایند را با سرعت بیشتری انجام می دهند و محصول خیلی سریع تر به دست تولید کنندگان و مصرف کنندگان می رسد.

شما برای تهیه سرکه انگور به مقدار انگور، نخود، آب، بلغور گندم و مقداری نمک نیاز دارید که در مرحله ی اول، ابتدا انگورها را دانه کنید و خوب بشورید و بعد از آن آنها را بر روی یک پارچه تمیز و خشک قرار دهیم تا بعد از مدت زمانی کاملا خشک شوند.

سرکه انگور خانگی

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *